FDA تایید شده coronavirus خانه کیت تست? که غلط L. A. مقامات می گویند

فقط برای $40 به انتشار اخبار صورتحساب شما می توانید خراش انگشت خود را و در 15 دقیقه یادگیری "با ويژگی 100%" ای

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399

فقط برای $40 به انتشار اخبار صورتحساب شما می توانید خراش انگشت خود را و در 15 دقیقه یادگیری "با ويژگی 100%" این که آیا شما می خواهم آزمایش مثبت برای COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. به "کرونا ویروس در خانه کیت تست" تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا آن تولید کننده بوق و کرنا در توییتر.

نه چندان. Yikon ژنتیک یک شرکت چینی کارکنان توسط محققان از برخی از کشور دانشگاه های پیشرو, توافق در حل و فصل با لس آنجلس شهر, دفتر دادستان به جلو آن محصول غیر مجاز از بازار و بازپرداخت هر کسی که آن را خریداری. شهرستان Atty. مایک Feuer اعلام خواهد شد حل و فصل کرد.

به عنوان یک بیماری همه گیر نوردد در سراسر ایالات متحده زور زدن های پزشکی کارگران توانایی تست برای coronavirus یک معجونی از آزمایشگاه کارآفرینان و آشکار شارلاتان شروع به فروش "خانه کیت های آزمایش" برای COVID-19.

در حالی که FDA می گوید که می خواهد به توسعه خانه تست برای COVID-19 است و "به طور فعال کار با تست توسعه دهندگان" به این منظور که از روز شنبه آژانس تایید کرده است چنین کیت. چنین غیر مجاز و به طور بالقوه ساختگی آزمون قرار دادن افراد در معرض خطر و FDA می گوید. اگر کسی با استفاده از یک معیوب تست می گرداند که منفی کاذب او و یا او می تواند شکست به دنبال درمان و ناخواسته در معرض دیگران به ویروس.

تبلیغات

علاوه بر این مردم هستند که swindled از پول خود را معاون دادستان شهر نوشت: در یک شکایت Yikon ژنومیک ادعا را نقض میان دیگر قوانین کالیفرنیا, کسب و کار, کدهای که منع کاذب و تبلیغات گمراه کننده.

"هر زمان که مصرف کنندگان با انگیزه در بخش های ترس" نوشت: معاون, William R. Pletcher "آنها به ویژه آسیب پذیر به کلاهبرداران, کلاهبرداران و 'روغن مار' hucksters و شارلاتان که طعمه در آن ترس برای متقاعد کردن مصرف کنندگان به دنبال 'درمان' 'درمان' و دیگر حمایت های مانند آزمون."

در حالی که مقامات محلی و فدرال را متهم متعدد ادعا grifters با واسطه جعلی درمان و واکسن برای coronavirus — از جمله یک زمان کوچک بازیگر و بدنساز که آگهی "coronavirus قرص" در مکان عمومی, Instagram account with 2.4 میلیون پیروان — Yikon ژنتیک است که هیچ fly-by-شب عملیات.

مستقر در چین Yikon ژنومیک ثبت نام یک پرورش شهرستان نشانی در سال 2013 با کالیفرنیا از دولت است. مدیر آن با توجه به سوابق دولت است Xiaoliang "Sunney" شیه استاد بيو شيمي و دین از علوم در دانشگاه پکن. شیه نمی بازگشت یک ایمیل به دنبال نظر.

تبلیغات

براندون Hensinger های جهانی شرکت معاون رئیس جمهور و یک متهم در این شهرستان وکیل شکایت در مصاحبه ای گفت که Yikon ژنومیک خریداری کرده بود این کیت از یک تولید کننده در چین Dabo دارویی با قصد توزیع آنها در ایالات متحده است.

Hensinger گفت: مکاتبه با FDA که در ابتدا به او گفت Yikon ژنتیک می تواند بازار این کیت بدون اخذ اضطراری با استفاده از مجوز. وقتی که راهنمایی تغییر Hensinger گفت: این شرکت به سرعت کشیده آن کیت آفلاین لغو آن سفارشات و پرداخت مشتریان.

"همه که همزمان با L. A. دادستان شهرستان تماس با ما و به ما گفتن ما تبلیغات کاذب محصول که تنها نبود, مورد," او گفت:.

در سراسیمگی از انتشار اخبار و توییت Yikon ژنومیک گفته بود آن fingerstick-سبک تست می تواند تشخیص آنتی بادی برای رمان coronavirus با "ويژگی 100%." این شرکت به دروغ در توییتر نوشت آن کیت بود "FDA تایید شده است."

"ما امیدواریم که این آزمایش می تواند به بهبود تعداد بیماران شدن نمایش," انتشار اخبار به نقل از Hensinger عنوان کرد و گفت "و همچنین می تواند صلح از ذهن به مردم در سراسر جهان است."

Yikon ژنومیک به بازار عرضه کیت 40 دلار در هر کدام یا 2000 $برای 100 با توجه به وب سایت خود را www.thecoronavirustestkit.com است در نظر گرفته شود.

در یک شرط امضا مارس 2, شرکت موافقت کرد به کشیدن آن کیت از بازار و حذف آن تبلیغات مگر اینکه و تا زمانی که به دست آمده FDA مجوز به فروش کیت برای استفاده در خانه. هیچ خانه کیت های آزمایش تحویل داده شد به مشتریان Hensinger گفت.

تقاضا برای, جدید, بیشتر راه های قابل دسترسی برای تست coronavirus باز درب به بی پروا بازیگران Hensinger اذعان کرد حتی به عنوان او اصرار داشت شرکت خود نبود در میان آنها است.

تبلیغات

"همه واقعا در یک عجله به آزمون به بازار و بسیاری از شرکت های در حال ساخت جعلی کیت," او گفت:. "شرکت وجود دارد که در حال انجام کارهای غیر قانونی و نادرست است. اما ما به دنبال تمام مراحل برای انجام این کار به راه راست. من می خواهم به تاکید: قصد ما این بود و است که واقعا فقط در تلاش برای کمک به مردم است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن