دولت هند می گوید قرنطینه مردمی: 'A Selfie یک ساعت حفظ خواهد کرد پلیس'

بزرگنمایی این تصویر پلیس نگهبانی در یک آپارتمان که در نظر گرفته coronavirus نقطه داغ. دیگر تلاش های

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

پلیس نگهبانی در یک آپارتمان که در نظر گرفته coronavirus نقطه داغ. دیگر تلاش های دولت شامل استفاده از داده های GPS برای پیگیری از کسانی که دستور داده شده است به صفحه اصلی قرنطینه. ipin کومار/Hindustan Times via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ipin کومار/Hindustan Times via Getty Images

این یک برنامه جدید تلفن همراه به نام قرنطینه سازمان دیده بان. دولت جنوب هند در ایالت کارناتاکا است که با استفاده از آن برای ردیابی افراد در آن قرار داده شده در زیر صفحه اصلی قرنطینه. برای دیدن اینکه آیا مردم به ماندن قرار داده و این برنامه به شرح زیر کاربران حرکات از طریق GPS — و از آنها می پرسد برای ارسال ساعتی selfies به اثبات آنها نیست ،

"عکاسی از خود یک ساعت حفظ خواهد کرد پلیس" نوشت: مقامات در یک صدای جیر جیر در 20 مارس اعلام برنامه. تنها استثنا این است که برای زمان شما احتمالا خواب — از 10 شب تا 7 صبح متخلفان آن هشدار داده خواهد شد و فرستاده شده به "دولت-اجرای توده قرنطینه مرکز."

قرنطینه سازمان دیده بان است که فقط یکی از چندین برنامه و نظارت دیجیتال اقداماتی که آمریکا و دولت مرکزی را راه اندازی کرده اند برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus. در حالی که بسیاری از هندی ها ندارد اعتراض به این اقدامات فعالان حقوق بشر و وکلا مانند Murali Neelakantan می گویند که تلاش های جدید بسیار سرزده قرار دادن افراد مشکوک به COVID-19 در معرض خطر از ننگ و آزار و اذیت و افشای کشور را عدم دیجیتال قوانین حفظ حریم خصوصی.

پس از نارندرا نخست وزیر اعلام کرد 21-روز ملی مستند در مارس 24, پلیس و مقامات اداری در هر کشور تحت فشار هستند برای نگه داشتن مردم تحت قرنطینه. با توجه به اطلاعات دولت وجود دارد 6,725 فعال موارد در کشور که از جمعه. در غیاب گسترده تست است که شماره می تواند بالاتر باشد.

هر کسی تست مثبت یا نشان دادن علائم COVID-19 به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که در بازگشت از خارج از کشور دستور داده شده است به ماندن در خانه به مدت 14 روز و یا قرار داده شده در دولت-اجرای قرنطینه مراکز.

اما هند در مبارزه با COVID-19 تا پیچیده شده است توسط مردم dodging قرنطینه یا ترک خانه های خود را زیرا آنها بر این باورند که آنها نمی باید این ویروس یا درها از این مراکز که مورد انتقاد قرار گرفته با بازداشت شدگان برای ضعیف اجرا و غیربهداشتی.

پس به اطمینان حاصل شود که افراد باقی می ماند تحت قرنطینه دولت جدید صادر نظارت اقدامات و آنها در حال نظارت بر آنها از نزدیک با استفاده از تلفن همراه برنامه های کاربردی و روش های دیگر. کشورهایی مانند کره جنوبی و چین نیز با استفاده از نرم افزار برای ردیابی حرکات مردم در زیر قرار داده شده است.

یکی دیگر از این نظارت استراتژی در هند است که به عموم انتشار آدرس افرادی که به طور بالقوه در معرض ویروس — یک تاکتیک با موفقیت مستقر در مکان هایی مانند هنگ کنگ ، ایده این است برای همسایگان به نگه داشتن چشم در زندگی مردم در آن آدرس و مطمئن شوید که آنها همچنان در قرنطینه است. شهروندان را تشویق به مقابله و گزارش متخلفان به مقامات.

در مارس 24, the کارناتاکا دولت طرفدار selfie قانون — منتشر تکمیل آدرس از حدود 20000 نفر تحت صفحه اصلی قرنطینه در دولت پس از سفر خارج از کشور. آنها نکردن اسامی منتشر شده اما این آدرس ها در دولت, وب سایت رسمی.

بسیاری از سرخپوستان با تمجید از تلاش های مقامات و احساس کردند که این برنامه را امن نگه داشتن آنها از گسترش ویروس.

یک کاربر توییتر نوشت: "عالی برنامه ریزی آقا...تجلیل به تیم که فکر کردم این ایده رمان. حداقل این را به برخی از نظم و انضباط در آنها است."

اما این لیست تا به حال عواقب ناخواسته. "دولت به نظر می رسد که منتشر شد لیست به منظور اطمینان حاصل شود که این بیماری همه گیر نه اما بدون هر گونه ایده از پیامدهای این خواهد شد که در حریم شخصی افراد می گوید:" کارناتاکا-بر اساس Rahul Mathhan وکیل و نویسنده از حریم خصوصی 3.0 بازکردن ما داده رانده آینده.

روزی که از آن منتشر شد لیست منتشر شد که در گروه واتساپ. واتساپ 400 میلیون کاربر در هند ارائه به مراتب بیشتر مخاطبان نسبت به کسانی که می تواند مشاهده و آن را آنلاین. در یک ماده از ساعت, برخی از مردم به رسمیت شناخته آدرس و نام ساکنان خود گردش نامها با "هشدار" برچسب ها و تشویق دیگران به نزدیکی به کسانی که تحت تاثیر خانه. به عنوان یک نتیجه, مردم تحت قرنطینه قرار گرفتند به نظارت عمومی و چپ در معرض قلدری ها و حملات.

یک نویسنده زندگی در بنگلور می گوید که عمه و عمو پیدا کردم آدرس خود را در لیست. (نویسنده خواسته است که تنها برای اولین بار اولیه R استفاده می شود برای محافظت از خودش و خانواده اش از آزار و اذیت آنلاین.) این زن و شوهر تا به حال به هند بازگشت و پس از سفر را از طریق اروپا هفته قبل بودند و قرار داده شده در زیر صفحه اصلی قرنطینه. یک کسب و کار محلی فرد خال خال آدرس خود را و به بیرون درز هویت خود را در WhatsApp. این زن و شوهر می دانستند هویت leaker به دلیل پست نشات گرفته از شماره تلفن همراه خود را که آنها تا به حال ذخیره شده بر روی تلفن خود را.

آنلاین, پست, کسب و کار فرد به نام زن و شوهر احمقها و انتقاد آنها را برای داشتن سفر کرد و به طور بالقوه به ارمغان آورد یک بیماری است که می تواند به خطر اندازد جامعه است. یکی از دوستان ایشان که یک وکیل بود تا به حال به مرحله و تهدید کسب و کار شخص حقوقی قبل از اقدام او را متوقف خواهد کرد.

سپس همه چیز در زمان به نوبه خود برای بدتر است. R عمه و دایی نشان داد علائم COVID-19 و مجبور به انتقال به بیمارستان جایی که آنها هر دو هنوز هم مبارزه با ویروس. همسایگان و تماشاگران در زمان ویدئوها از مقامات در نظر گرفتن زن و شوهر دور و استریل کردن خانه خود را. R می گوید که می گوید: انجمن های عمومی ساخته شده در WhatsApp — در بالای تشخیص ناشی از کل خانواده عظیم پریشانی. "ما نیاز به مبارزه با ویروس اما بدون اذیت و آزار و stigmatizing مردم," او می گوید.

و پس از آن وجود دارد نگرانی های مطرح شده توسط تعداد فزاینده ای از برنامه های نظارت مانند قرنطینه سازمان دیده بان که جمع آوری ساعتی selfies و برنامه دیگری به نام "Arogya Setu" (تقریبا ترجمه به عنوان پل به سلامت) ایجاد شده توسط دولت مرکزی. بسیاری از برنامه های جمع آوری اطلاعات شخصی مسیر جنبش به دنبال GPS و اطلاعات در مورد کاربران coronavirus وضعیت.

در حال حاضر دولت می تواند با استفاده از ملی هند اپیدمی بیماری عمل 1897 به انجام آنچه در آن بداند لازم برای کنترل این بیماری همه گیر -- پس از انجام نظارت اقداماتی مانند چاپ و نشر مردم آدرس در این وضعیت قانونی است.

و حتی اگر دولت وعده داده است برای حفظ تمام داده ها از تلفن همراه خود را برنامه های محرمانه دیجیتال فعالان تردید دارند. "وجود دارد هیچ راهی برای نگه داشتن دولت پاسخگو برای انتشار اطلاعات خصوصی و یا قرار دادن [مردم] در راه آسیب است می گوید:" Murali Neelakantan یک وکیل متخصص در مراقبت های بهداشتی دادخواهی.

Mathhan وکیل می گوید: مجموعه ای از قوانین حریم خصوصی تحت یک قانون تصویب شده در سال 2000 به نام فن آوری اطلاعات عمل می کنند — هدف در شرکت های تنها. این "هیچ یک از اطلاعات ما نیاز به چیزی به عنوان پیچیده به عنوان شخصی دیجیتال و حریم خصوصی," او می گوید.

"این قطعا در مورد دلیل آن نامشخص است که آیا این نظارت اقدامات متوقف خواهد شد هنگامی که شرایط اضطراری در اطراف همه گیر به پایان می رسد می گوید:" راوی Nair, بنیانگذار جنوب آسیا مرکز اسناد حقوق بشر (SAHRDC) یک سازمان غیر دولتی مستقر در دهلی نو است.

نه به ذکر است چگونه سرزده برخی از نظارت شده است. اپارتمان Gupta, وکیل و مدیر اجرایی از آزادی اینترنت پایه و اساس یک سازمان است که با این نسخهها کار به اطمینان حاصل شود که تکنولوژی احترام به حقوق افراد شگفتی چه می آید بعد از ساعتی برنامه selfie: "webcasting نرم افزار در اتاق خواب ما?"

و بدون قوانین در جای کسانی که حریم خصوصی دیجیتال شکسته شده است باید رفت و آمد مکرر کوچک اما به درخواست آنلاین مهاجمان برای متوقف کردن.

نویسنده R که عمه و عموی دچار اذیت و آزار آنلاین نوشت: این پیام در واتساپ گروه هایی که هدف آنها: "یک قلب و توقف preying در افراد دیگر بدبختی است. حذف آن پیام است. توقف به اشتراک گذاری آنها. به یاد داشته باشید: می تواند شما و یا عزیزان خود را فردا."

کامالا Thiagarajan خبرنگار آزاد است و در مادورای هند که نوشته شده برای بین المللی New York Times, BBC Travel و فوربس هند است. شما می توانید او را دنبال کنید @kamal_t.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب