در میان ویروس سنبله شمال مقدونیه دارای ملی انتخابات

اسکوپیه - رای دهندگان در شمال مقدونیه در حال پوشیدن ماسک برای شرکت در انتخابات پارلمانی بعد از ماهها تاخیر با

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

اسکوپیه - رای دهندگان در شمال مقدونیه در حال پوشیدن ماسک برای شرکت در انتخابات پارلمانی بعد از ماهها تاخیر با توجه به همه گیر.

نظر سنجی باز جمعه شد ترس از پایین مشارکت مردم در میان سنبله در کشور coronavirus موارد است. این کشور در حدود 2 میلیون است ثبت نام بیش از 8,200 تایید coronavirus عفونت و 385 مرگ و میر.

مقامات باید کاهش خطرات بهداشتی از بازدید از مراکز. همه رای دهندگان باید پوشیدن ماسک — به طور خلاصه از بین بردن آنها را برای مقاصد شناسایی و نگه داشتن 2 متر (6.5 فوت) از سایر افراد است.

نظر سنجی ها نشان می دهد چهار انتخابات خواهد بود یک مسابقه نزدیک بین سوسیال دموکرات و میانه و راست اپوزیسیون VMRO-DPMNE با نه انتظار برای برنده شدن به اندازه کافی کرسی در پارلمان به حکومت به تنهایی. در آن صورت برنده احتمالا نیاز به حمایت احزاب کوچکتر به نمایندگی از کشور های قومی اقلیت آلبانیایی.

دست زدن به همه گیر و خود ویرانگر اقتصادی در یک کشور که در آن نیمی از جمعیت زندگی می کند در آستانه فقر است تحت سلطه مناظره پیش از انتخابات به نام پس از استعفای در ژانویه نخست وزیر Zoran Zaev پس از اتحادیه اروپا موفق به تعیین تاریخ برای شمال مقدونیه برای شروع مذاکرات الحاق.

Zaev اجتماعی دموکرات رهبر تبلیغ موفقیت خود را در تامین امنیت عضویت در ناتو پس از یک تاریخی 2017 مقابله با همسایه یونان برای تغییر کشور نام از مقدونیه.

سوسیال دموکرات ها ضرب و شتم VMRO-DPMNE در سال 2016 پس از یک دهه حکومت های خودکامه خود را پس از آن-رهبر مردمی محافظه کار نیکولا Gruevski که فرار به مجارستان برای جلوگیری از گذراندن دو سال حکم زندان برای سوء استفاده از قدرت و فساد است.

Gruevski جانشین Hristijan Mickoski نقل مکان کرد VMRO-DPMNE به سمت مرکز-راست و جذاب به رای دهندگان نا امید با این نام تغییر دهید.

نظر سنجی باز در 7 صبح به وقت محلی و خواهد شد در 9 بعد از ظهر دو ساعت بیشتر از حد معمول به دلیل سلامت پروتکل های. بیش از 1.8 میلیون نفر واجد شرایط برای رای دادن.

روند انتخابات آغاز شد و در روز دوشنبه با مقامات انتخاباتی حامل صندوق های رای دهی به خانه های رای دهندگان مبتلا به COVID-19 یا در قرنطینه. زندانیان سالمند و بیمار و رأی مردم در روز سه شنبه.

این اولین بار است که در شمال مقدونیه 29-سال مستقل تاریخ است که انتخابات برگزار شده است در یک هفته با تاریخ زیر مجموعه جامع مذاکرات بین دو طرف پس از, اصلی, مارس 12 رای به تعویق افتاد با توجه به همه گیر. روز شنبه اعلام شد, یک روز تعطیل عمومی.

با توجه به شیوع کروناویروس احزاب باید مبارزه کرد و عمدتا از طریق تجمعات کوچک و پیام های ویدئویی.

سرپرست دولت در موقعیت پس از ژانویه — با اعضای هر دو حزب اصلی —رفتار همه گیر نسبتا خوبی تا زمانی که ممکن است. اما از آنجا که مقامات کاسته یک قفل و باز کردن مرزهای افزایش موارد جدید و مرگ و میر قرار داده شده در شمال مقدونیه در میان به شدت تحت تاثیر کشورهای اروپایی از نظر مرگ و میر و تایید موارد بر اساس سرانه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن