در میان COVID-19 زندانیان در حال ترک تورنتو جنوبی زندان به گریم چشم انداز با کمک کمتر

زمانی که آب و هوا گرم تا زندانیان از تورنتو جنوبی بازداشتگاه با هیچ جایی برای رفتن ممکن است دوباره پیدا کردن ک

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

زمانی که آب و هوا گرم تا زندانیان از تورنتو جنوبی بازداشتگاه با هیچ جایی برای رفتن ممکن است دوباره پیدا کردن کمک از جان هوارد جامعه کارگران است.

از اواسط ماه مارس در این جامعه ادغام مجدد تریلر در پارکینگ در نزدیکی Etobicoke استانی زندان را تخلیه درب بوده است خالی بسته چون فاصله فیزیکی امکان پذیر نخواهد بود و وجود آب در حال اجرا. جامعه امیدوار است به زودی راه اندازی در خارج از منزل.

زمانی که تریلر بود و در حال اجرا دو کارگر وجود دارد به ارزیابی نیازها را ارجاع به جامعه پشتیبانی از کمک و پوشاک و حمل و نقل و ارائه آسیب-کاهش ابزار مانند نالوکسان. وجود دارد برای حمایت از خانواده ها و حتی برخی از تنقلات.

اما در حال حاضر وجود دارد هیچ چیز در پارکینگ.

در حال رشد در میان تماس برای دریافت بیشتر زندانیان خارج از کانادا زندان و زندان شرح داده شده است به تازگی توسط یکی انتاریو قاضی به عنوان "یکی از خطرناک ترین مکان های قابل تصور" بود و در طول این بیماری همه گیر -- بسیاری از مردم منتشر شده در حال مواجهه با یک گریم واقعیت است.

بسیاری از خدمات در حمایت از زندانیان تازه از بازداشت هستند قادر به عملکرد به عنوان آنها قبل از COVID-19 و از قبل موجود نقاط ضعف در ایمنی خالص عمدتا ساخته شده نه برای سود و موسسات خیریه مانند جان هوارد جامعه از تورنتو شده اند در معرض لخت.

نتیجه: در حال حاضر جمعیت آسیب پذیر با بیماری های روانی اعتیاد و سیستم ایمنی بدن در حال ظهور است که به یک چشم انداز جدید با محدود و یا بدون استفاده از حمایت های ترک آنها را در معرض خطر ابتلا و گسترش ویروس.

این همچنین باعث افزایش خطر reoffending و پایان دادن به پشت در زندان که در آن شیوع دارد و به احتمال زیاد زندانیان با موارد مثبت در حال اعتراف کرد که در حال حاضر اتفاق افتاده در تورنتو جنوبی.

به عنوان این هفته از زندان تا به حال سه مورد تأیید هر چند مشخص نیست که چگونه بسیاری از در حال حاضر فعال است. روز پنج شنبه وزارت وکیل عمومی که نظارت استان در زندان اعلام کرد سه نفر از نگهبانان حال آزمایش مثبت برای COVID-19 در یکی دیگر از GTA زندان در برامپتون و "راش" آزمون ها شده بود دستور داد برای برخی از زندانیان.

گذشته از چند فدرال منتشر شده به اجباری در نیمه راه خانه و زندانی بودن به قید وثیقه — با شرایط از جمله وجوهی موافقت خود را برای نگه داشتن چشم در آنها و ترتیبات زندگی در محل — گزینه های ترسناک هستند.

پناهگاه نخست برای جوش, ترک خیابان ها به عنوان جایگزین برای بسیاری از.

در شهر نیویورک و کالیفرنیا دولت باید در پا و زندانیان که هیچ جایی برای رفتن در حال مستقر در هتل. در انتاریو شده است وجود دارد هیچ هماهنگ استانی دولت پاسخ برای زندانیان فراتر از تلاش برای کاهش جمعیت زندان.

با توجه به وزارت وکیل طور کلی زندان جمعیت کاهش یافته 31 درصد از تاریخ 16 مارس به 5,726 زندانیان از 8,344

برای کسانی که زندانی رها شده از تورنتو جنوبی که می توانید به جان هوارد را لیکشر بلوار وست اتاق حدود 30 دقیقه پیاده روی یا 20 دقیقه با استفاده از حمل و نقل وجود دارد معمول پشتیبانی می کند از جمله کیسه خواب گفت: کهربا Kellen جامعه است مدیر طرح های جامعه.

سایت های دیگر نیز باز باقی می ماند البته با کاهش کارکنان. پس از آن درب وجود دارد مقدار زیادی از "سردرگمی" در درون جامعه از ارائه دهندگان خدمات با رسانه ها اطلاعیه در مورد افزایش پناهگاه تخت که "به نظر می رسد نیست که ساخته شده راه خود را به هر چیزی بیش از حد ملموس بر روی زمین از نظر فضای اضافی" Kellen گفت: در یک ایمیل.

"پناهگاه و تعویق در ادامه به طور کامل و دیگر برنامه های خود را تعطیل مصرف سیستم (و) هستند و نه در نظر گرفتن هر گونه مشتریان جدید است. این شامل برخی از detoxes و امن تخت" Kellen گفت. "ما بسیار نگران است."

یک خبر خوب وجود دارد: شهر تورنتو را در پناه حمایت و مسکن اجرایی شده است صحبت کردن با وزارت وکیل عمومی در مورد نیاز به جای پر خطر افراد بی خانمان پس از انتشار Kellen گفت او "خوش" وجود خواهد داشت و پیشرفت در این جبهه.

یک سخنگوی وزارت نمی تواند صحبت می کنند که خاص و گفتگو اما به گفته ستاره از وزارت "کار با جامعه ارائه دهندگان خدمات شهرداری جوامع بومی و بومی سازمان به اطمینان حاصل شود که پس از آزادی زندانیان پشتیبانی می شوند در طول انتقال آنها به جامعه."

که در آن امکان پذیر است, وزارت, کارکنان کمک خواهد کرد که بی خانمان ها و کسانی که با سفر موانع تماس با دوستان و خانواده به خانه و یا به پناهگاه و ارائه مشاوره و منابع اطراف COVID-19 سخنگوی گفت.

یک بار در هفته وجود ما باز تلفن تماس برای سازمان ها در سراسر استان است که حمایت از زندانیان در طول و پس از حبس. زندانیان مبتلا به HIV/AIDS حمایت از اقدام شبکه (PASAN) مبتنی بر جامعه کانادا, گسترده, زندانی, بهداشت و درمان و کاهش آسیب سازمان در انتاریو تماس بگیرید.

این یک جلسه طوفان مغزی در مورد نحوه حمایت از زندانیان در این زمان ویروس.

PASAN کارکنان نیز ملاقات روزانه. آن شماره تلفن رایگان برای زندانیان فرستاده می شود به کارکنان از راه دور و از طریق کلمه از دهان این تعداد در حال گسترش است و تماس هستند.

زندانیان مایل به ارتباط با یک وکیل. زندانیان مضطرب بیش از شرایط. شکایت که موسسات هستند برقراری ارتباط به اندازه کافی در مورد اینکه چگونه این ویروس به کار گرفته.

گم می گوید PSAN مدیر اجرایی جانت رو, روشن است پیام از دولت استانی در مورد آنچه که دقیقا این است که این طرح در داخل انتاریو زندان و پس از.

"وجود دارد سیاست در سطح شرکت و پس از آن پیاده سازی و است که با انجام نظارت در نظر است که اجرای هر سیاست؟" Rowe گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "و سپس آن را قطعا در بحران بهداشت عمومی است که نظارت بر این کار؟"

در انتاریو استانی زندانی سلامتی است نه نظارت بهداشت عمومی و احتمالا باید گفت Rowe.

PSAN است و نظارت بر آنچه اتفاق می افتد در وثیقه دادگاه ها و مردم منتشر شدن به یک معضل است.

"مردم منتشر شده از وثیقه دادگاه به کجا ؟" گفت: Rowe. "برخی از مردمی قادر خواهد بود به مسکن می تواند با اما و مردمی دیگر هیچ مسکن و مجبور به تکیه بر سیستم سرپناه.

"این یکی از سخت ترین کارها برای انتقال به مردم چگونه نامرئی مردم تبدیل به زمانی که آنها زندانی هستند و آن را تقریبا مانند آنها وجود ندارد. و بنابراین تحت این شرایط این فقط ترسناک چه چیزی اتفاق می افتد."

Rowe گفت: سازمان خواهد پرش در فرصتی برای ارتباط زندانیان با هتل ها.

"اگر وجود دارد یک رویکرد برنامه ریزی شده ما می تواند همکاری با شهرداری ها که در آن وجود دارد تادیبی امکانات را در واقع باید اتاق های هتل های موجود را برای مردم منتشر شود ، اما این یک برنامه است که من شنیده ام از" او گفت:.

آزادی از زندان وضعیت در رادار از راه متحده تورنتو. آن وجوه هر دو جان هوارد و الیزابت فرای جوامع و چه در مورد اخبار منتشر شده از زندان یک موضوع در "خوشه جداول" ایالات راه است با تشکیل شهرستان

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

رابین کیستون بسیار نگران در مورد آنچه آمده است. او از بنیانگذاران تحت اللفظی تغییر یک موسسه خیریه است که ارائه می دهد آموزش برای زندانیان در تورنتو جنوب و شرق تورنتو بازداشتگاه و همچنین دارای برنامه های جوانان است.

او بیست و داوطلب آموزگار گذشته در زندان, جایی که آنها ارائه یک در یکی از جلسات هفته دوم مارس. این برنامه شده است در انتظار نگه داشته تا کنون پس اگر چه برای جوانان آن را در حال حرکت آنلاین.

برای مدت اهل بیت دانش آموزانی که طیف وسیعی از بی سواد بودن به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم دیگر نمی خواهد باید یک توجه و یادگیری فردی قصد دارد که اثبات شده برای کمک به با اعتماد به نفس

"برای کسی با سطح سواد پایین به وجود می آید بسیاری از اجتماعی و عاطفی لایه از شرم و خجالت" کیستون گفت.

در ضمن, او گفت که او انتظار دارد که بسیاری از مردم او را به می دانم که در داخل به دنبال بی خانمانی در انتشار در زمانی که بیشتر مردم در مرکز شهر در حال حاضر در حال مبارزه.

به تازگی یک همکار بود پاسیو مبلمان بالشتک های از دست رفته خود را از حیاط اما هیچ چیز بیشتر — فقط به اندازه کافی به یک تخت خواب, کیستون فکر می کردم.

"انتقال از داخل به خارج به اندازه کافی سخت بود و بدون حمایت و در حال حاضر من فقط فکر می کنم از آن خواهد بود حتی سخت تر است," او گفت:.

مشاوره و برنامه هایی که به طور معمول خواهد بود بخشی از یک طرح انتشار به سادگی دیگر ارائه شده است. این باعث می شود آن را سخت تر برای توجیه انتشار برخی از افراد در اوایل. همچنین پرسش در مورد آنچه در منابع در دسترس خواهد بود برای زندانیان که در زیر منتشر شد استان جدید در اوایل انتشار برنامه به صورت غیر خشونت آمیز و کم خطر مجرم به پایان جملات خود را. حداقل 10 نفر آزاد شده اند و از طریق این برنامه جدید تا کنون.

"هر برنامه ای که به طور معمول پشتیبانی توانبخشی جنبه های این طرح تعطیل است" گفت: آزادی مشروط وکیل جف Rybak.

او تا به حال یک مشتری دریافت آزادی مشروط از استانی زندان با یک تخت صف در یک مجتمع مسکونی به مواد مخدر, مرکز درمان. بین آزادی مشروط اعطا می شود و آزادی او دو هفته بعد در کل جهان تغییر کرده و تسهیلات بسته درب آن به افراد جدید. مرد منتشر شد به هر حال به حضانت از پدر و مادر خود را اما — فقط به عنوان Rybak می ترسید اتفاق می افتد بدون برنامه درمان — بود rearrested طولانی نیست پس از.

"بسیاری از مشکلات ما در حال کشف هستند واقعا فقط مشکلی که همیشه وجود داشته است," او گفت:. پس از انتشار پشتیبانی از زندانیان تقریبا به طور کامل متکی به سازمان های جامعه نیست و خدمات ارائه شده به طور مستقیم توسط استان. این بیماری همه گیر است که تنها بیشتر فشار شکستن امتیاز است که در حال حاضر وجود دارد, او گفت:.

برای بسیاری از ارائه دهندگان خدمات از جمله Canadian Mental Health Association, courthouses عمل به عنوان یک هاب برای اتصال با مردم ترک وثیقه دادگاه. کسانی که courthouses در حال حاضر عمدتا بسته به علت همه گیر و وثیقه جلسات در حال انجام از راه دور.

به این معنی ACSM سلامت روان کارگران نمی تواند با مردم ترک بازداشت کرده است. آنها هنوز هم ارجاع و شماره تلفن خود را منتقل می شود همراه با وکلا — اما بسیاری از مردم ترک بازداشت لازم نیست که گوشی یا هر وسیله ای برای تماس است.

"اگر آنها همین حالا با ما تماس بگیرید و ما نمی دانیم که در آن آنها گفت:" کتی Chau, مدیر سلامت روان و عدالت برنامه ACSM در تورنتو است. "من فکر می کنم وجود دارد مردمی در حال سقوط از طریق ترک."

خود را امن بستر برنامه که به نسخه های جدید یک محل به ماندن در حالی که آنها انجام کارهایی مانند دریافت ID و یا پیدا کردن یک محل برای زندگی است نه پذیرش افراد جدید در حال حاضر. مردم در حال حاضر در تخت هستند و نیاز به ماندن بسیار طولانی تر از حد معمول 15 تا 30 روز است.

"ما نمی توانیم قبول افراد جدید چون ما نمی توانیم تخلیه مردم" Chau گفت.

که در آن ممکن است ACSM است که هنوز هم ارائه خدمات از طریق تلفن و برخی در شخص بازدیدکننده داشته است با غربالگری برای مردم می دانند که لازم نیست گوشی های.

شده است وجود دارد برخی از خبر خوب. هر دو Bell و Telus در حال اهدای رایگان تلفن و ACSM تورنتو فقط با قرار دادن یک سفارش 100. "امیدوارم ما به همه آنها ما را به عنوان بسیاری از آنها می تواند به ما" Chau گفت.

آنها نیز منتقل به دیگری نیاز فوری: مواد غذایی است. جامعه کارگران در حال حاضر دو عامل بانک های مواد غذایی, گرفتن سفارشات و تحویل مواد غذایی به طور مستقیم به مشتریان که نیاز به آن کمک کند.

آن چیزی است که آنها معمولا انجام دهد اما آن چه مورد نیاز است در حال حاضر.

Jim Rankin
Alyshah Hasham


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب