امریکا بسته: هزاران نفر از فروشگاه های تفریحی, تئاتر تعطیل

بزرگنمایی این تصویر یک عابر پیاده عبور می کند تقریبا خالی مترو و پیچیده خرده فروشی در پایین منهتن به

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک عابر پیاده عبور می کند تقریبا خالی مترو و پیچیده خرده فروشی در پایین منهتن به عنوان کسب و کار بسته به علت coronavirus نگرانی در روز دوشنبه. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

در یک اقدام بی سابقه تلاش برای جلوگیری از شیوع کروناویروس هزاران نفر از فروشگاه ها و کسب و کارهای دیگر در حال بسته شدن درهای خود را به مشتریان.

Apple, Nike, Patagonia و نمرات از دیگر خرده فروشان در حال بسته شدن هزاران فروشگاه در سراسر کشور. در این کشور بزرگترین شهرستانها — نیویورک شهرستان, شیکاگو, لس آنجلس و سان فرانسیسکو — مقامات گفتند آنها سفارش رستوران ها و سینما ها را ببندید. رستوران خواهد بود و مجاز به انجام takeout کسب و کار.

فروشگاه های مواد غذایی و دیگر خرده فروشان که فروش مواد غذایی یا لوازم اساسی هستند باز ماندن در حالی که محدود کردن ساعت اجازه می دهد تا برای تمیز کردن و تهیه از قفسه های فروشگاه.

اما در خارج از آمریکا کسب و کار از همه نوع در حال بسته شدن درهای خود را به مشتریان.

تله کابین و گوندولا را متوقف کرده اند در حال اجرا به عنوان ده ها تن از اسکی در کلرادو و یوتا ورمونت و در جای دیگر باید تعطیل. استارباکس از بین بردن صندلی از هزاران نفر از مکان و تنها به رفتن کسب و کار. و مک دونالد بسته شدن در اتاق ناهار خوری در هزاران شرکت متعلق به فروشگاه ها و تنها در خدمت مشتریان در درایو از طریق ویندوز.

  • Abercrombie & Fitch
  • Alterra کوه Co. - بسته شدن اسکی از جمله کشتی بخار در کلرادو دره اسکو در کالیفرنیا استراتون و Sugarbush در ورمونت
  • اپل
  • Anthropologie
  • آسپن اسکی Co.
  • خطوط کروز کارناوال رویال کارائیب نروژی و وایکینگ
  • هالیستر
  • Lands' End
  • Lululemon
  • مک دونالد بسته شدن اتاق ناهارخوری در آن شرکت ایالات متحده متعلق به فروشگاه
  • محله کالا
  • نایک - بسته شدن تمام فروشگاه ها در ایالات متحده و کانادا و اروپای غربی و استرالیا و نیوزیلند
  • پاتاگونیا
  • REI - بسته شدن تمام 162 ایالات متحده فروشگاه
  • اجاره باند
  • استارباکس (بسته شدن فروشگاه در سخت-آمار مناطق است.)
  • Under Armour
  • Urban Outfitters
  • Vail - بسته شدن 34 اسکی از جمله بدرد خوردن و Breckenridge در کلرادو استو کوه در ورمونت, ویسلر در بریتیش کلمبیا پارک سیتی در ایالت یوتا و آسمانی و کیرکوود در کالیفرنیا و نوادا
  • Walt Disney World & دیزنی لند

ورزشگاه در برخی از کشورهای در حال دستور به نزدیک به مقامات تصمیم می گیرید که اتاق پر از مردم کار کردن و تنفس سخت نیست یک ریسک قابل قبول. قمار در حال تبدیل کردن چراغ های خود را در حافظه دستگاه و کارت جداول. آب نیست در حال اجرا پایین اسلاید در داخل پارک های آب در کالیفرنیا ویسکانسین و پنسیلوانیا است.

"ما بسته خواهد شد همه ما از فروشگاه های خرده فروشی در خارج از چین تا مارس 27" مدیر عامل اپل تیم کوک در بیانیه ای گفت. فروشگاه در چین در حال بازگشایی است که به عنوان کشور می گوید این موجود شیوع بیماری. کوک گفت: همکاری با چین کمک کرده است اپل نمودار یک دوره برای پاسخ آن در سایر نقاط جهان است.

"یکی از آن درس این است که موثر ترین راه برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به این ویروس را انتقال است که به منظور کاهش تراکم و به حداکثر رساندن فاصله اجتماعی" او گفت:.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حال مبارزه با تصمیم گیری که آیا برای بستن بیش از حد.

"آن بوده است به خصوص به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک به دانستن چه باید بکنید چون من احساس می کنم این یک تصمیم گیری برای خودم و خانواده ام و مشتریان می گوید:" Alanna Quan اجرا می شود که یک کسب و کار آرایش در خارج از لس آنجلس.

بزرگنمایی این تصویر

Alanna Quan بسته مو سالن در خارج از لس آنجلس. "این یک تصمیم بزرگ به دلیل آن نیمی از درآمد ما برای خانواده ما," او می گوید. شوهر او با این نسخهها کار برای یک کسب و کار کوچک به عنوان به خوبی. "بنابراین ما بسیار نگران کار خود را از ساعت" Quan می گوید. حسن نیت ارائه میدهد از Alanna Quan پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از Alanna Quan

"راستش بسیاری از مشتریان تصمیم برای من," او می گوید. "همه آنها شروع به هل دادن قرار ملاقات خود را به عقب. بنابراین در زمانی که اکثریت قریب به اتفاق مشتریان من که برنامه ریزی شده برای ماه مارس و اوایل ماه آوریل تحت فشار قرار دادند به اواخر ماه آوریل و مه, من تصمیم به بستن سالن."

کسب و کارهای کوچک به ویژه آسیب پذیر — بسیاری از همین حالا باید به اندازه کافی پول نقد در دست برای زنده ماندن طولانی خاموش شدن است. و اگر بسیاری از کسب و کارهای کوچک آسیب است که می تواند بسیار مخرب برای اقتصاد به طور کلی.

"نیمی از افرادی که در این کشور کار می کنند و یا صاحب یک کسب و کار کوچک می گوید:" کارن میلز که در راس مدیریت کسب و کار کوچک پس از بحران مالی است. "در سال 2009 وقتی که من در سه ماهه اول ما از دست 1.8 میلیون کسب و کار کوچک و مشاغل."

بسیاری از شرکت های کوچکتر نمی تواند زنده ماندن طولانی خاموش شدن بدون کمک او می گوید:.

"آنها به طور متوسط نقدی بافر حدود 27 روز و برای رستوران ها و برخی خیابان اصلی کسب و کار, آن را حتی کمتر" او می گوید. بنابراین او می گوید اگر شما در را بست, شما, "خاموش کردن spigot از تمام پول نقد در آینده و شما هنوز هم پرداخت کارکنان و سایر هزینه ها مثل اجاره و وام خود را پرداخت و سپس خیلی زود از شما اجرا از پول و آن را به یک زمان بسیار طولانی قاب."

میلز می گوید کنگره در حال حاضر مورد تایید برخی از اورژانس SBA وام برای کسب و کارهای کوچک و خوب است. اما او می گوید به کمک های بیشتر نیاز است و سیاستگذاران باید پاسخ قوی. "ما باید واقعا اثر مخربی بر روی کسب و کارهای کوچک است که می تواند یک اثر ماندگار در اقتصاد" میلز می گوید.

در یکی از نشانه های چگونه به طور ناگهانی برخی از شرکت ها تصمیم به تعطیل کردن عملیات مت Denner زندگی می کند که در Des Moines گفت که او به نام پنج شنبه شب به تلاش برای لغو کروز او و دوست دختر خود شدند مجموعه بادبان در شروع روز شنبه.

"رویال کارائیب به ما گفت که ما نمی تواند آن را لغو," او می گوید از آنجا که آنها تا به حال فقط از دست رفته مهلت برای انصراف از 48 ساعت در پیشبرد و هنوز هم دریافت بازپرداخت. بنابراین جمعه آنها با هواپیما به پورتوریکو, اما زمانی که آنها وجود دارد به آنها گفته شد خط کروز بود لغو همه سفرهای برای ماه بعد.

Denner می گوید: خطوط کروز و دیگر شرکت های گردشگری "فقط به طور کامل آماده نشده است."

آمریکا اتاق بازرگانی دوشنبه به نام پس از قانونگذاران برای عمل بیشتر است.

"ما باید جسورانه سیاست حرکت می کند در حال حاضر برای اطمینان از کسب و کار در ادامه به عملکرد دیدار با حقوق و دستمزد و نگه داشتن کارگران آمریکایی شاغل گفت:" تام Donohue مجلسی مدیر عامل شرکت. "ما نباید اجازه دهید این بهداشت عمومی اورژانس ترک ماندگاری دائمی تاثیر بر اقتصاد ما کسب و کارهای کوچک و کارگران آمریکایی."

ایالات متحده در مجلسی که پیشنهاد به تعلیق برخی از قوانین و مقررات به آن را آسان تر و سریع تر برای کسب و کارهای کوچک قادر به دریافت وام اضطراری برخی از نیاز به زنده ماندن.

و آن را به درخواست دولت برای انصراف از حقوق و دستمزد پرداخت مالیات از مارس تا آوریل تا کسب و کار نگه دارید که می توانید پول.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب