مرد آمریکایی با کروناویروس می میرد در بیمارستان در نزدیکی مرکز اپیدمی

بزرگنمایی این تصویر پزشکی کارکنان استریل اصلی ساختمان از Jinyintan بیمارستان در Jan. 22 در ووهان چین

توسط MINERALNEWS در 19 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

پزشکی کارکنان استریل اصلی ساختمان از Jinyintan بیمارستان در Jan. 22 در ووهان چین. یک 60 سال از درگذشت در بیمارستان در روز پنج شنبه اول آمریکا شناخته شده اند و پس از آلوده بودن coronavirus. گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گتی ایماژ

سفارت آمریکا در چین در روز شنبه تایید کرد که یک زن 60 ساله آمریکایی مرد آلوده با cornoavirus درگذشت, در بیمارستانی در ووهان استان در روز پنج شنبه. این اولین شناخته شده مرگ آمریکا از وقوع آن اعلام شده است اضطراری توسط سازمان بهداشت جهانی است.

"ما از صمیم تسلیت به خانواده خود را از دست دادن" یک سخنگوی سفارت گفت NPR امیلی فنگ. "از احترام به خانواده و حفظ حریم خصوصی ما هیچ نظر بیشتر."

در آخرین شمارش 2019-nCoV ویروس است که می تواند باعث شکل پنومونی آلوده 31,426 نفر در سراسر جهان کشته و 638, NPR روز جمعه گزارش داد.

اگر چه اکثریت قریب به اتفاق از عفونت و اما یک مرگ رخ داده در داخل چین در سراسر جهان نگرانی در مورد ویروس' گسترش باعث شده است که مقامات در سراسر جهان به تخلیه پرسنل خود از چین, لغو پرواز و قرنطینه ورود مسافران است.

صدها نفر از آمریکایی ها شده اند تخلیه از استان که در آن شیوع کروناویروس سرچشمه گرفته و از آن جایی که اکثریت قریب به اتفاق موارد شناخته شده اند آنها نگهداری در قرنطینه در آمریکا پایگاه های نظامی تحت مراقبت پزشکان از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

معلوم نیست چرا این بیمار نبود در میان آسمان.

CDC گزارش که از پنج شنبه, 21 مورد از coronavirus تایید شده است در ایالات متحده در سراسر شش متحده: Arizona, California, ایلینوی, ماساچوست واشنگتن و ویسکانسین.\



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن