در میان سردرگمی در مورد بازگشایی یک کارشناس توضیح می دهد که چگونه به ارزیابی COVID-19 خطر

بزرگنمایی این تصویر یک سرور می پوشد یک محافظ ماسک صورت در حالی که حضور به مشتریان در میان COVID-19 ه

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک سرور می پوشد یک محافظ ماسک صورت در حالی که حضور به مشتریان در میان COVID-19 همه گیر در Bethesda, Md., در 12 ژوئن. سارا Silbiger/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Silbiger/گتی ایماژ

در سراسر کشور, کشورهای در حال شل شدن محدودیت های که قرار داده شده است در محل برای جلوگیری از گسترش COVID-19 — با نتایج متفاوت است. موارد جدید در حال کاهش در برخی از ایالات آمریکا از جمله نیویورک و میشیگان و کلرادو در حالی که در مورد اعداد و بستری شدن در بیمارستان باید دارای عقاید به تازگی در چندین ایالت از جمله تگزاس و آریزونا و فلوریدا.

"از آنجا که اولین روز از این بیماری همه گیر من فکر نمی کنم [ایم] و در بیشتر گیج موقعیت مورد آنچه اتفاق می افتد" اپیدمیولوژی مایکل Osterholm می گوید. "ما فقط کاملا مطمئن شوید که چه [coronavirus است] رفتن به انجام بعدی."

Osterholm موسس و مدیر مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست در دانشگاه مینه سوتا است. او 2017 کتابDeadliest دشمن: جنگ ما در برابر قاتل میکروب, اخیرا چاپ با یک مقدمه در مورد COVID-19. علامت Olshaker است این کتاب را با همکاری نویسنده است.

از اولین روز گیر coronavirus شده است که اغلب به عنوان یک مسئله سیاسی و نه یک مسئله بهداشت عمومی — و مقدار ساخته شده است از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن امتناع از پوشیدن ماسک ، اما Osterholm می گوید که خطرات ناشی از COVID-19 جایگزین تعصب.

"ما همه می دانیم کسی — همه ما عاشق کسی — که مرگ ناشی از این بیماری," او می گوید. "در نهایت وجود خواهد داشت نه هر آبی متحده یا قرمز متحده است. وجود خواهد داشت نه هر آبی شهرستانها و مناطق روستایی است. آن خواهید بود COVID رنگی."

Osterholm می گوید که ماسک صورت فیزیکی و فاصله باقی می ماند بهترین شیوه از نظر مهار گسترش coronavirus. اما او اضافه می کند که "فاصله" باید به معنای قطع کردن تمام تماس های اجتماعی.

"این فاصله فیزیکی. ... نمی اجتماعی فاصله. اگر وجود داشت همیشه یک زمان هنگامی که ما همه به یکدیگر نیاز دارند, آن را در حال حاضر," او می گوید. "ما نیاز به شروع یک بیماری همه گیر از مهربانی در حال حاضر به این بیماری همه گیر از این ویروس است."


نکات برجسته مصاحبه

در پیش بینی دوم بدتر موج COVID-19 موارد

اگر موارد باید ناپدید می شوند در طی شش تا هشت هفته و یا حداقل تا حد زیادی کاهش می یابد که لزوما خبر خوبی است. آن را قطعا به نظر می رسد از عقل است که ما می خواهیم موارد اتفاق می افتد. من نمی خواهم کسی به بیمار به شدت بیمار و یا می میرند. اما اگر ما شاهد یک تغار از موارد در دو ماه آینده من فکر می کنم که واقعا به ما بگویید که ما به احتمال زیاد به این موج دوم بسیار شبیه به ما را با آنفلوانزا که می تواند بسیار بدتر است. من فکر می کنم این یکی از عوامل است که ما باید در ذهن نگه دارید در همه زمان ها است که به تاریخ ما حدود 5 تا 7 درصد از جمعیت ایالات متحده شده است با این ویروس آلوده. که در آن است. تمام درد و رنج و مرگ و اقتصادی اختلال رخ داده است با 5 تا 7 درصد. اما این ویروس است که قصد ندارم به کم کردن سرعت انتقال کلی. آن را ممکن است می آیند و می روند, اما آن را در حفظ و انتقال تا زمانی که ما حداقل 60 یا 70 درصد از جمعیت آلوده و امیدوارم توسعه ایمنی — و یا اگر ما یک واکسن است که می تواند ما را بیش از حد وجود دارد. و بنابراین من می خواهم به واقعا روشن است: هیچ یک از ما نشان می دهد این است که برای متوقف کردن و از بین برود اما اگر ما این شروع می شود و متوقف می شود این ویروس در بین بار این درست است که ما نمی دانیم که کاملا آنچه را اتفاق می افتد.

در پیام های متناقض از برخی از مکان بازگشایی در حالی که دیگران باقی می ماند در مستند

من فکر می کنم در حال حاضر بسیاری از جهان — نه فقط در ایالات متحده, اما بسیاری از جهان کاملا اشتباه در مورد آنچه به انجام و یا چرا آن را انجام دهد. و آنچه که من در آن است که در حال حاضر من فکر می کنم ما دیده ایم همه گیر خستگی در مجموعه در ایالات متحده است. درست در روز یادبود این کشور آماده بود به می گویند: "ما با این انجام می شود. ما در حال باز کردن قفل. ما در حال رفتن به دیگر نوع فیزیکی فاصله شده است که توصیه می شود. ما باید بازگشایی اقتصاد است. اجازه دهید اجازه دهید کارت های پاییز که در آن آنها ممکن است." و من با خودم فکر می کنم وای که چه اتفاقی افتاد بعد از 5 ٪ از جمعیت آلوده شده است. چگونه ممکن است ما تا کنون یک جمعیت به انجام آنچه در آن نیاز به انجام به منظور کاهش انتقال به امید رسیدن به آن واکسن قبل از بیماری ما است که به 60 یا 70 درصد سطح. که برای رفتن به ماه و ماه. این است نه آنچه که در حال رفتن به آخرین برای چند هفته. و اگر شما نگاهی به آنفلوانزا بیماری های همه گیر و همه آنها را برای سال گذشته نه فقط برای چند ماه. و بنابراین من فکر می کنم که چالش امروز ما این است کمک به مردم درک: ما باید به شکل از چگونه به زندگی با این ویروس تا آنجا که ما تا به حال به شدت درک چگونه به مرگ با این ویروس.

چگونه COVID-19 انتقال از سطوح بعید است (و شما می توانید جلوگیری از پاک کردن بسته های خود را)

مرگبارترین دشمن: جنگ ما در برابر قاتل میکروب هاتوسط مایکل Osterholm و علامت Olshaker Hachette Book Group, پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Hachette Book Group,

یکی از چالش های ما با این بیماری اول از همه مطمئن شوید که ما واقعا باید دقیق و عملی برای اطلاعات عمومی. مردم در حال حاضر بسیار اشتباه در مورد چه امن و چه امن نیست. و یکی از چالش هایی بوده است که این ایده که سطوح نقش عمده ای در انتقال است. ما نگاه بسیار با دقت در داده ها قدمت چند دهه و تحقیقات در مورد این نوع تنفسی مقاربتی. و واضح است که سطوح یک بازی بسیار بسیار کمی نقش مهمی در انتقال این. من فکر می کنم ما رفته ام راه دریا نسبت به ضد عفونی و غیره و ما مردم احساس عصبی در مورد فقط باز کردن یک بسته است که نوع از چیزی. و من فکر می کنم که مایه تاسف است. منظورم این است که واقعا همه چیز در مورد هوا. تنفس شخص دیگری هوایی که در آن ویروس در حال حاضر. آن را خیلی کمتر در مورد آلودگی محیط زیست. من نمی خواهد به مردم برای شستن دست های خود را چون من مقابله با بسیاری از بیماری های که در آن شستن دست بسیار مهم است. اما من همچنین می گویند هیچ کس نیاز به ترس از خود را در محیط فیزیکی با این ویروس. این درجه آنها در حال تنفس است. و بنابراین در صورتی است که به مردم کمک کردم امیدوارم که مفید باشد. ...

من نگران نباشید در مورد مواد غذایی است. من نگران نباشید در مورد کاغذ روزنامه. من نگران نباشید بسته های من اینجا دریافت کنید. من نگران نباشید در مورد دستگیره های درب و نرده های هر بیشتر از من به طور منظم در طول فصل سرد است. [که] آنچه را به عنوان چالش عمده با این ویروس. ... این هوایی که ما با یکدیگر بسیار مهم است. به همین دلیل فاصله بسیار مهم است.

در خطر انتقال از فضای سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات

هنگامی که آن را برای اولین بار رخ داده است و ما فیلم آن ما در تلویزیون و یا اینکه بخشی از اعتراضات خود آن را روشن بود که ما شاهد این همه مردم با هم برای چه بوده است چند ماه به سختی و هر کسی با هم. و بنابراین چالش خواهد این ویروس منتقل می شود و در آن محیط بود مطمئنا جلو و مرکز برای همه در سلامت عمومی است. در حال حاضر هنگامی که ما نگاه کرد که ما متوجه است که آن را در خارج از منزل تا حد زیادی که در این مورد این ویروس توان کاملا به سرعت به هوا. اگر وجود دارد هر گونه هوا حرکات اطراف آن به معنای واقعی کلمه ضربات ابر دور و در یک معنا تجزیه آن است. و به طوری که به معنی بسیار کمتر قرار گرفتن در معرض به کسی تنفس هوا در نزدیکی شخص دیگری که ممکن است آلوده.

از سوی دیگر وجود عوامل خطر است که ما نگران شده بودند از جمله افرادی که در معرض گاز اشک آور و دود که سرفه قابل ملاحظه ای است. مردم فریاد, فریاد, که آیا آنها تا به حال یک ماسک یا نه که ما می دانیم می aerosolize ویروس گرفتن آن از نظر هوا بیرون آمدن از آن ، و سپس در بالا از آن ما تا به حال افرادی که دستگیر شده بودند را در برگزاری وسایل نقلیه گاهی اوقات برای چند ساعت قبل از آنها منتقل به زندان های محلی و سپس آنها را پردازش قرار داده و در یک سلول زندان یک شبه. همه که احتمال افزایش موارد است. اما همانطور که گفتم ما فقط آن را دیده نشده است. من فکر می کنم ما احتمالا یک تا دو هفته به دور از داشتن بیشتر پاسخ قطعی که آیا واقعا افزایش یا نه. و من فکر می کنم در حال حاضر ما امیدواریم که ما نمی بینیم یک افزایش بزرگ در بسیاری از شهرستانها که تجربه این جمعیت زیادی اومده.

در مغلوب ساختن پیشی جستن آینده سرپوشیده کمپین تجمع در Tulsa, Okla., در یک محل است که دارای 19,000 مردم

در حال حاضر ما باید درک کنند که تنها بزرگترین عامل خطر ما باید برای انتقال این ویروس تا حد زیادی هوای داخل ساختمان که در آن ما در جمعیت های بزرگ که در آن ما در حال اشتراک گذاری است که هوا با مردم راست در اطراف ما. هر گونه فعالیت را افزایش می دهد که که مانند صدای بلند فریاد, آواز خواندن که همه ما می دانیم که می تواند به افزایش ویروس بودن aerosolized یا اساسا قرار داده و به هوا. بنابراین من فقط می گویند در سراسر هیئت مدیره بدون توجه به حزب سیاسی و یا چرا این رویداد رخ داد که نباید رخ می دهد اگر ما در حال تلاش برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های عفونی انتقال این ویروس است. آن را فقط به سادگی آخرین چیزی که شما می خواهید انجام دهید. آن را تقریبا مانند قرار دادن پتانسیل بنزین بر روی آتش است. من فکر می کنم آن را عادلانه می گویند که این باید یک جهانی توصیه در سراسر هیئت مدیره است که این نوع از حوادث اجتناب شود.

چگونه به ارزیابی ریسک بر اساس به طور کلی جریان هوا

وجود دارد یک عبارت قدیمی در جنبش زیست محیطی "راه حل آلودگی رقت." و در واقع در بیماری های عفونی همان چیزی که درست است. ... وقتی که من و شما صحبت ما پر کردن یک اتاق پر از ذرات معلق در هوا. اگر شما در واقع یک ویژه دوربین (که وجود ندارد و شما می توانید انجام این کار شما در واقع می توانید ببینید ذرات معلق در هوا اتاق را پر کنید و این ذرات پس از فقط 20 یا 30 دقیقه از صحبت کردن است. بنابراین هر چیزی که حرکت می کند و هوا حرکت می کند که بیشتر به سرعت قطعا مفید است. ...

خارج از منزل خود را طبیعی و در یک حس و تهویه مطبوع. من اغلب به گوش مردم صحبت کردن در مورد خطر از رفتن به ساحل و از قضا سواحل احتمالا برخی از امن ترین مکان برای رفتن به اگر شما به معنای واقعی کلمه گونه و گونه با کسی فقط به خاطر وزش باد است تمام وقت. آن را ایجاد یک حس نوع از پاک کننده هوا که در آن است که ویروس ممکن است بیرون می آیند. اگر شما در یک ساختمان که در آن تهویه و سیستم خنک کننده در حال حرکت است هوا بسیار اغلب پس از آن که آئروسل که فرد تنفس که در اتاق کنفرانس است که برای ساخت تا در طول زمان. و بله, شما در حال رفتن به در معرض خطر بیشتری در این نوع از محیط است.

چرا ما نیاز به اطلاعات بیشتر به درک انتقال زمان قرار گرفتن در معرض

یکی از پروژه هایی که ما در حال کار بر روی در حال حاضر با یک گروه از کارشناسان بین المللی است که واقعا در تلاش برای اندازه گیری قرار گرفتن در معرض است که کسی که به احتمال زیاد خواهد شد که در یک محیط عمومی به معنی قرار گرفتن در معرض از نظر زمان و دوز. من فکر می کنم مردم اغلب فکر می کنم از انتقال این ویروس تقریبا شبیه به تگ: من به کسی که آلوده — "Tag! شما در حال حاضر آن است." آن را نه در همه. آن زمان مرتبط است. ما در حال کار بر روی این و آن ممکن است که شما نیاز به چند دقیقه در یک محیط که در آن این ویروس در هوا است و شما نیاز به استنشاق آن و میزان تنفس که شما را در یک سطح خاص قبل از اینکه شما را آلوده و آن را نه فقط یک بله یا نه. این یک آستانه. بنابراین یکی از چیزهایی که ما در حال تلاش برای انجام در طی ماه آینده قرار داده است از یک سری از اسناد و مدارک است که در واقع به مردم که این نوع تعریف شما برای درخواست: اگر من برای باز کردن یک پنجره ماشین من من را کاهش می دهد خطر ابتلا پنج برابر? ده برابر? آنچه که من در معرض خطر در آن نقطه ؟ آنچه که من در معرض خطر اگر من با 50 نفر در مقابل 10 نفر ؟ چه شانس من در واقع آینده در تماس با این ویروس ؟ ما نیاز به این اطلاعات بد. و این یک منطقه که در آن من آرزو می کنم دولت فدرال انجام داده بود خیلی بیشتر برای کمک به تامین آن است. در گذشته بهداشت عمومی موقعیت آنها را انجام دهد. و متاسفانه ما شاهد است که با همان سطح از کمک در حال حاضر به عنوان ما در گذشته است.

چرا او نمی خواهد پیشنهاد میکنم یک تست آنتی بادی

آنچه که ما را تا حد زیادی است که در غرب وحشی وحشی از تست. FDA است و من فکر می کنم انجام یک کار بدبختی از نظارت بر قوانین و مقررات و مجوز از آنتی بادی آزمایش. امروز وجود دارد بیش از 100 [آزمون] در ایالات متحده جایی که کسی فقط با ثبت FDA است که آنها در حال رفتن به ارائه این و که همه آنها تا به حال به انجام به قادر به انجام آن است. ما را دیده اند که تعدادی از این آزمون که بسیار نتایج ضعیف. ... اگر من برای تست بخش بزرگی از جمعیت امروز نیمی از تمام نتایج تست که برگشتم مثبت واقع می شود مثبت کاذب — معنی آنها واقعا دارای آنتی بادی. ... من نمی خواهد از آن استفاده کنید در این مرحله به عنوان راهی برای گفتن یک فرد بیمار است که یا آنها ندارد COVID. قطعه نهایی است که البته ما نمی دانیم که چه آنتی بادی واقعا به معنی از نظر حفاظت از خود شما. ما نگران هستید که ما میخوایم شروع به دیدن مردم را به روش های مختلف به آنها چگونه از خود محافظت کنند اگر آنها فکر می کنم آنها آنتی بادی مثبت است.

امی Salit و جوئل Wolfram تولید و ویرایش فایل صوتی این مصاحبه. بریجت Bentz مالی Seavy-Nesper مگان سالیوان و کارمل ظالم اقتباس آن برای وب است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب