در میان همه گیر و بیمارستان و پزشکی نیاز ایمنی دنده. در اینجا چگونه شما می توانید کمک به

به طور فزاینده ای از جان گذشته درخواست از بهداشت و درمان کارگران و مقامات دولتی برای کمک های مالی از ماسک صورت

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

به طور فزاینده ای از جان گذشته درخواست از بهداشت و درمان کارگران و مقامات دولتی برای کمک های مالی از ماسک صورت و دیگر دنده محافظ یک نشانه نگران کننده چقدر آمادگی بیمارستانهای آمریکایی برای COVID-19 بیماری همه گیر.

دکتر آلیسون کوک دستیار رئیس بیمارستان پزشکی برای Kaiser Permanente-سان فرانسیسکو به تازگی هشدار داده است که موسسه تا به حال کمتر از یک هفته را تامین ماسک های پزشکی برای پزشکان و پرستاران. "اگر شما هر گونه ماسک یا عینک ایمنی در خانه, لطفا در نظر دادن به آنها به پرستار و دکتر, همسایه," او نوشت: در محله های شبکه های اجتماعی سایت همسایه.

روز جمعه در نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو خواست غیرضروری پزشکی دفاتر و کسب و کارهای دیگر به خود را اهدا دنده محافظ به بیمارستان. و سابق بهداشت فدرال رسمی اندی Slavitt توییتی یک درخواست به دندانپزشکان نقاشان پیمانکاران و جراحان پلاستیک به "همه شما" در این راه از ماسک و دستکش و یا دماسنج به بیمارستان های محلی.

تبلیغات

به عنوان منابع مهم محافظ دنده خرد شدن پرستاران و پزشکان در حال پاک کردن و استفاده مجدد از منابع آنها می خواهم به طور معمول پس از بازی شیر یا خط یک استفاده کنید. در رسانه های اجتماعی سلامت کارگران التماس برای تامین زیر هشتگ #GetMePPEبا استفاده از حرفه پزشکی را مخفف "تجهیزات حفاظت فردی."

مقامات در حال انتشار تجهیزات حفاظت شخصی از استراتژیک ملی ذخایر و تولید کنندگان مانند Honeywell و 3M که افزایش تولید انتقادی تجهیزات پزشکی.

اما در حال حاضر این کافی نیست. بنابراین سازمان های خیریه شرکت ها و آمریکایی ها عادی پله تا, اهدای N95 ماسک و همچنین بیمارستان لباسهای دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده دست.

اگر شما می خواهید برای کمک به, در اینجا برخی از پاسخ به سوال شما ممکن است داشته باشد.

تبلیغات

س: چرا با وجود چنین کمبود ماسک صورت و دیگر دنده محافظ?

ترس از COVID-19 تولید و تقاضا است که تا کنون عرضه پیشی گرفته. چرا که هیچ کس تا به حال ایمنی به رمان coronavirus هنگامی که آن را شکست و پزشکان و پرستاران باید اعمال احتیاط با پوشیدن دنده محافظ در هنگام دیدن تقریبا هر بیمار با علائم تنفسی یا تب ― بسیاری از آنها ندارد COVID-19.

در همان زمان وحشت-خرید N95 ماسک صورت و سایر چرخ دنده کاهش می یابد و منابع موجود. برخی از افراد حتی به سرقت رفته فولاد ماسک و ضد عفونی کننده دست از درمانگاه. در حال حاضر با بیش از 41,000 تایید عفونت کروناویروس در آمریکا از بعد از ظهر دوشنبه و تعداد رو به افزایش به شدت مقامات بهداشت عمومی ترس بيمارستان به زودی غرق می شود, با بیماران, بیشتر, افزایش تقاضا برای, دنده محافظ.

عرضه زنجیره ای برای تجهیزات پزشکی به شدت متکی به کارخانه های خارج از کشور — عمدتا در چین و تایوان به طور فزاینده فرماندهی توسط دولت برای استفاده داخلی. و کمبود پارچه و دیگر مواد خام مورد استفاده برای ایجاد ماسک شروع به یک مشکل است. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری صادر تلخ راهنمایی برای بیمارستان ها در مواجهه با کمبود از جمله استفاده از ماسک های خانگی. این Deaconess نظام سلامت در ایندیانا به تازگی به خواست عمومی برای دوختن و اهدای ماسک که با CDC پروتکل آیا به عنوان مشیت بیمارستان در واشنگتن است.

س: چه می توانم انجام دهم برای کمک به?

آیا شما می خواهید برای اهدای لوازم شما در خانه و یا شرکت خود را بررسی کنید به تازگی راه اندازی وب سایت ما PPEکه در لیست های متعدد در بیمارستان ها نیاز به دنده محافظ در حداقل 41 متحده و دستورالعمل های خاص از جمله رها کردن نقاط برای کمک به هر یک.

اگر شما پیدا کردن خود را در بیمارستان محلی در این وب سایت سعی کنید تماس با بیمارستان تامین manager برای دیدن آنچه آنها نیاز دارید بیشتر. در زمان هایی از این, با این حال, آن ممکن است دشوار برای رسیدن به overworked کارکنان بیمارستان. اگر خود را به بیمارستان محلی غیر انتفاعی یا شهرستان-اجرای چک برای دیدن اگر آن را به یک بنیاد یا موسسه خیریه بازو که ممکن است سازماندهی کمک های مالی.

تبلیغات

در کالیفرنیا سانتا کلارا کانتی این بنیاد خیریه برای شهرستان وسیع ایمنی عمومی-net سیستم بیمارستان — ساخته شده از سه بيمارستان و 11 درمانگاه ― راه اندازی یک کمپین از طریق رسانه های اجتماعی و وب سایت خود را که به دست آورد تا دهها هزار نفر از ماسک و دستکش و روپوش و همچنین هزاران نفر از بطری های ضد عفونی کننده دست گفت: Chris وایلدر دره مرکز پزشکی بنیاد مدیر عامل شرکت.

"این بسیار دلگرم کننده بوده است. سخاوت شده است بسیار قوی گفت:" وایلدر که در حال حاضر خواهان الکترو-مکانیکی تجهیزات از قبیل غلظت اکسیژن و هواکش.

اگر شما نمی تواند رسیدن به یک بیمارستان رسمی یا بنیاد بپرسید بهداشت و درمان کارگران و شما می دانید آنچه آنها نیاز دارند. کوروش فریور یک اوکلند کالیفرنیا.-بر اساس خبرنگار ان بی سی نیوز, جمع آوری کمک های مالی از همسایگان خود را برای ارائه به یک Kaiser Permanente ،

همچنین سعی کنید تماس خود را محلی دولت عملیات اضطراری که ممکن است به مرکز خیریه در منطقه شما پیشنهاد کتی Chidester که هدایت لس آنجلس اورژانس پزشکی خدمات آژانس.

س: چه چیزی بیمارستان نیاز است ؟

Chidester می گوید: بسیاری از بیمارستان ها و اولین پاسخ دهندگان به دنبال پزشکی-درجه ماسک و دستکش و در صورت سپر. و او گفت: فراموش نکنید که خون کمک های مالی که به عنوان پناهگاه در محل سفارشات تکثیر. بررسی صلیب سرخ آمریکا سایت برای اهدای سایت های در منطقه شما.

چه بیمارستان لازم نیست عبارتند از: بسیار مقادیر کوچک, unpackaged استفاده می شود و یا تمام شده منابع. اگر همه شما باید دو سست N95 ماسک سن ناشناخته است که شما را در بر داشت خود را در زیرزمین کارگاه را خسته نکنید.

س: چه کمک فرا رسیده است تا کنون ؟

تبلیغات

سانتا باربارا مبتنی بر کمک های انسان دوستانه سازمان با لينک مستقيم امداد توزیع شده است ده ها هزار نفر از ماسک های صورت و تجهیزات حفاظت فردی به بیش از 1000 ایمنی-شبکه بهداشت و درمان ارائه دهندگان کمک 5.5 میلیون دلار در کمک های مالی از Clorox Co. بنیاد و Verizon.

در آتش سوزی که زده استرالیا در اواخر سال 2019 و در اوایل سال جاری موسسه خیریه مشغول به کار با یک کارخانه در چین برای تولید ماسک و انباشته 1.5 میلیون نفر از آنها. در حال حاضر آن است که در تلاش برای به دست آوردن. "ما فکر کردیم که بسیاری بود گفت:" تونی Morain مستقیم تسکین سخنگو. "کمی ما می دانیم." با لينک مستقيم امداد در حال حاضر پذیرش کمک های مالی از دنده محافظ.

در کالیفرنیا و مشاور سیاسی کیت Catherall راه اندازی یک Google Doc به جمع آوری منابع به صورت فله کمک های مالی به بیمارستان.

در میان دیگر کمک های مالی IBM کمک 15,000 ماسک به شهرستان سانتا کلارا عمومی بیمارستان وایلدر گفت. بیش از آخر هفته اپل متعهد به کمک مالی میلیون ها نفر از ماسک به بیمارستان ها و اقیانوس آرام گاز و برق کمک خواهد کرد 950,000 ماسک. در سراسر کشور برخی از دندانپزشکان که در حال بسته شدن دفاتر خود را کاهش یافته است خاموش جعبه از ماسک و دستکش در بیمارستان های محلی.

س: من باید کمک نقدی به crowdsourced یا سایر دهنده مبارزات من از دیدن آنلاین ؟

محتاط باشید. اگرچه برخی از مشروع مبارزات سازمان یافته توسط مردم به خوبی معنی در سایت های crowdfunding مانند GoFundMe پتانسیل کلاهبرداری در انتظار به عنوان به خوبی.

باربارا Feder استرو می نویسد: برای قیصر سلامت نیوز (KHN), ملی, سیاست های بهداشتی سرویس خبری. این یک سرمقاله مستقل برنامه هنری بنیاد خانواده کایزر جواد که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب