یک منتقد هنری بود مسخره $20,000 کار او را دوست ندارم — و سپس آن را در هم شکسته

بزرگنمایی این تصویر گابریل ریکو زیرک و ترفندهای شوم (به حفظ با رسوایی و فساد) من, 2018. کار این است

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

گابریل ریکو زیرک و ترفندهای شوم (به حفظ با رسوایی و فساد) من, 2018. کار این است که از شیشه ساخته شده و برنج و اشیاء مختلف. گابریل ریکو/OMR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گابریل ریکو/OMR

زمانی که یک اثر هنری شکسته است که در آن تخریب و یا تبدیل?

که شاید سخاوتمندانه سوال که یک منتقد هنری است که نما پس از دراماتیک حادثه روز شنبه در Zona ماکرو معاصر نمایشگاه هنر در شهر مکزیک.

یکی از این نسخهها کار میکند بر روی صفحه نمایش بزرگ مجسمه توسط هنرمند مکزیکی گابریل Rico. این قطعه شامل یک ورق بزرگ از شیشه ای با اشیاء معلق از طریق آن از جمله یک توپ فوتبال توپ تنیس چوب پر و سنگ.

ریکو است که بر اساس در گوادالاخارا, مکزیک "ایجاد قطعه است که قطعه ترکیب انسان معاصر و شواهد نقص هندسی در طبیعت است. ... ریکو آثار مجسمه تأمل در ماهیت مواد مورد استفاده برای تولید آنها و آرایش خود را در ترکیب نهایی" با توجه به یک پیش نمایش از این نمایشگاه از گالری خود را.

یک منتقد هنری به نام Avelina Lésper شد در این نمایشگاه و او قطعا unimpressed با قطعه. به عنوان یک انتقادی تفسیر او می گوید: او مجموعه خالی می توانید از کوکا کولا در طبقه بعدی به کار برای انتقال است که معنای هنر باقی خواهد ماند همان اگر می شد گنجانیده شده است.

چه اتفاقی می افتد بعدی این است که در اختلاف است.

گالری OMR که نشان دهنده ریکو میگه Lésper کردم "خیلی نزدیک به کار قرار داده و می توانید از جوش شیرین در آن و گرفتن یک عکس" به منظور ایجاد یک بیانیه و قطعه شکسته.

اما Lésper به این روزنامه گفت: Milenio که به او منتقل می در نزدیکی آثار هنری آن را به حال به طور ناگهانی شکسته "را به عنوان اگر قطعه شنیده بود من تفسیر." این می تواند اتفاق افتاد به هر کسی که او می گوید: از جمله جمع آوری و یا موزه.

هنرمند پاول Égüez می گوید او با Lésper در آن زمان که او حساب دقیق است — که شیشه ای خیلی نازک بود و ناگهان منفجر شد.

Avelina گزارش شده است که به خوبی شناخته شده برای او نفرت و بیزاری برای هنر معاصر است. اما او می گوید: او با عرض پوزش در مورد آنچه اتفاق افتاده است به کار می کنند. "من آن را انجام نمی عمدا. من هیچوقت از بین بردن آن نمی صدمه دیده است از آن من آن را لمس نمی کند."

پس از سقوط Lésper ملاقات با کسی که از گالری و ارائه شده به جای شیشه. این gallerist سپس او اطلاع داد که ریکو قطعه به ارزش $20,000.

ریکو ابراز غم و اندوه در نوبه خود از وقایع. "من غمگین هستم به خاطر این بود که خیلی بی احترامی برای قطعه" او در بیانیه ای گفت. "این یک وضعیت تاسف."

بزرگنمایی این تصویر

قطعه شکسته شد و در روز شنبه. جیووانی امانوئل/OMR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیووانی امانوئل/OMR

OMR می گوید که این حادثه "به نظر می رسد اتفاقی و آن را بی ربط که چگونه از آن اتفاق افتاده است." با اینحال این گالری گفت: NPR در یک ایمیل منتقد عمل "نشان می دهد که فقدان احترام و حرفه ای در بخشی از خانم Lésper که به عنوان یک عضو از جامعه هنری باید یک مثال بهتر به بازدید کنندگان در قوانین و مقررات از حضور در یک رویداد هنری و احترام از اشیاء هنری است. هرگز نباید یک بازدید کننده به یک رویداد هنری را لمس کنید و یا مداخله در یک اثر هنری آن معرض آسیب ممکن است."

"ما درک نمی کنم که چگونه یک ادعا حرفه ای و منتقد هنر نابود شده یک کار توسط یکی از برجسته ترین هنرمندان این لحظه" آن را گفت.

در این ویدئو که در آن او در دفاع از خودش Lésper نشان می دهد یک ایده برای خرد قطعه: آن را ترک که در راه است.

او اشاره به یک کار توسط سورئالیست مارسل دوشان, عروس Stripped Bare by Her Bachelors حتی (بزرگ شیشه ای)که همچنین ویژگی های بزرگ شیشه. دوشان مشغول به کار در این قطعه به سال قبل از اعلام کار "قطعی ناتمام" در سال 1923.

در حالی که در حمل و نقل پس از یک نمایشگاه در موزه بروکلین در 1926-27 قطعه شکسته. دوشان چسب آن را به عقب با هم و سپس مجموعه آن را بین پنجره های جدید قرار داده و آن را درون یک قاب آلومینیومی است. موزه هنر فیلادلفیا که در خانه های این قطعه می گوید: این کار پس از آن "تبدیل به موضوع گسترده دانش و هدف از زیارت برای بازدید کنندگان بی شماری کشیده شده به آن شوخ هوشمند و بسیار رهایی بخش تعریف از آنچه در یک اثر هنری می تواند باشد."

OMR می گوید آن است که مشاوره با ریکو و عادلانه سازمان در مورد چگونگی ادامه.

"این یک تراژدی" استدلال می کند Lésper. "این چیزی است که می تواند ثابت شود."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب