در میان تظاهرات علیه خشونت پلیس لا شهردار اریک Garcetti اعلام کاهش به پلیس لس آنجلس

بزرگنمایی این تصویر "ما نیاز به ایجاد یک تعهد شرکت برای تغییر نه فقط با حرف که با عمل" شهردار لوس آن

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

"ما نیاز به ایجاد یک تعهد شرکت برای تغییر نه فقط با حرف که با عمل" شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti روز چهارشنبه گفت:. ریچارد وگل/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ریچارد وگل/AP

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti اعلام کرد او دور انداختن طرح عظیم افزایش بودجه به پلیس در میان بیش از یک هفته از ناآرامی بیش از خشونت پلیس.

اداره پلیس لس آنجلس راه اندازی شد برای دریافت افزایش سرسام آور در بودجه سالانه خود را از $1.189 میلیارد دلار در سال گذشته به $1.86 میلیارد دلار برای 2020-2021.

این طرح — که اختصاص 7 ٪ در هزینه های افزایش برای گروه و حدود 41 میلیون پاداش — درو گسترده خشم در میان ساکنان به خصوص کسانی که شاهد حملات خشونت آمیز با اجرای قانون در پاسخ به معترضان بیش از گذشته نه روز.

اما در روز چهارشنبه Garcetti گفت که او شنیده است معترضان و قصد منحرف کردن برخی از منابع مالی که قرار بود برای رفتن به پلیس و استفاده از آنها برای رسیدگی به مشکلات در جامعه است.

"ما نیاز به ایجاد یک تعهد شرکت برای تغییر نه فقط با حرف که با عمل," او گفت: در اخبار روزانه توجیهی.

این حرکت نشانه عمده امتیازی به معترضان خواسته های پس از تظاهرات آغاز شده و در سراسر کشور مشتعل با کشتن جورج فلوید توسط, سفید, مینیاپولیس, افسر درک چوین.

Garcetti به نام ناآرامی های اخیر "جنبش برای تغییر که ما در امریکا وقتی که می آید به امریکا و ما سیستم عدالت کیفری."

سخنان خود آمد و به عنوان صدها نفر از معترضان بسیج در خارج از خانه اش در, Hancock, پارک, برای دومین روز در یک ردیف. و در روز دیگری از تظاهرات در سراسر این شهرستان وسیع از جمله تظاهرات در مقابل شهرستان مدنی مراکز. جمعیت احاطه تالار شهر و کیفری دادگاه برای بسیاری از روز است.

نه تنها پلیس لس آنجلس بودجه افزایش نمی دهد شهردار نیز به دنبال کاهش است. او گفت که او متعهد به کاهش یکی دیگر از 250 میلیون دلار در این بخش به عنوان او قصد دارد برای انجام در سراسر همه دیگران است.

او گفت که اجازه خواهد داد که سرمایه گذاری در آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و مشاغل در شهر جوامع است.

"ما نیاز به مطمئن شوید که آمریکایی های سیاه و سفید دیدن پایان دادن به روز از قتل در روز روشن و از ترافیک متوقف می شود تنها به دلیل رنگ پوست خود" شهردار گفت.

به این منظور او گفت که پلیس لس آنجلس نیاز به افسران به مداخله زمانی که آنها بیش از حد یا استفاده نامناسب از زور.

در مینیاپولیس سه شرکت اخراج افسران — Tou Thao, J. Alexander Kueng و Thomas K. لین — شرکت در Floyd بازداشت و تماشا به عنوان افسر سابق Derek چوین تحت فشار قرار دادند زانو خود را به 46 ساله را گردن برای بیش از هشت دقیقه است. در آن زمان هیچ یک از آنها اقدام به مداخله به عنوان فلوید gasped هوا و بارها و بارها گفت: "من نمی توانم نفس بکشم."

هر سه متهم شدند با کمک و معاونت در جرم قتل در روز چهارشنبه در حالی که اتهامات علیه چوین به روز رسانی شد از سوم قتل درجه به قتل درجه دوم.

در لس آنجلس Garcetti گفت: اداره پلیس را نیز پیاده سازی یک مهلت قانونی برای ورود مردم به CalGang پایگاه داده یک پایگاه داده ایالت که شامل حدود 100,000 ادعا اعضای باند و همکاران.

مقامات اجرای قانون حفظ این ابزار در نظر گرفته شده است "به منظور افزایش افسر ایمنی, بهبود بهره وری از تحقیقات جنایی و شناسایی و پیگیری اعضای باند." اما عدالت کیفری اصلاح طلبان مهم از آن استفاده کنید. آنها استدلال می کنند که مرموز پایگاه داده — عمومی نمی تواند دسترسی به سیستم می توانید بدام انداختن مردم بی گناه را بدون دانش خود را.

لس آنجلس تایمز گزارش داد:

"پلیس لس آنجلس مکان بیشتر مردم در CalGang از هر سازمان اجرای قانون در دولت است. با توجه به 2018 داده ها توسط دادستانی کل گروه مسئول 20,583 افراد -- بیش از 20 ٪ از نام ها در پایگاه داده است."

Garcetti همچنین قصد دارد برای ایجاد یک گروه مدنی و حقوق بشر در ماه های آینده.

"ما نیاز به نگه داشتن در حال حرکت به سوی یک مدل جدید از افسر صلح. از نگهبان سیستم های مبتنی بر. و سرمایه گذاری طولانی قبل از هر گونه فعالیت های جنایی همیشه می آید," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب