در میان بیماری می توان آن را سخت بدانید که چه خبر است در پشت درهای بسته

بزرگنمایی این تصویر شهرستانها و برخی از کشورها در سراسر کشور بسته اند تا خود را ثبت عمومی ادارات و آ

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

شهرستانها و برخی از کشورها در سراسر کشور بسته اند تا خود را ثبت عمومی ادارات و آرام آفتاب قوانین در طول coronavirus بیماری همه گیر. Charm سانچز/EyeEm/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Charm سانچز/EyeEm/گتی ایماژ

زمانی که تعدادی از COVID-19 موارد شروع به افزایش در نیو جرسی حدود یک ماه پیش به لیبریا فیل مورفی امضا اضطراری بسته از قوانین برای مقابله با شیوع. یک قانون سست الزامات دولت در باز کردن پرونده های عمومی عمل می کنند.

"ما فقط باید به مقابله با این واقعیت از نیروی انسانی توانایی به نوبه خود چیزهایی در اطراف. ما رفته به جای" رژیم صهیونیستی. مورفی گفت: در آن زمان.

قانون حذف مهلت نیوجرسی سازمان قرار است برای دیدار در پاسخ به سوابق درخواست, اما بر خلاف برخی از دیگر اقدامات اضطراری این قانون هیچ پایان تاریخ.

فرماندار است به نام مبارزه با کروناویروس یک "جنگ" باعث برخی از عملکرد های دولت به تاخیر می افتد و او می گوید.

قانون در نیوجرسی است فقط یک مثال از اینکه چگونه دولت ها در سراسر کشور در حال استراحت خود را در سوابق عمومی سیاست به کارمندان دولت پهنای باند بیشتر برای مقابله با این بیماری همه گیر.

شهردار فیلادلفیا همراه با شهرداری های سراسر کشور و فرمانداران در واشنگتن و ایندیانا, رود آیلند و هاوایی باید همه نورد را به عقب و یا به حالت تعلیق پرونده های عمومی ، برخی از آژانس های فدرال نیز مردم به انتظار به تاخیر می اندازد.

اما شفافیت طرفداران می گویند این بار مثل این که ما باید رعایت حق مردم را به اطلاعات در مورد تصمیم گیری در انتخاب رهبران در حال ساخت است.

"شفافیت است که اغلب مهم ترین زمانی که آن را حداقل راحت می گوید:" اریک Arneson مدیر اجرایی دفتر باز کردن پرونده یک سازمان دولتی در پنسیلوانیا است.

Arneson می گوید: بسیاری از مردم نگران سلامت خود و نگه داشتن شغل خود را در طول COVID-19 شیوع و آنها می خواهم به دانستن آنچه که دولت در حال انجام است در مورد آن.

"آخرین چیزی که آنها می خواهند به انجام است و همچنین بسیاری از سوالات در مورد چگونه مقامات دولتی خود را در حال دست زدن به چیزهایی که" او می گوید. "و اگر آنها به این معنا است که دولت پنهان شده است این فقط یک دستور برای سوء ظن است."

شهرداری و دولت رهبران رهبران می گویند که آن را در مورد رازداری — اما نگه داشتن امن عمومی با یک مقدار محدود از زمان و پول است.

یا "می تواند وجود داشته باشد برخی از دسته از اسناد که آنها فقط می توانید دسترسی نیست زیرا آنها از نظر فیزیکی در دفتر می گوید:" CJ گریفین نیوجرسی وکیل با تمرکز بر سوابق قانون است.

هنوز هم او می گوید: آژانس نباید با استفاده از شیوع بیماری به عنوان بهانه ای برای خودداری از اطلاعات عمومی "به خصوص هر پرونده های عمومی که مربوط به شیوع خود است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب