عید پاک مشخص شده توسط گردباد, طوفان در سراسر جنوب

NEW ORLEANS - یک سری از گردباد هشدار قرار داده شمالی ساکنان لوئیزیانا در لبه صبح روز یکشنبه در حالی که بسیاری

توسط MINERALNEWS در 24 فروردین 1399

NEW ORLEANS - یک سری از گردباد هشدار قرار داده شمالی ساکنان لوئیزیانا در لبه صبح روز یکشنبه در حالی که بسیاری از جنوبی آماده شدید برای عید پاک آب و هوا.

وجود دارد هیچ گزارش فوری از آسیب یا خسارت عمده به عنوان خدمات ملی آب و هوا گزارش گردباد بیش شمال غربی و شمالی بخش مرکزی لوئیزیانا. اما رسانه های خبری گزارش قطع درختان و شرکت های ابزار گزارش داد هزاران نفر از قطع برق.

آب و خدمات گفت: بزرگترین خطر برای قوی یکشنبه عید پاک طوفان فرار از شرق و جنوب شرقی لوئیزیانا, آرکانزاس در سراسر گسترده عصری می سی سی پی و آلاباما و به غرب گرجستان است.

"این می تواند بسیار دشوار است بعد weatherwise," می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز گفته ساکنان در Facebook ارائه شده است. "لطفا آب و هوا و آگاه است. توجه. من می دانم که این طوفان که از طریق آینده می تواند خطرناک باشد. ما می توانید ببینید قابل توجهی بادها. ما همچنین می توانید ببینید قابل توجهی گردباد از طریق آمدن می سی سی پی است."

در ظهر آب و هوا خدمات در بیرمنگام گفت: رادار نشان داد طوفان قوی در حال حرکت به آلاباما از می سی سی پی.

آب و هوا گفت: خدمات گسترده تر منطقه از شرق تگزاس به سواحل شرق بود حداقل یک "حاشیه" خطر طوفان.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب