در میان coronavirus شیوع یک دست-ضد عفونی کننده افسانه شهری است reborn

بیش از دهه گذشته افسانه Lupe هرناندز از Bakersfield اطراف جهان پزشکی.آیا شما شنیده? او دانش آموز پرستار که اخت

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

بیش از دهه گذشته افسانه Lupe هرناندز از Bakersfield اطراف جهان پزشکی.

آیا شما شنیده? او دانش آموز پرستار که اختراع ضد عفونی کننده دست.

و یا پس از داستان رفت.

بیشترین حساب را به یک تاریخ خاص برای دستیابی به موفقیت: 1966. برخی می گویند هرناندز آن را در Bakersfield, کالج, باعث عدم صابون و آب گرم است.

تبلیغات

دیگران ادعا می کنند که این تازه کار فلورانس بلبل ثبت نام ثبت اختراع برای او معجون اما شرکت های بزرگتر مانند Gojo صنایع سازندگان Purell, اختصاص آن. (Gojo آن را انکار می کند.) تقریبا تمام tellings شده شناسایی هرناندز به عنوان یک زن اما چند اصرار دارند که Lupe — کوتاه برای "گوادلوپ" — یک مرد بود.

پرستاری کتاب های درسی دانشگاه, اساتید و سخنرانان در کنفرانس پزشکی تکرار داستان اما داستان نیست گردش فراتر از حلقه های خود را.

سپس coronavirus شیوع رسید.

ستون یک

یک ویترین برای قانع داستان سرایی از لس آنجلس تایمز.

تبلیغات

رسانه ها در سراسر جهان آغاز شد به گزارش هرناندز "کشف." آنها شروع به تماس بیکرزفیلد مورخان و کتابداران و Lupe Hernandezes (سوابق نشان می دهد حداقل 30 نفر با این نام در شهرستان زندگی می کنند).

"اگر یک ضد عفونی کننده دست شرکت می خواهد به من پرداخت $50,000 من به آنها می گویم هر آنچه که آنها می خواهند. اما این که مادرم گفت:" اریک Gaona و 53 پسر یک Lupe هرناندز از Bakersfield.

حتی یک روزنامه نگار روسی رسیده به پرس و جو در مورد مادرش Gaona گفت. به دور از یک پرستار او یک خواننده سابق در دهه 1960 گروه دختر به نام برگرد-Lons.
وجود دارد هیچ متحده اختراع ثبت شده برای ضد عفونی کننده دست که تحت نام. هیچ یک از مقالات است که بازشماری داستان او استناد به هر گونه منابع اولیه. در بیکرزفیلد یک شهر که با افتخار ترویج آن مشاهیر — Buck Owens مرل نحیف دولورس هورتا — چند تا به حال حتی شنیده داستان از "Lupe" — تا همین اواخر.

Cal State بیکرزفیلد بایگان, Chris لیوینگستون جستجو آرشیو روزنامه و پایگاه داده یافت و ندا. Bethany برنج متصدی مجموعه در شهرستان کرن, موزه, همین, با همان نتیجه.

تبلیغات

"در این زمان من درمان داستان به عنوان بزرگ به عنوان مثال چرا به بررسی منابع در هنگام خواندن چیزی آنلاین و چه به منظور بررسی حقایق در مقاله" او گفت: حتی ضبط یک ویدیو به تاکید بر این نکته است. "من دوست دارم برای این داستان درست باشد و این امر می تواند یک مزیت باور نکردنی به جامعه اگر آن شد اما در این مرحله هیچ چیز وجود دارد حمایت از آن است."

الیور روسالس یک استاد تاریخ در میبد, دانشکده گفت: Kern County سابقه پزشکی اغلب اداری و "whitewashed." "این یک داستان خارق العاده به دلیل چقدر مهم ضد عفونی کننده دست در حال حاضر," او گفت:. "به عنوان یک مورخ, من شک و تردید هستم اما من کنجکاو هستم. اگر درست است چرا کسی در مورد نوشته شده است؟"

آنها باید. اما در این مرحله حقیقت — Lupe هرناندز از Bakersfield مسلما مدرن روز افسانه شهری است بسیار مهم برای کسانی که همچنان به گسترش داستان. Lupe در حال حاضر یک قهرمان محلی در بیشتر تحت اللفظی معنا جلال به دلیل آنچه او "داستان" و ایجاد آن معنی به آنها را.

تبلیغات

در پی اجرا بر روی ضد عفونی کننده دست است که پاک کردن قفسه های فروشگاه در سراسر کشور برخی از Latinos لاف زدن در رسانه های اجتماعی مورد چگونه یکی از خود اختراع آن است. دیجیتال پوستر با عکس, ادعا از هرناندز رونق در سراسر مه به افتخار ماه تاریخ زنان.

تبلیغات

وقتی سیندی ذغال سنگ, مدیر میبد, دانشکده بهداشت و مرکز سلامتی به تازگی شنیده ام داستان این بود جای تعجب نیست که یک پرستار ممکن است فکر می کنم از ایده چنین به عنوان ضد عفونی کننده دست. او می بیند که چگونه به طور کامل قابل قبول حماسه در مورد یک پرستار MacGyver لحظه دهه پیش شده است می تواند پیچیده و گذشت بیش از سال است.

"پرستاران در کل به دلیل ناامیدی زمانی که ما لازم نیست که آنچه ما فکر می کنم ما باید, ما تمایل به بسیار مبتکرانه" کالیر گفت. "هر یک از ما باید یک داستان که در آن ما چیزی به زندگی ما را آسان تر و یا بیماران ما امن تر و ما هرگز چیزی در مورد آن."

اگر یک پرستار را اختراع ضد عفونی کننده دست, ذغال سنگ گفت که "واقعا یک چیز شسته و رفته قادر به می گویند به عنوان یک پرستار به خصوص با آنچه در جریان است در حال حاضر در جهان است."

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

تبلیغات

اولین جریان اصلی نشریه به میخ یک Lupe هرناندز از گچساران به عنوان مخترع ضد عفونی کننده دست است که احتمالا نگهبان که با اشاره به "پرستار" در سال 2012 مقاله

در یک ایمیل به خبرنگار لورا بارتون می گوید نوت بوک از زمان در یک مرکز ذخیره سازی او در حال حاضر نمی توانید به اما که او را "سوء ظن [است] منبع من ممکن است آمریکا. من فقط نمی تواند به یاد داشته باشید کسی یا چیزی یا جایی که آن را از آمد."

چیزی وجود دارد که نشان می دهد "Lupe" شناخته شده بود در هر نقطه قبل از این. نه در بیکرزفیلد lore نه در annals پرستاری حتی در میان لاتین تبارها که در آن داستان های بلند مورد ادعا اتصال اسپانیایی به شکوه — آیا یک مورد چگونه والت دیزنی اسپانیایی بود یتیم? — فراوانند.

به هر صورت بارتون مقاله پرکوله شده از طریق پرستاری آمریکایی جهان است.

تبلیغات

آنجلا بارون مک براید سابق دین از دانشگاه ایندیانا دانشکده پرستاری شامل هرناندز در یک 2019 به روز رسانی از کتاب درسی برای پرستاران. در یک ایمیل مک براید او گفت: "می خواستم به نمونه های بتن از مخترعان و خوشحال بود برای آمدن در سراسر یک دانشجوی لاتین, پرستار, نام. من نمی دانم هر چیزی بیشتر در مورد آنچه اتفاق افتاده است به او."

راشل واکر استاد در دانشگاه ماساچوست امهرست دانشکده پرستاری به نام کاهش یافته است هرناندز در سخنرانی به عنوان کسی که او تلاش می کند به تقلید.

"اما زمانی که من رفت و برگشت به تلاش برای اثبات داستان," او گفت: "من بیش از حد زد به چالش است."

تبلیغات

Maribel آلوارز استاد فرهنگ عامه در دانشگاه آریزونا است تعجب نیست که حتی حرفه ای را تکرار تاریخی حکایت با منشأ نامشخص.

"این داستان در نمایه سازی چیزی است که در فرهنگ" او گفت:. "مردم می خواهند به آن اعتقاد دارند به دلیل آن را توضیح می دهد که چیزی در جهان خود را."

به همین دلیل Alvarez توضیح میدهد: "Lupe هرناندز از بیکرزفیلد" در حال حاضر در یک زندگی دوم در میان Latinos.

"بحران در حال ظرف پتری از فرهنگ عامه" او گفت:. "شایعات و افسانه ها عمل می کنند مانند ویروس ها. آنها شعله ور در نقاط گرم و سپس آنها را متفرق شوند."

تبلیغات

داستان "Lupe" در حال گسترش است به عنوان Latinos نامتناسب رنج می برند از این بیماری همه گیر -- به عنوان قربانیان coronavirus به عنوان کارگران در شغل تلقی "ضروری" با کمی حفاظت, و همچنین از تاثیر اقتصادی آن.

در چنین زمان جوامع آسیب دیده به دنبال یک قهرمان — و بنابراین مردم خود را به راحتی با "Lupe," آلوارز گفت.

"افسانه همیشه با این نسخهها کار در حالت برگشت. El que está ارریبا está ابجو; ال ده ابجو sube [توانا پاییز; حوصله ظهور]. در این مورد Lupe دارای اختیار است که دیگران نیاز دارند. چه که به شما بگویم ؟ آن را در مورد تمام چیزهایی که ما ارزش نیست که مکزیک به ارمغان بیاورد."

اما آلوارز نیز تاکید می کند که اکثر عامه است "بیت و قطعات از یک حقیقت است. هر یک از این قطعه استفاده از میبد نام و نام خانوادگی — احتمالا با هم اضافه کردن به یک تصویر بزرگتر از آنچه که داستان واقعی است."

تبلیغات

در حال حاضر Lupe Hernandezes و خانواده های آنان در سراسر کشور در ادامه به برخورد با غریبه ها تعجب اگر آنها که Lupe.

در کلرادو Leshi هرناندز دختر زن که عکس منتشر شده آنلاین به عنوان Lupe پشت ضد عفونی کننده است حفر طریق او در اواخر مادر وسایل را امتحان کنید به منظور بررسی هر گونه ارتباط. احتمال باریک: Leshi را صرف زندگی خود را در وایومینگ و کلرادو به عنوان یک خانه دار و خانه دار. در سال 1966 او تنها شده اند 13.

"ما از نوع فقط حیرت زده کرد چرا که مادر من عکس بالا آمد" Leshi هرناندز گفت. "چگونه او را تا پایان در ارتباط به این همه و جایی که آنها در آن تصویر؟"

تبلیغات

در آنلاین اگهی صفحه Lupe G. هرناندز که گذشت در سال 2007 کسی چپ نظر در سال گذشته که می خواند: "[با تشکر از] شما برای ضد عفونی کننده دست. این کمک می کند تا بسیاری از مردم توان جوانه رایگان!"

در ضمن بیکرزفیلد را Lupe Hernandezes و بستگان خود را در حال بدست گرفتن خود را با قلم مو افراد مشهور در گشاد گشاد راه رفتن.

Lupe هرناندز ترنر 62 ساله پرستار از Bakersfield گفت: او بدست یک تعداد انگشت شماری از تماس های از خبرنگاران در طول چند هفته گذشته که خواسته اند اگر او اختراع ضد عفونی کننده دست.

حتی یکی از دوستان خود ارسال یک پیام.

تبلیغات

"گفتند: هی این شما?'" هرناندز ترنر گفت. "من مانند" آه, نه, برای اولین بار من شنیده ام از آن."

هر چند او یک پرستار هرناندز ترنر شده اند که تنها 8 در سال 1966. او یک پرستار در سال 1979 و با استفاده از خود ازدواج نام Lupe ترنر ،

"سلام کسی چه می داند ؟" او شوخی. "من می توانستم یک کودک نابغه!"

بار نویسنده کارکنان اسکات ویلسون کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن