لنگرگاه شهردار به اعمال محدودیت های جدید در میان ویروس موارد

جونو ، - شهردار لنگرگاه است محدود جمع آوری و اندازه و تعداد افراد مجاز در کافه ها, رستوران ها و مکانهای تفریحی

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399

جونو ، - شهردار لنگرگاه است محدود جمع آوری و اندازه و تعداد افراد مجاز در کافه ها, رستوران ها و مکانهای تفریحی در پاسخ به افزایش coronavirus موارد است.

سفارش توسط شهردار اتان Berkowitz های سینمای نیاز برای افزایش محدودیت در تعاملات "برای حفظ سلامت و نجات جان انسان ها در جامعه ما" با توجه به "تجدید حیات" در موارد.

بین ژوئیه 12 و 18 بودند 205 موارد گزارش شده مربوط به ساکنان از جوامع در شهرداری لنگرگاه با توجه به آمار منتشر شده توسط دولت است. اکثر 184 شد و در لنگرگاه خود را. Chugiak رودخانه عقاب و Girdwood همچنین سقوط در شهری مرزی است.

از 92 جدید resident موارد گزارش شده توسط دولت در بخش بهداشت و درمان یکشنبه, 42 بودند از شهرداری Anchorage که شامل لنگرگاه رودخانه عقاب و Chugiak.

Berkowitz را که طول می کشد تا اثر جمعه میله داخل سالن اجتماعات بیش از 25 نفر است. هوای تجمعات مربوط به مواد غذایی و نوشیدنی ها می توانند بیش از 50 نفر با چند استثنا مانند بازارهای کشاورزان' که در آن فاصله دارد نگهداری می شود و در محل غذا خوردن دلسرد و رانندگی در حوادث که در آن مردم به ماندن در جداگانه با فاصله وسایل نقلیه و مواد غذایی و یا کالاهای دیگر منتقل نشده بین وسایل نقلیه.

کافه ها و کاباره ها محدود خواهد شد تا 25 درصد از حداکثر ساختمان اشغال. رستوران ها و کارخانه های لبنی برگزار خواهد شد به 50 درصد از ظرفیت های داخلی خود و در خارج از مناطق محدود به خدمات جدول با جداول حداقل 10 فوت از هم جدا. سرپوشیده, سرگرمی و تفریح, سالن از جمله سالن های ورزشی و سالن های تئاتر را محدود به 50 درصد ظرفیت به منظور متحده است.

این منظور نیز شامل بازدید کننده ورود به سیستم مورد نیاز و نیاز به کسب و کار برای کمک به مقامات بهداشت اطلاع رسانی به مشتریان از هر گونه شناخته شده COVID-19 مواجهه در محل کار. مدیران هتل ها و مکان های دیگر از مسکن مورد نیاز خواهد بود برای نگه داشتن کارکنان مطلع اگر خواص مسکن افراد در قرنطینه یا انزوا با توجه به سفر بالقوه قرار گرفتن در معرض و یا یک COVID-19 تشخیص و ارائه تمیز کردن مناسب و تجهیزات حفاظتی برای کارکنان.

محدودیت های جدید می آیند در بالای یک موجود نیاز است که مردم ماسک در برخی از داخل تنظیمات عمومی.

دولت گزارش کرده است 2,132 موارد COVID-19 مربوط به ساکنان و 487 مربوط به nonresidents. نوزده مرگ و میر مربوط به COVID-19 گزارش شده از جمله یک مورد جدید که شامل یک فربنکس زن در 80s در با شرایط از پیش موجود دولت گزارش روز شنبه.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب