تحلیلگران می گویند گروه های مسلح در تظاهرات بالا بردن شبح یک جنگ خیابانی'

بزرگنمایی این تصویر فدرال افسران احاطه شده توسط سیگار به آنها در عقب راندن تظاهرکنندگان در طول یک زن

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

فدرال افسران احاطه شده توسط سیگار به آنها در عقب راندن تظاهرکنندگان در طول یک زندگی موضوع اعتراض علامت O. هتفیلد ایالات متحده دادگاه روز چهارشنبه در پرتلند سنگ. مارسیو خوزه سانچز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارسیو خوزه سانچز/AP

در کنگره شنوایی در این ماه افراط گرایی محقق J. J. MacNab تحویل یک هشدار: "وجود بالقوه جنگ خیابانی دم."

MacNab اشاره به ترکیب خطرناک مسلح جناح تربیع در تظاهرات در سراسر ایالات متحده است. از تمام زمان سیاست و خشونت گره خورده — گیر انتخابات — او آن را به نام خطر است که نگرانی او بیشتر است.

"من نگران هستم که وجود خواهد داشت یک در ضربات پنالتی در یک یا بیشتر از زندگی ماده تظاهرات" MacNab گفت: اعضای خانه. "وجود دارد بیش از حد بسیاری از اسلحه در این رویدادهای برگزار شده توسط بیش از حد بسیاری از گروه ها با اهداف متضاد."

نه روز بعد از آن MacNab را تیره و تار پیش بینی درست. آخر هفته گذشته حداقل پنج نفر از معترضان به ضرب گلوله کشته شد تظاهرات در شهرهای مختلف. در Austin, تگزاس, پلیس می گویند یک معترض با تفنگ کشته شد و کشته شدن توسط یک مرد رانندگی را از طریق جمعیت است. مشابه صحنه باز شدن در شفق قطبی ، محلی گزارش های خبری می گویند یک معترض شلیک یک تفنگ ظاهرا هدف برای یک ماشین شخم از طریق جمعیت اما به جای هدف قرار دادن دو تن دیگر از معترضان.

در یوجین سنگ., یک معترض و یک مرد رانندگی از طریق جمعیت هر دو اسلحه کشیده. ویروسی را نشان می دهد مردان اینچ از هم جدا هر کدام با یک اسلحه اشاره به طور مستقیم در دیگر در یک زمان بست. آن به پایان رسید بدون یک شات از کار اخراج شده و جمعیت را تشویق به عنوان مرد در کامیون سوار دور. اما در زمان آینده افراط گرایی محققان ترس آنها ممکن است بسیار خوش شانس است.

در هفته های اخیر و درگیریهای خیابانی را درگیر ترکیبی از معترضان و پلیس فدرال و نیروهای افراط گرایان و تحریک. متفاوت مسلح جناح به علاوه عوامل استرس زا از این بیماری همه گیر و بلندی انتخابات منجر تروریسم تحلیلگران پیش بینی است که بدتر است این است هنوز هم آمده است.

"من فکر می کنم ما در حال آمدن به بسیار خطرناک آب بیش از چند ماه آینده گفت:" ست جونز از مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی. "این پتانسیل را دارد که برای اعداد بزرگتر و مقدار خشونت های خیابانی بین گروه ها و شبکه ها در طرف مخالف. این جدی است. من را دیده اند این نوع از تهدید تروریسم داخلی واقعا در طول عمر من است."

تحلیلگران می گویند راست و ضد دولت آشوبگران هستند یا حمله به معترضان و یا تلاش برای آسیب میرسانند را بر روی خود را به علت فشار خود را برنامه. دیگر افراط گرایان دیدن یک فرصت برای آغاز یک خشونت آمیز انقلاب; هنوز هم دیگران یک مسابقه جنگ. در ضمن اسلحه به طور فزاینده ای قابل مشاهده بر روی معترضان در بیش از حد. برخی از مسلح ضد گروه های فاشیستی و تفنگ باشگاه پیوست فرای به عنوان خود اعلام کرد جامعه دفاع کردند.

در تونس در جلسه این هفته خانه دموکرات ها را متهم کرد دادستان کل ویلیام بر نادیده گرفتن راست را انتخاب کنید. مانند رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن بر سرزنش خشونت در تظاهرات در مسلح آنارشیست ها و دیگر چپ رادیکال. بر قانونگذاران گفت که تظاهرات مسالمت آمیز بیش از نابرابری نژادی شده اند "ربوده است."

"شورش آمده اند مجهز برای مبارزه با" Barr گفت: با اشاره به معترضان در پرتلند سنگ. "مسلح قدرتمند با slingshots, اسلحه تیزر ، sledgehammers اره و چاقو و تفنگ و مواد منفجره است."

بار نیز در دفاع از استقرار نیروهای فدرال یک حرکت است که به طور گسترده ای به عنوان انتقاد های غیر ضروری علاوه بر این به یک در حال حاضر قابل احتراق مخلوط. فقط به عنوان مذاکرات بودند در جریان است به حذف نیروهای فدرال از خیابان پورتلند جدید از ظاهر جدید در نیویورک پلیس بسته بندی یک معترض به بینام و ون — یک تاکتیک مورد استفاده توسط ماموران فدرال.

"این می شود بسیار خطرناک است که به عنوان خوانده شده به عنوان یک دشمن است که به عنوان خوانده شده که درگیر در فعالیت های جنایی و زمانی که دولت فدرال می توانید با استفاده از آن قدرت قابل توجهی را تعطیل عمومی مخالفت گفت:" اشلی Howard, دستیار استاد تاریخ و مطالعات آمریکا در دانشگاه آیووا.

هوارد نوشته است گسترده درباره خشونت سیاسی و حقوق مدنی قیام. او گفت: تظاهرات در دهه 1960 نیز به خود جلب کرد یک واکنش. اما در حال حاضر با سازماندهی قدرت رسانه های اجتماعی و اسلحه در بسیاری از این دوران متفاوت است. هوارد گفت: آن تغییر کرده است راه او فکر می کند مورد اعتراض.

"من برای مدت طولانی گرفته شده برای اعطا چه معترض در این کشور به معنای. که شما می توانید بیرون بروید و به خانه آن شب" او گفت:. "و من فکر می کنم در حال حاضر این تغییر است. شما می توانید با یک ماشین تصادف. شما می توانید یک لاستیک گلوله به صورت. شما شات می تواند توسط کسی که در تلاش برای محافظت از شما."

هوارد گفت که چه چیزی باعث زخمی در تظاهرات قابل توجه است. معترضان دیده می شود ضرب و شتم و ماشین rammings. و در عین حال او گفت: آنها را بیرون نگه دارید.

"است که باعث می شود ریسک بسیار بالاتر در اعتراض به, اما من فکر می کنم که همچنین نشان می دهد که چگونه ریسک شده اند بالا" هوارد گفت. "افرادی که مایل به قرار دادن زندگی خود را در خط در نهایت به یک آزادتر نوع از آزادی در این کشور است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن