آمازون ارائه شده است برای نگه داشتن 125,000 کارگران را استخدام برای همه گیر

بزرگنمایی این تصویر یک راننده میدارد تا یک بسته در حالی که ساخت و تحویل برای آمازون در کوستا مسا کال

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک راننده میدارد تا یک بسته در حالی که ساخت و تحویل برای آمازون در کوستا مسا کالیفرنیا در 23 مارس. آمازون ارائه شده است به شغل دائمی برای 125,000 کارگران را استخدام برای مقابله با افزایش شدید در خرید آنلاین در طول coronavirus بیماری همه گیر. الکس گالاردو/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس گالاردو/ایسنا

دهها میلیون نفر از مردم از کار به دلیل بیماری همه گیر اما آمازون می گوید آن را مایل به نگه داشتن 125,000 مردم این استخدام برای مقابله با خرید آنلاین سنبله به عنوان کارگران دائم.

شرکت استخدام 175,000 کارگران موقت به عنوان افراد گیر کرده در خانه به دلیل همه گیر روشن به خرید آنلاین. شرکت آمازون می گوید آن را ارائه بسیاری از کسانی که کارگران دائم شغل تمام وقت.

"مانند دیگر شرکت ما استخدام این افراد به صورت فصلی نقش برای دیدار با افزایش تقاضا و, برای بسیاری از وجود دارد به امید بازگشت به خود قبلی شرکت یک بار متحده شروع به دوباره باز" آمازون گفت: در یک پست وبلاگ. "به عنوان طولانی مدت تصویر را بیشتر روشن می شود" این شرکت گفت: این اجازه می دهد 125,000 از این کارگران به ماندن و تغییر به "به طور منظم تمام وقت نقش ابتدا در ماه ژوئن است."

برخی می تواند بازگشت به شغل قبلی خود را در این شرکت گفت: "دیگران ممکن است را انتخاب کنید به ماندن در آمازون در فصلی یا نیمه وقت نقش."

خارج شده و یکی از آن رئیس رقبا نیز در ولگردی و قانونی شکنی استخدام با اضافه کردن 235,000 کارکنان در آن انبارها و فروشگاه ها به عنوان خرید و فروش آنلاین شروع به پریدن کرد.

آمازون اعلام به وزارت کار گزارش داد که اضافی 2.1 میلیون ظ برای مزایای بیکاری در سراسر کشور در هفته گذشته. بیش از 40 میلیون نفر را در پرونده ادعا می کند از ماه مارس زمانی که اقامت در خانه سفارشات آغاز شد. که تعداد سرسام آور است که معادل 26 درصد از غیر نظامی و نیروی کار.

یادداشت سردبیر: خارج شده است که در میان NPR حامیان مالی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب