در میان مخدر vaping مناسب کانزاس به نظر می رسد برای جلوگیری از اقدام محلی

TOPEKA کن. - گروه های کسب و کار و کانزاس " جمهوری خواه دادستان کل در حال هل دادن دولت قانون است که می تواند به

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398

TOPEKA کن. - گروه های کسب و کار و کانزاس " جمهوری خواه دادستان کل در حال هل دادن دولت قانون است که می تواند به جلوگیری از شهرستانها نواحی و محلی مناطق آموزش و پرورش از تحت پیگرد شرکت های بزرگ مانند مواد مخدر و vaping تولید کنندگان محصولات.

دادستان کل درک اشمیت نگران است که یک قایق خصوصی دعاوی پیچیده تلاش متحده به کارگزار حقوقی گسترده ای شهرک. یک بازوی آمریکا اتاق بازرگانی معتقد است که محاکمه وکلای مدافع در حال هل دادن مقامات محلی به یک موج دادخواهی به مقدار یک "shakedown."

پیشنهاد می دهد اشمیت دفتر نظارت مقامات محلی تصمیم به استخدام وکلای خارج و آن را پس از مدل قانون تگزاس مصوب سال گذشته است. ایده این بود که در میان پیشنهادات ساخته شده توسط ایالات متحده مجلسی موسسه حقوقی اصلاحات در یک گزارش در سال گذشته و با وجود طرح های مشابه در حداقل چند کشورهای دیگر از جمله آریزونا و فلوریدا تنسی است.

کانزاس اندازه گیری چهره های اپوزیسیون از مقامات محلی و دولت را کانون و آن را به riled محاکمه وکلای مدافع.

"این یک کسب و کار بزرگ در حمایت از لایحه ای است که در نظر گرفته شده است در واقع دادن یک پاس به برخی از این شرکت های بزرگ گفت:" جان Kieffer یک شهر کانزاس وکیل درگیر در پرونده های حقوقی علیه vaping محصولات ساز Juul Labs, Inc.

کانزاس اندازه گیری خواهد نیاز به هر گونه "نهاد عمومی" به یک چشم پوشی از دادستانی کل قبل از استخدام خارج از وکلای تحت هزینه های احتمالی قرارداد که پرداخت وکلا از خسارت پولی به دست آورد. دادستان کل را به تعیین که چنین قرارداد "نمی خواهد مانع منافع قانونی از دولت است."

بیش از یک دوجین, کانزاس, استان ها و شهرستانها در زمینه فدرال پرونده های حقوقی علیه مواد مخدر تولید کنندگان و 11 مدرسه محلی ولسوالی نمایندگی Kieffer شرکت در حال پیگیری فدرال پرونده های حقوقی علیه Juul. در هر دو مورد کانزاس جوامع بخشی از گسترده تر ملی موج از پرونده های حقوقی.

"این یک تجزیه جایی که آنها متراکم کردن از طریق اهرم حجم بیشتر گفت:" هارولد کیم, موسسه حقوقی اصلاحات رئیس جمهور. "استراتژی خود را به پایمال کردن متهمان."

کانزاس قضایی مجلس کمیته هنوز به رای اشمیت پیشنهاد اما مجلسی رهبران جمهوری خواه معاف از آن مهلت که به طور معمول آن را مانع از در نظر گرفته شده بیشتر توسط GOP-کنترل قوه مقننه در این سال است. آنها که در هفته گذشته بعد از اشمیت و به طور کلی وکیل از 38 کشورهای دیگر اعلام کرد که آنها در حال بررسی Juul.

کانزاس اتاق بازرگانی مزرعه ای در کانزاس دفتر و سایر محصولات کشاورزی گروه استدلال می کنند که اشمیت اندازه گیری خواهد آن را آسان تر برای رسیدن به جهانی قانونی شهرک سازی. کیم گفت: چنین قانونی مبارزه با یک رشد "درآمد گرفتن" توسط دولت های محلی و وکلای مدافع که باعث می شود این کشور فضای کسب و کار کمتر است.

موسسه مارس 2019 گزارش همچنین گفت: پرداخت به خصوصی وکلای کاهش بودجه در دسترس برای پوشش خسارت واقعی — استدلال اشمیت نیز ساخته شده است. اشمیت گفت: با vaping بررسی کشورهای هدف به صورت گسترده راه حل "نه فقط مرتب کردن بر اساس یک ضربت سخت زدن یک مول رویکرد جامعه توسط جامعه است."

"من امیدوارم که ما می تواند جلوگیری از این نژاد به دادگاه رویکرد که در آن تعداد زیادی از مقیاس کوچک مناسب دریافت ثبت و به منظور رسیدن به یک گسترده ملی حل و فصل آن را لازم را برای مقابله با شیوه های حسابداری و مدیریت از شاکیان خصوصی' نوار," او در مصاحبه ای گفت:.

قوه قضائیه رئیس کمیته فرد پاتون یک Topeka جمهوری خواه و یک وکیل گفت که او معتقد است این دولت است که به احتمال زیاد برای دیدن بزرگتر بازیابی در یک طرح دعوی در دادگاه بیش از, برای مثال, vaping.

"اگر آن را یک ایالت نگرانی — منظورم این است که اگر هر مدرسه منطقه رنج می برند و هر شهرستان را رنج می برند — و سپس آن را ممکن است برخی از حس به دادستان کل فایل با توجه به نمایندگی از همه" او گفت:.

اما Kieffer که شرکت به نمایندگی از مدارس سراسر کشور در پرونده های حقوقی علیه Juul گفت: دولت نمی رویارویی با مشکلات مشابه و یا از هزینه های شرکت در آوریم.

برای مثال او گفت: مدارس در حال کشتی با هزینه های اضافی است که شامل استخدام پرسنل اضافی و یا تغییر ساختمان های خود را برای جلوگیری از vaping. او گفت: یک دولت نیست و به احتمال زیاد به صورت هزینه های آن و ممکن است نه مقابله با هزینه های مربوط به مشکلات سلامتی بلند مدت برای سال.

کانزاس کانون استدلال کرد که اجازه می دهد مشتریان برای ارتکاب به استفاده از بخشی از خسارت پولی برای پرداخت وکلای خود را تضمین می کند که هر کس دسترسی به دادگاه ها.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

"ما فقط بازگشت به اصل اساسی از زمانی که شما اشتباه شما باید پاسخگو باشند" گفت: Callie دنتون, مدیر اجرایی, کانزاس, آزمایشی کانون وکلای.

___

دنبال جان هانا در توییتر https://twitter.com/apjdhanna



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن