در میان coronavirus شیوع, بهداشت و درمان کارگران را ایمنی اضافی مراحل را در محل کار و خانه

مراقبتهای پرستار ارین جنکینز شروع می شود او COVID-19 تطهیر در اتاق قفل at UC San Diego مرکز پزشکی.کافی است به

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

مراقبتهای پرستار ارین جنکینز شروع می شود او COVID-19 تطهیر در اتاق قفل at UC San Diego مرکز پزشکی.

کافی است به سادگی به سر منزل پس از 12 ساعت شیفت کاری در حضور ویروس مسئول جهانی و همه گیر. کار سخت لازم است برای به دست آوردن نوع فیزیکی و عاطفی فضای مورد نیاز برای کارگران خط مقدم به احساس امنیت پیاده روی را از طریق خود را در مقابل درب.

تغییر به مجموعه ای تازه از مالش شروع مراسم. سپس آن زمان برای اسکراب پایین. همه چیز — ID, نشان, کفش, گوشی های هوشمند صفحه نمایش با یک ضربه تند وشدید زدن با الکل پاک عنوان می کند هر دستگیره در مسیر خود را به جهان خارج است.

در حال حاضر مقادیر او کار کفش با اینحال ویژه ای را پوشش می دهد قبل از اینکه آنها را وارد کنید وسیله نقلیه خود را و آنها اقامت در خارج یک بار جنکینز باعث می شود آن را به خانه. همه چیز را که تمیز شده بود در بیمارستان می شود تمیز دوباره در پشت درب. تنها پس از آن احساس امنیت به حرکت به سرعت از طریق خانه دست زدن به هیچ چیز و لغزش او لباس ها را در ماشین لباسشویی.

تبلیغات

یک نشانه پایان شخصی او روند.

"من به نوبه خود آب تا زمانی که آن را واقعا داغ که آن را احساس مانند آن را به پوست خود را سوزاند خاموش," او گفت:.

این یک شبیه معمول برای دکتر ژوئن تور یک متخصص طب اورژانس و عملیات اجرایی در Scripps رحمت بیمارستان در چولا ویستا که دیده است یک چشم انداز مثبت قابل توجهی در COVID-19 نفر به این بیماری همچنان به اعمال فشار بر منابع پزشکی.

پایین جنوب رفتن-صفحه اصلی مراسم بسیار مشابه تور گفت: اما شامل یک نماز huddle.

تبلیغات

او خود را به رنگ خاکستری در منطقه در گاراژ خود را برای پاک کردن همه چیز را یک بار دیگر در ابتدا پس از تمیز کردن همه چیز را در محل کار. اما به تازگی او متوجه است که فیزیکی آداب و تکراری بهداشت نمی ریختن همه چیز. "هنگامی که ما واقعا به آن رویاهای من شروع به تغییر," او گفت:. "در حال حاضر گاهی اوقات من از دیدن کمی COVID صحنه در خواب من."

در حالی که هیچ روال پاک کننده می تواند به طور کامل از بین بردن عاطفی وزن مراقبت از بیمار بیماران در روز و روز از بیمارستان های محلی به نظر می رسد به خوبی انجام می شود در جلوگیری از coronavirus از راه اندازی فروشگاه در مراکز درمانی که کل جامعه متکی به درمان بدحال موارد است.

مقامات بهداشت عمومی می گویند آنها هنوز شناسایی تک شیوع تعریف شده به عنوان سه یا بیشتر از موارد وصل نشده جماع — داخل دیوار یک بیمارستان محلی است.

اکثریت قریب به اتفاق 425 بهداشت و درمان کارگران آلوده تا کنون گفت: دکتر اریک مک دونالد شهرستان اپیدمیولوژی مدیر کار کرده اند در پرستاری ماهر امکانات. دو کارکنان بهداشتی درمانی فوت کرده اند تا کنون او اضافه شده اما نه مشغول به کار در یک منطقه سان Diego بیمارستان.

تبلیغات

کار نزدیک به تهدید ایمن ماندن به بی پایان "پوشیدن و doffing" بسیار خاص روند با خیال راحت قرار دادن و خارج کردن لایه هایی از تجهیزات حفاظتی بدون تبدیل شدن به آلوده. شستن دست ها همیشه اولین گام به دنبال کشیدن یک محافظ لباس شب و سپس یک N95 ماسک یا صفحه مثبت-فشار هود و در نهایت یک محافظ صورت یا عینک. دور دیگری از شستن دست می آید بعد به دنبال یک جفت دستکش یکبار مصرف کشیده تا به پوشش کافهای لباس.

525684_ME_0421_UCSD_MWY_0573.JPG

بعد از شیفت کاری بیش از پرستار ثبت شده ارین جنکینز بسته و ضد عفونی کردن او کفش, وسایل و مناطق دیگر که ممکن است در تماس با هر یک از سطوح در اتاق قفل در سن دیگو بیمارستان در مارس 18.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

پس از انجام کارهای لازم و اغلب در کنار هم تیمی های آن را با دقت خاموش بازگرداندن نظم — همیشه تاشو موارد درون به اجتناب از دست زدن به سطوح آلوده.

همکاران سازمان دیده بان هر یک از دیگر مذهبی, مطمئن شوید لباسهای بسته تمام راه را در پشت هیچ شکاف وجود دارد در مچ دست و شلنگ هوا برای باشلق دار ماسک به خوبی متصل به فیلتر.

تبلیغات

آن را خسته کننده رقص انجام می شود به طوری که اغلب از آن به تولید انبوهی از زباله و باعث می شود هر روش پزشکی را طولانی تر از آن استفاده می شود. اضافی نیروی انسانی لازم است فقط به نگه داشتن همه امن است. اما آن را نیز یک لوکس. هر کس دیده می شود, اخبار, چگونه پزشکان در چین و ایتالیا و نیویورک اغلب تا پایان رفتن بدون همه چیز آنها نیاز به ایمن ماندن. داشتن بیماران می رسند در یک سرعت که آهسته به اندازه کافی است که کارگران هنوز هم به نقطه یکدیگر و پیروی از پروتکل های ایمنی لوکس است در بسیاری از مکان ها که در آن همه گیر را پانچ فرود سخت ترین.

جنکینز طول می کشد یک لحظه در بین بیماران در یک روز صبح اخیر به آن را روشن است که او و همکاران قدردانی از کمک از جامعه و اجتماعی آن-فاصله تلاش. کاهش سرعت بیمار جدید ورود سنگ بستر فراهم می کند که زمان کافی برای کار با خیال راحت.

"کسانی که قهرمانان واقعی هستند افرادی که در خانه ماندن چرا که آنها کسانی هستند که صرفه جویی در هزاران و هزاران نفر از زندگی" جنکینز گفت. "اگر شما نیاز به اثبات نگاهی به آنچه که در نیویورک اتفاق افتاده."

تا کنون هیچ کس در این واحد بدست بیمار با وجود کار روزانه با sickest COVID-19 بیماران از جمله برخی که ریه ها تبدیل شده اند به طوری آسیب دیده که خون خود عرضه در حال حاضر باید خروج خود بدن برای اکسیژن توسط یک ویژه دستگاه ECMO.

تبلیغات

مورد استفاده قرار گرفتن به روزانه COVID-19 بازديد و همه می آید که با آنها در یک فرایند تدریجی است گفت: دکتر جس مندل مدیر ریوی مراقبت ويژه و طب خواب در UC سان دیگو بهداشت.

"چند بار اول شما برو به اتاق بیمار با COVID شما بسیار آگاه از قرار دادن همه چیز را در, اما در نهایت, شما می دانید, آن را فقط به آنچه شما انجام," او گفت:.

ICU ward for covid-19 patients at UCSD.

پرستار ثبت شده ارین جنکینز مذاکرات به یک همکار در طول شیفت کاری در یک سن دیگو بیمارستان مارس 18.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

تنظیمات را نه فقط در مورد گرفتن استفاده می شود به اعتماد که تجهیزات حفاظت فردی کار خواهد کرد. دارو نیز متفاوت از استانداردهای عادی رانده معمول است که نان و کره از بخش های مراقبت ويژه در سراسر جهان.

تبلیغات

هنوز هیچ کس دقیقا نمی داند که چگونه این ویروس منتقل می شود و یا چه مراحل کار خواهد کرد و به بیماران خفه کننده به دلیل ویروسی التهاب در ریه های خود را به اندازه کافی زمان برای سیستم ایمنی بدن خود را برای برنده شدن در این مبارزه است.

"فروتنی بسیار مهم صفت در یک پزشک در هر زمان و من فکر می کنم هرگز مهم تر بوده است از زمانی که شما در حال برخورد با یک بیماری که 4 ماه از" مندل گفت.

بهترین شیوه های تور می افزاید: در حال تحول است و روزانه است. تهویه مکانیکی فرایند با استفاده از یک دستگاه خاص برای کمک به یک بیمار تنفس شده است یک مثال خوب است. یک ماه پیش بود وجود دارد یک احساس است که تهویه پس از لولهگذاری روند قرار دادن لوله تنفس در بیمار هوایی باید انجام نسبتا به سرعت پس از شدید زجر تنفسی پدیدار شد.

"در حال حاضر ما در حال پیدا کردن به عنوان ما به همراه است که با برخی از این بیماران به سرعت گزاری تراشه برای ونتیلاتور است نه لزوما بهترین پاسخ" تور گفت. "ما در حال یادگیری به عنوان ما در حال انجام است."

تبلیغات

هر کس احساس در تاریکی برای آن دسته از تفاوت های ظریف ظریف از درمان است که می تواند تفاوت بین یک بیمار در حال رفتن به خانه و یا به یک مراسم تشییع جنازه به خانه. بسیاری از آنها با استفاده از مدرن شبکه های رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن راهنمایی و مشاهدات در زمان واقعی بحث جوانب مثبت و منفی از روش های مختلف در نزدیکی زمان واقعی است.

ICU ward for covid-19 patients at UCSD.

پرستار ثبت شده ارین جنکینز فراهم می کند برای مراقبت از یک بیمار در یک سن دیگو بیمارستان مارس 18.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

نداشتن مجموعه ای از دستورالعمل ها بوده است که یکی از نگران کننده ترین بخش از COVID تجربه جنکینز گفت.

"من یک پرستار به مدت هشت سال در حال حاضر و در بیشتر قسمت ها, من احساس می کنم به طور کلی در شیار; من می دانم که چه باید بکنید" جنکینز گفت. "اما با COVID آن را فقط بیش از حد جدید هیچ کس واقعا نمی داند برای مطمئن شوید که بسیار ترسناک جزء."

تبلیغات

گاهی این بیماران بدحال که در حال انجام است. حتی بدحال در میان آنها می تواند ارائه شگفتی مثبت.

"در ابتدا من بود که فرد قطعا رفتن به مرگ" جنکینز گفت. "در طول هفته می بینم اوه خدای من این فرد تبدیل به یک گوشه ای و این فرد تبدیل به یک گوشه ای و این فرد تبدیل به یک گوشه ای و آه که فرد در حال صحبت کردن در حال حاضر.

"آنها بیمار واقعا سریع اما پس از آن در برخی از نقطه, سیستم ایمنی بدن خود را فقط به نظر می رسد به آن را کشف کند و آنها به نوبه خود گوشه و آنها خوب است."

خانواده ها اگر چه در حال نشسته در اطراف در حال انتظار برای که به گوشه تبدیل شود.

تبلیغات

بسیاری از مندل گفت: صرف روز خود را با عصبانیت گوگل برای پاسخ به جلو آینده از طریق تلفن یا چت تصویری با خواسته برای اثبات نشده مواد مخدر مانند هیدروکسی کلروکین و یا دوز بالای ویتامین ها پس از خواندن یکی از نظریه های دیگر و یا آنلاین. با وجود این واقعیت است که او می آموزد دانشجویان پزشکی آخرین ریوی مراقبت مندل پیدا کرده است از خود دفاع خاص فشار تنظیمات با استفاده از یک بیمار ونتیلاتور.

"من نمی توانم همیشه به یاد داشته باشید یک خانواده بیمار صحبت کردن به من در مورد تنظیمات ونتیلاتور اما در این مورد آنها به عنوان خوانده شده چیزی در مورد فشار آنلاین" مندل گفت.

یک بخش تنظیم شده است در مورد بازدید کنندگان که ممنوع شده از بیمارستان ها در سراسر جهان برای کاهش خطر عفونت و همچنین استفاده شخصی-تجهیزات حفاظتی.

525684_ME_0421_UCSD_MWY_0849.JPG

پرستار ثبت شده ارین جنکینز dines با شوهرش کریگ جنکینز پس از کار شیفت در سن دیگو بیمارستان مارس 18.

(مارکوس یام/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

این واقعیت قرار می دهد بهداشت و درمان کارگران در موقعیت خدمت به عنوان خط لوله بین بیماران و خانواده خود را. به طور کلی جنکینز گفت: بهداشت و درمان کارگران خوشحال هستند برای خدمت به این تابع. اما چگونه به تنهایی بازدید کننده ممنوعیت برگ او بيمار شده است و شخصی است. آن او را مجبور به تصور خودش در همان وضعیت است.

"شما ببینید کسی که مثل سن شما و شما فکر می کنم 'وای شوهر من یا خانواده من حتی نمی توانم اینجا با من اگر من مریض است؟' که هولناک," او گفت:.

عدم دسترسی مندل افزود: خواسته های عمیق تر تعهد به ارتباطات از پزشکان. اعضای خانواده اغلب به بسیاری از سوالات است که مشاوره می تواند بسیار طولانی تر است. آن را نمی گفت فقط در مورد انتقال اطلاعات از یک فرد به وضعیت سلامت.

"ما تا به حال واقعا به مطمئن شوید که آنها می دانند که چه خبر است به مطمئن شوید که آنها می دانند که ما هر دو صالح و که در واقع ما را مورد لعنت خود و بستگان و" مندل گفت.

تبلیغات

سیسون می نویسد: San Diego Union-Tribune.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن