آمریکایی پل Whelan برگزار شد در روسیه جاسوسی و اتهامات محکوم به 16 سال

بزرگنمایی این تصویر شهروند ایالات متحده پل Whelan حضور یک محکومیت جلسه در روز شنبه در شهر مسکو دادگا

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

شهروند ایالات متحده پل Whelan حضور یک محکومیت جلسه در روز شنبه در شهر مسکو دادگاه به اتهام جاسوسی علیه روسیه است. آنتون Novoderezhkin/آنتون Novoderezhkin/TASS پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنتون Novoderezhkin/آنتون Novoderezhkin/TASS

پل Whelan یک شهروند ایالات متحده دستگیر شد و در مسکو در سال 2018 به اتهام جاسوسی متهم کرده بود در یک بسته محاکمه و محکوم به 16 سال زندان در یک مورد است که روابط تیره بین دو کشور.

حکم خوانده شد در یک دادگاه مسکو روز دوشنبه به عنوان Whelan بودند متهم در قفس برگزاری یک نشانه است که به عنوان خوانده شده "محاکمه شم!"

پنهان کاری کرده کفن مورد از دسامبر 2018 دستگیری Whelan در مسکو اتاق هتل. مورد از 50 سال سابق دریایی آمریکا که دارای گذرنامه از آمریکا و کانادا و انگلستان و ایرلند تبدیل به یک خار در کنار آمریکا و روسیه روابط.

روز پس از دستگیری در روسیه سرویس امنیتی فدرال (FSB) در بیانیه ای گفت که او بازداشت شده بود در حالی که در "ماموریت جاسوسی." بعد از آن گفته است که او با یک فلش درایو حاوی اطلاعات طبقه بندی شده.

Whelan التماس کرد گناه نیست و رد اتهام جاسوسی حفظ که او تعیین شد و او با توجه به یک درایو فلش با آشنایی که او فکر کرد که شامل عکس های خانوادگی.

دادستان گفت که Whelan برگزار شد رتبه "حداقل سرهنگ" با آمریکا آژانس اطلاعاتی وزارت دفاع.

پس از دستگیری BorgWarner آمریکایی, قطعات خودرو, تامین کننده تایید کرد که Whelan آثار برای شرکت در خدمت به عنوان مدیر آن از امنیت جهانی است.

"او مسئول نظارت بر امنیت در امکانات ما در Auburn Hills, Michigan و در شرکت دیگر نقاط در سراسر جهان" این شرکت در بیانیه ای گفت به NPR.

سفیر ایالات متحده در روسیه جان سالیوان را محکوم کرد روز دوشنبه حکم. یک سخنگوی سفارت به نقل از او عنوان کرد و گفت: "این راز آزمایشی است که در آن هیچ شواهد و مدارک تهیه شده است و فاحش نقض حقوق بشر بین المللی و هنجارهای قانونی است." سالیوان همچنین با انتقاد از عدم دسترسی به Whelan توسط کارکنان سفارت.

یکی از Whelan وکلا ولادیمیر Zherebenkov رله جزئیات بسته محاکمه آغاز شد که در مارس 23.

با توجه به Zherebenkov خود مشتری به نام روز دوشنبه مجموعه مقالات "لزج, grubby, چرب, سیاست روسیه. نه چیزی کمتر."

ماه گذشته وزیر امور خارجه مایک Pompeo در توئیتر خود نوشت: "ما تقاضا پل آزادی!"

در ماه ژوئن سال گذشته Whelan اعتراض به تهمت و گفت: رئیس جمهور می تواند "نگه داشتن امریکا بزرگ" توسط "به شدت" حفاظت از شهروندان آمریکایی مانند خودش. کاخ سفید شده است تا حد زیادی سکوت در این مورد.

در بیانیه ای که پس از حکم برادر دیوید Whelan گفت که او معتقد است روز دوشنبه اعتقاد را افزایش می دهد شانس که پل منتشر خواهد شد به عنوان بخشی از یک زندانی مبادله.

NPR Lucian کیم در مسکو در کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب