زمانی که جنرال موتورز کارخانه در lore city, اوهایو رفت و تیره در سال گذشته آن را یک داستان آشنا برای منطقه است. در عین حال یکی دیگر از تولید نیروگاه — ستون اقتصاد محلی و نادر منبع شغل خوب شد تعطیل.
اما بسته شدن این کارخانه بود نه پایان داستان. کارخانه فروخته شد به lore city Motors, راه اندازی ساختمان الکتریکی وانت که برنامه ریزی شده بود پرده برداری کرد روز پنج شنبه.
و در حال حاضر lore city نمادی از صنعت گسترده shift سمت خودروهای الکتریکی و شمال شرقی اوهایو امیدوار است برای یک باطری احیای اقتصادی.
استیو برنز مدیر عامل lore city Motors می گوید: این شرکت با برنامه های بلند پروازانه در نهایت به استخدام هزاران نفر از مردم به این گیاه است. اما یکی از نقاط فروش وسایل نقلیه الکتریکی — سادگی خود را — همچنین بدان معنی است که آنها نیاز کمتری به دست بشر به جمع آوری آنها.
"فقط یکی دیگر از ضربه'
در آن اوج که جنرال موتورز کارخانه در lore city سرو با بیش از 10 ، 000 کارگران است. گسترده پارکینگ کامل بودند.
حامی بومی فرانسیس Turnage مشغول به کار در این کارخانه برای بیش از سه دهه گذشته شروع و در سال 1972 انجام همه چیز از مجلس به جوش. او می گوید این کار دشوار بود اما دستمزد و مزایایی برای اتحادیه خودرو کارگر به مراتب بیشتر از مشاغل دیگر در منطقه است.
بیش از چند دهه او را دیدم گیاه تبدیل.
"من به اطراف نگاه کرد یک روز و من تو را دیدم بسیاری از مشاغل خالی شد و جایگزین شد با روبات," او می گوید. "آن را به تنهایی. من در واقع می خواهم و سرگرم کننده را ... صحبت کردن با روبات, شما می دانید, چرا که من تا به حال به صحبت کردن گاهی اوقات."
او بازنشسته شد و قبل از GM توقیف گیاه, اما هنوز هم گریستم در تصمیم گیری. "که فقط یکی دیگر از ضربه" او گفت:, به یک منطقه است که در حال حاضر از دست رفته بسیاری از مشاغل است.
او به دنبال اخبار در مورد lore city را برای برنامه های مرکز. مانند بسیاری در جامعه او آرزوی بهترین.
"من امیدوارم که کار می کند" او می گوید. "من دعا می کنم کار می کند."
راه اندازی مجدد سیستم و reprogramming
در داخل گیاه تیم کار کرده اند برای ماه تبدیل به خطوط مونتاژ طراحی شده برای Chevy Cruze — یک سدان با بنزینی موتور — به طوری که آنها می توانید یک کامیون وانت طراحی شده توسط باتری به جای.
وانت کامیون های محبوب و سودآور و متعدد خودروسازان در حال مسابقه برای آوردن برق نسخه به بازار در سال آینده یا بیشتر. تسلا که سوار صنعت گسترده تغییر نسبت به برق است Cybertruck. فورد برق است F-150 و جنرال موتورز جدید هامر برقی وانت. پس از آن وجود دارد راه اندازی: نیکولا, Rivian بولینگر و همچنین به عنوان lore city Motors.
جورج Syrianoudis که مشغول به کار در کارخانه GM برای بیش از 30 سال بازنشسته زمانی که جنرال موتورز آن را تعطیل افتاده اما در این فرصت به بازگشت و کار روی تجهیز نشدن. در اوایل این فصل بهار او تأمین روبات به تایید می کنند که آنها هنوز هم کار می کنند.
"اگر چیزی کار نمی کند چیز خوب است و ما باید مقدار زیادی از اضافی روبات که ما در حال رفتن به نیاز به" او می گوید.
بخش های زیادی از گسترده تسهیلات ساخت هستند دیواره خاموش و تاریک و سرد برای صرفه جویی در قدرت. گاه به گاه کارگر از عبور از روی یک دوچرخه — گیاه 6 میلیون فوت مربع یا بیش از 100 زمین فوتبال.
بسیاری از ماشین آلات برای Cruze را می توان تغییر اندازه و یا برنامه ریزی برای کار استقامت وانت. اما نه همه چیز را می توانید تغییر دهید. باتری پک خط را باید از ابتدا ساخته و موتور خط کاملا بی ربط است.
به جای آن از یک موتور احتراق داخلی به استقامت وانت طراحی شده است که با چهار الکتریکی hub موتور که یک موتور گنجانیده شده به هر یک از چهار چرخ.
قطعات متحرک کمتر
تمام وسایل نقلیه الکتریکی ساده هستند نسبت به گاز و یا اتومبیل های دیزلی. اما استقامت ساده است حتی برای یک وسیله نقلیه الکتریکی, مدیر عامل سوختگی می گوید.
"این خودرو دارای چهار بخش در حال حرکت می گوید:" سوختگی در مقایسه با صدها یا هزاران نفر برای یک خودرو به طور معمول. "شما نمی توانید همیشه ساده تر از تنها حرکت قطعات چرخ."
که به معنی کاهش هزینه های نیروی کار — که است که می گویند شغل کمتر.
این بخش گسترده تر از حد روند در صنعت می گوید کریستین Dziczek معاون رئیس جمهور از نیروی کار و اقتصاد و تولید در مرکز تحقیقات خودرو. فکر می کنم از فرانسیس Turnage صحبت کردن به او رباتیک همسایه.
"کاهش پیچیدگی بهبود بهره وری از تولید خودرو, معرفی اتوماسیون بیشتر به فرآیند — قصد دارد به مردم کمتر ساختمان وسایل نقلیه در آینده بدون توجه به آنچه که آنها در حال ساخت," او می گوید.
اما حتی یک عدد کوچکتر از مشاغل خواهد بود بهتر از کاملا خالی کارخانه.
"جنرال موتورز بیرون کشیدن وحشتناک بود. از دست نیمی از کسب و کار من می گوید:" ارل راس جونیور که خانواده صاحب و عمل میخانه حق در سراسر خیابان را از گیاه.
پس از "تولد دوباره" در lore city Motors او را به امید "روز روشن تر پیش رو است."
آن را به چالش کشیدن برای راه اندازی یک خودرو جدید شرکت در بهترین زمان و در حال حاضر lore city Motors است دست و پنجه نرم کردن با رکود است. هنوز جامعه محلی امیدوار است که در پایان این خواهد بود که یک باطری داستان موفقیت.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ببینید | خدمتگزاری تولید کنندگان پوشاک درمقابله باکرونا
- بهترین مترجمان مدیریت ایران
- مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام Coronavirus بهداشت عمومی اورژانس و محدود سفر از چین
- در چاپ خوب HHS به نظر می رسد که ممنوع تعجب صورتحساب های پزشکی در طول همه گیر
- قاضی فدرال رد کلیسا پیشنهاد برای برگزاری عید پاک خدمات با وجود coronavirus اقامت-صفحه اصلی سفارشات
- یک معلم تلاش برای پیگیری کردن دانش آموزان خود را در میان coronavirus مدرسه بسته شدن
- بهبود تلاش های شروع کسب و کار بعد از عمده جاری شدن سیل در فورت مکمورری آلتا.
- معاون کشته و 2 دیگر افسران در کالیفرنیا کمین
- مینیاپولیس موافقت خود را با ممنوعیت Chokeholds و گردن محدودیت توسط پلیس