مسیحیت آمریکایی باید روی چیزی حساب کردن با میراث سفید برتری نویسنده می گوید

بزرگنمایی این تصویر Robert P. Jones موسس و مدیر عامل موسسه تحقیقات عمومی دین یک غیر انتفاعی و غیر حز

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Robert P. Jones موسس و مدیر عامل موسسه تحقیقات عمومی دین یک غیر انتفاعی و غیر حزبی سازمان است که انجام تحقیقات بر روی مسائل در تقاطع دین فرهنگ و سیاست است. Simon & Schuster پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Simon & Schuster

در حال رشد در تگزاس و می سی سی پی, نویسنده Robert P. Jones بسیار فعال عضو خود را Southern Baptist Convention کلیسا. بین جوانان گروه مطالعات کتاب مقدس و دعا خدمات او حدود 6-7 ساعت در هر هفته در کلیسا یا کلیسای مرتبط با همه چیز.

اما در تمام مدتی که او هرگز واقعا در مورد تاریخ کلیسا — از جمله این واقعیت است که باپتیست جنوبی تقسیم از شمال در اطراف 1844 چون شمال باپتیست مخالف برده داری.

"من 20 سال قبل از من به یک اشاره از که تاریخچه ... و حتی تا به حال امکان شروع به فکر می کنم در مورد آنچه که پیامدهای بودند که" جونز می گوید.

در کتاب جدید خود, سفید بیش از حد طولانیجونز به بررسی میراث سفید برتری در میان باپتیست جنوبی و دیگر فرقه های مسیحی.

جونز می گوید کنوانسیون باپتیست جنوبی تمایل به تمرکز بر روی هر فرد داخلی و ارتباط با خدا و "اصل صفحه نمایش از پرسش از عدالت اجتماعی است."

"من نمی توانم به یاد داشته باشید تنها یک خطبه خواستار توجه به نژادی و نابرابری نژادی و بی عدالتی [یا] مبارزه برای حقوق مدنی," او می گوید.

به عنوان ایالات متحده شروع به دست و پنجه نرم به طور جدی تر با مسائل نژادپرستی و سفید برتری جونز می گوید زمان آن رسیده است برای کلیساها به بیشتر های صوتی در مورد عدالت اجتماعی است.

"وجود دارد بنابراین کارهای زیادی هنوز باید انجام شود," او می گوید. "مسیحیان سفید شده اند تا حد زیادی سکوت ... و به سختی شروع این گفتگو."


نکات برجسته مصاحبه

بزرگنمایی این تصویر

سفید بیش از حد طولانی توسط Robert P. Jones Simon & Schuster پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Simon & Schuster

چگونه کنوانسیون باپتیست جنوبی تقسیم از شمال در اطراف 1844 به دلیل برده داری

این رویداد تسریع شد واقعا آیا کسی بود که به عنوان یک مبلغ به گسترش انجیل به طور همزمان می تواند صاحب برده و هنوز هم می شود یک عضو کلیسا در ایستاده خوب است. و اعضای این کلیسا در جنوب قرار داده و در واقع این مسئله به جلو بسیار عمد به آزمون آنچه شمال برادران خود را می گویند در مورد این. و شمال پاسخ بسیار واضح و شمال باپتیست گفت: "هیچ می دانید تحت هیچ شرایطی ما پشت این کار است." و است که واقعا تسریع تقسیم می شود. و فقط چند ماه بعد کنوانسیون باپتیست جنوبی تشکیل شد بسیار عمدا با کلمه "جنوب" و در مقابل آن نشان می دهد آن وفاداری واقعا به این برده-داشتن جامعه است.

چگونه کنوانسیون باپتیست جنوبی با استفاده از کتاب مقدس به توجیه برده داری

برده داشتن استدلال واقعا تا به حال بیشتر از کتاب مقدس در کنار آن حداقل خواندن به معنای واقعی کلمه. شما می دانید وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی برای نقطه به نقطه در کتاب مقدس که در آن وجود دارد برده داری ذکر شده [و] آن را محکوم کرد. کل کتاب از فلیمون در عهد جدید ..., مذاکرات در مورد بردگان اطاعت اربابان خود و حتی بازگشت به اربابان خود یک برده که فرار کرده است تقدیر به بازگشت به برده داری. و خیلی ساده تر استدلال از کتاب مقدس بودند به سادگی وجود دارد. و سپس به عنوان خوانده شده که من فکر می کنم نیز این ایده سفید برتری ... که خدا طراحی برای جامعه بشری بود که سفید پوستان اروپایی تبار واقعا پیشتاز جامعه و در بالای جامعه است. و هدف آنها این بود که "civilize" هر کس دیگری از محل خود را در بالای سیاسی و فرهنگی سلسله مراتب است.

چگونه Southern Baptist Church خود را حفظ موضع پس از کنفدراسیون از دست داد

این مدت که مورخان استفاده است ... "از دست رفته باعث دین" که برای تلفن های موبایل مانند یک پذیرش از دست دادن اما آنچه در این مدت واقعا به معنی آن نیست که در همه امتیاز. این واقعا در مورد نگه داشتن این اون سوی خاکستر سوخته, سوزش, و این ایده که ... از خاکستر شکست وجود دارد هنوز هم می تواند یک خیزش جنوب و ظهور پیروز جنوب دین است. و شما می توانید این را در مؤتلفه بناهای تاریخی, برای مثال, که حس: بله شکست سیاسی و نظامی شکست اما نه واقعا اعتراف یک نوع مذهبی و فرهنگی شکست. ... دوباره, آن را در مورد این ایده که خدا هنوز هم پشت این چشم انداز جامعه است.

چگونه برخی از شمالی کلیسا تحمیل تبعیض نژادی و حتی پس از جنگ داخلی

آن را فقط در جنوب کلیساهای پروتستان و یا کلیساهای باپتیست. ... حتی زمانی که [این Methodists] بستری آفریقایی کلیساها به بزرگتر فرقه متدیست آنها تفکیک آنها را به یک حوزه قضایی است. آن اساسا یک نسخه از مذهبی gerrymandering به طوری که آنها می توانید یک اسقف به جای احتمالا رقابت برای قدرت در حوزه های قضایی دیگر; همه آنها قفل شده است به یکی از حوزه قضایی تا صدای خود را در داخل فرقه های کوچکتر خواهد بود.

و حتی در میان سفید کاتولیک کلیسای کاتولیک به حال تا به حال یک عمل از آمریکایی های آفریقایی تبار نشستن در پشت. [آنها] نمی آیند و بخشی از عشای ربانی تا زمانی که تمام اعضای تا به حال انجام شده است. نیویورک, مثلا, همین, و در واقع تفکیک آفریقایی کاتولیک آمریکایی به یک محله و همچنین ساخته شده تنها یک مدرسه کاتولیک در دسترس برای آمریکایی های آفریقایی تبار و آن را تفکیک مدرسه. و این شیوه ادامه داد: در اواسط قرن 20th, حتی, حتی در میان کاتولیک ها در شمال.

در تناقضات سفید کلیساها که به حمایت از جنبش حقوق مدنی

این United Methodist ساختمان در اینجا در واشنگتن دی سی شد و شروع عملیات زمینی و بسیاری از حمایت از نقش ها برای ماه مارس در واشنگتن در سال 1963. مسیحی قرننوع گل سرسبد مجله از اصلی پروتستان جهان بود جایی که در آن مارتین لوتر کینگ نامه ای از زندان بیرمنگام در اصل منتشر شد. او در هیئت تحریریه اساسا این سفید اصلی پروتستان مجله. بنابراین قطعا بسیار چهره های برجسته, اماکن که نشان داد و کمک کرد تا در سازماندهی اما [نیز] این شکاف بزرگ بین رسمی اظهارات رهبران نشان داد که در کسانی که همه چیز و اکثریت قریب به اتفاق مردمی که روی زمین.

در همان زمان مسیحی قرن است که انتشار نامه ای از زندان بیرمنگام, مارتین لوتر کینگ و همسرش, درخواست پسر مارتین لوتر کینگ سوم به شرکت های خصوصی به کلیسای اسقفی درمسیحیت مدرسه در آتلانتا. و او را تبدیل کردن بر اساس نژاد. در همان زمان وجود دارد بسیار اصلی فرقه کمک به حمایت از راهپیمایی در واشنگتن ... یکی دیگر از بال است که انکار او [پسر] ورود به مدرسه بر اساس نژاد. این یک کیسه مخلوط. ... نمادین چیزهایی که انجام می شود و حتی رهبران شجاع بودند که در مقابل جنبش حقوق مدنی هرگز کاملا به طور کامل آورده بزرگ بخش عمده ای از مردم در pews با آنها.

سام Briger و جوئل تنگستن تولید شده و ویرایش شده این مصاحبه برای پخش. بریجت Bentz مالی Seavy-Nesper و بث Novey اقتباس آن برای وب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن