آناتومی یک COVID-19 تئوری توطئه

بزرگنمایی این تصویر یک عابر پیاده گذشته anti-5G گرافیتی در Flatiron منطقه نیویورک در ماه مه. Noam G

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک عابر پیاده گذشته anti-5G گرافیتی در Flatiron منطقه نیویورک در ماه مه. Noam Galai/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Noam Galai/گتی ایماژ

تئوری های توطئه باید فقط مواد تشکیل دهنده حق را در درون یک جمعیت و COVID-19 همه گیر شده است و یک زمین پرورش برای آنها. یک بررسی مرکز تحقیقات پیو اخیرا خواسته مردم اگر آنها تا به حال شنیده نظریه که COVID-19 شیوع عمدا برنامه ریزی شده توسط مردم در قدرت است. هفتاد و یک درصد از بزرگسالان ایالات متحده گفت که آنها تا به حال. و یک سوم از کسانی که پاسخ دهندگان گفت که "قطعا" و یا "احتمالا" درست است.

یک نسخه از این نظریه می رود چیزی شبیه به این: COVID-19 همه گیر بخشی از یک استراتژی تصور جهانی نخبگان — مانند بیل گیتس — به رول از واکسیناسیون با ردیابی تراشه که بعدها فعال 5G فن آوری مورد استفاده توسط شبکه های تلفن همراه.

ساکنان پالم بیچ ایالت فلوریدا., اشاره کرد و آن را در یک county کمیسیون شنوایی در اواخر ماه ژوئن زمانی که ابراز مخالفت با اجباری ماسک اجرای. "شش پا ... نظامی است که پروتکل. شما در حال تلاش برای بدست آوردن مردم را به آنها را تا زمانی که دوربین های 5G بیرون می آید ، آنها در حال رفتن به اسکن همه ؟ ما به اون اسکن? ما به اون temperatured? ... آیا شما دیوانه پرسید:" کریستینا گومز یکی از شهروندان که با حضور دادرسی. او حتی ذکر گیتس با نام, درخواست کمیسیون چرا او نه در زندان.

مولی 24 ساله زندگی می کند که در کنتاکی و خواسته است که نام خانوادگی او استفاده نمی شود گفت: در اوایل بهار امسال خواهرش به او گفت که او قصد ندارد به COVID-19 واکسن چرا که او معتقد بود این موجود میکروچیپ. مولی گفت: او شوکه شده بود.

"من مانند آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد ؟ که درست نیست. و او را مانند " من خوب می دانم که خیلی در مورد علم است.' گفتم: من می دانم که هیچ میکروچیپ در واکسن." او گفت:, گفتگو spiraled به یک مبارزه است. "پس از آن من فقط به طبقه بالا رفت و گریه کرد چرا که ما بهترین دوستان است. و در حال حاضر پس از این ما اساسا نمی صحبت در مورد COVID یا چه می گذرد در همه."

اوتیس هارت 42 در شهر نیویورک به دنبال کمک از یک وزوز گوش درمانگر ممکن است در زیر گوش آسیب است. در پایان جلسه هارت به اشتراک گذاشته است که او به دنبال به گرفتن بهتر اتصال به اینترنت. "[من درمانگر] گفت که چیزهایی مانند 5G [هستند] مسئول برخی از چیزهای وحشتناک در رفتن" هارت گفت. "و او متصل 5G با این بیماری همه گیر کوروناویروس." هارت گفت: او را متوقف دیدن او بعد از این ملاقات.

NPR صحبت به بیش از یک دوجین مردم گفت که آنها تا به حال تجربه مشابه. پس چگونه این نظریه خاص آمده بود ؟

اولین عنصر از یک توطئه است و یک عنصر قابل قبول. یکی نیست که لزوما درست است فقط قابل قبول است. در این مورد ردیابی تراشه. در ماه دسامبر یک تیم از موسسه تکنولوژی ماساچوست پژوهشگران با انتشار مقاله در مجله پزشکی علم پزشکی ترجمه جزئیات چگونه چیزی به نام "نقاط کوانتومی" می تواند تحویل داده می شود به پوست به رکورد واکسیناسیون.

کوین McHugh در حال حاضر استادیار مهندسی زیستی در دانشگاه رایس و محقق در این پروژه گفت: او را گیج ایده که پروژه خود را شامل ردیابی تراشه. "وجود دارد هیچ میکروچیپ در همه," او گفت:. "من حتی نمی دانم که در آن است که می آید از. تمام نقاط کوانتومی [انجام] تولید نور است."

فن آوری آزمایش بر روی موش نشده است آزمایش بر روی انسان است. McHugh گفت: نقطه سیگنال های یک بیمار دریافت واکسن در تلاش برای نگه داشتن ثبت دقیق.

"آن است که واقعا دشوار است برای تعیین این که چه کسی دریافت کرده است چه واکسن در کشورهای در حال توسعه به دلیل وجود خوب نیست رکورد نگه داشتن" McHugh گفت. "بنابراین ایده این است که ما می توانیم در واقع چیزی است که می تواند اطلاع مراقبت های بهداشتی کارگران چه واکسن تجویز شده است و به همین دلیل آنهایی که هنوز هم مورد نیاز است؟"

کمک های مالی برای این پروژه ارائه شده توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس که به ارمغان می آورد ما را به عنصر دوم از تئوری توطئه: یک فرد واقعی کسی قدرتمند و غنی است.

کیت Starbird استادیار در دانشگاه واشنگتن که به مطالعه اطلاعات غلط در طول بحران گفت: تئوری های توطئه با استفاده از همان عناصر و پلاگین های مختلف بازیگران.

"یک فرد ثروتمند جهان را کنترل و آنها می خواهند به انجام کارهای بد به طوری که آنها می توانید در ادامه کنترل جهان است," او گفت:. "گاهی اوقات آن را جورج سوروس. در حال حاضر از آن بیل گیتس. بنابراین آنها فقط حرکت است که فرد بیش از."

اما چرا دروازه این زمان ؟

استیون بریل بنیانگذار NewsGuard یک شرکت است که آهنگ اطلاعات نادرست است. او گفت: دو دلیل وجود دارد: دروازه بودجه بنیاد جهانی تحقیقات واکسن و درایو و گیتس از بنیانگذاران شرکت مایکروسافت

"بنابراین شما باید ضد vaxxer جنبش هدف قرار دادن بیل گیتس به عنوان به خوبی به عنوان ضد tech جنبش" بریل گفت.

ضد tech جنبش ما به ارمغان می آورد به فینال ماده یک تئوری توطئه: یک عنصر که باعث می شود آن را به ویروسی. در این مورد ترس از 5G و قدرت رسانه های اجتماعی.

جوزف سقوط یک همکار در مدرسه اقتصاد لندن مورد مطالعه ریشه های 5G تئوری توطئه در رسانه های اجتماعی و گفت که او و همکارانش قادر به پیگیری کردن دقیق حساب است که تبدیل این تئوری توطئه به روند موضوع در توییتر.

حساب @5gcoronavirus19 که فرستاده 303 توییتهایی در هفت روز است.

آتش آسیب دیده مخابراتی برج می ایستد در بیرمنگام انگلستان در ماه آوریل است. مقامات ذکر شده تئوری های توطئه در مورد 5G و coronavirus را به عنوان ممکن است انگیزه برای راش از جمله آتش سوزی در انگلستان دارن کالاهای اساسی/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دارن کالاهای اساسی/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

"بنابراین شما به کسی که می داند یک راه در اثر نوع دستکاری چشم انداز رسانه های اجتماعی," داونینگ گفت.

این معلوم نیست که عمل @5gcoronavirus19 حساب است در نظر گرفته شود. اما موفق به ایجاد چنین حرکت است که دیگر سیستم عامل برداشت آن را از وجود دارد. داونینگ گفت: کسی نیست نیاز به یک زیر بزرگ برای انجام این کار است; آنها فقط نیاز به می دانم که چگونه الگوریتم کار می کند.

"یکی از چیزهایی که ما متوجه شدیم که واقعا مهم بود این بود که مردم tagging جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در توییت های خود را. و که به اندازه کافی برای به دست آوردن کشش," او گفت:.

کشش به اندازه کافی است که بیش از 70 تلفن همراه برج بودند آتش در بریتانیا در مارس و آوریل به دلیل اتهام لینک به گسترش ویروس موبایل, انگلستان است که نشان دهنده بریتانیا چهار اپراتور تلفن همراه گفت: کسب و کار خودی است.

"در [زمان] COVID-19 هنگامی که ما می توانید ببینید [که] تعداد زیادی از مردم شروع به باور این کارها و اقدامات را که مضر هستند یا خود و یا جوامع خود را — پس از آن کسانی که تئوری های در حال ترجمه به آسیب" Starbird گفت.

و کارشناسان مانند بریل و داونینگ موافق: جامعه پس از تقسیم به دلیل اطلاعات غلط می تواند منجر به اختلال در انتخابات مراقبت های بهداشتی و حتی ایجاد بی اعتمادی در کل سیستم دموکراتیک.

افشا: بنیاد بیل و ملیندا گیتس است که طرفدار NPR.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب