آلتا L. A. کتابخانه اعلام 10.000 دلار پاداش برای اطلاعاتی که منجر به از دست مجسمه سازی

تلاش برای پیگیری کردن گم شده و بخش طولانی از دست رفته مجسمه سازی خوبی از کاتبان هستند ramping تا. کتابخانه عمو

توسط MINERALNEWS در 16 بهمن 1398

تلاش برای پیگیری کردن گم شده و بخش طولانی از دست رفته مجسمه سازی خوبی از کاتبان هستند ramping تا.

کتابخانه عمومی لس آنجلس و آلتا مجله و ناشر اعلام کرد روز سه شنبه یک 10.000 دلار پاداش برای اطلاعاتی که منجر به کشف مجسمه سازی را از دست داده و قطعات. برنز مجسمه سازی — که افتخار بزرگ تاریخ نویسندگان — به طرز مرموزی ناپدید شده بیش از 50 سال پیش زمانی که در مرکز شهر L. A. کتابخانه قرار گرفتند قبل.

"ما هیجان زده به گسترش جستجو و درخواست عمومی را در این تلاش کمک" گفت: آلتا سردبیر مجله Blaise Zerega در یک مصاحبه تلفنی. او را تشویق هر کسی با یک حدس در مورد تکه های گم شده' محل نگهداری برای رسیدن به خروج.

"این خوب بود که آن را ایجاد کرده و بخشی از کتابخانه آن را نماد دانش و زبان و اهمیت کتاب" او گفت:, "و بازگشت آن به کتابخانه های مهم بیانیه مدنی ما تاریخ و یادآوری اهمیت واژه و معنا در این اضطراب ،

تبلیغات

تا سال گذشته سرنوشت لی Lawrie را به خوبی از کاتبان ناشناخته بود. سپس Zerega بخوانید Susan Orlean را 2018 "کتابخانه کتاب" پوشش می دهد که در حال حاضر در سال 1969 زمانی که کتابخانه باغ و غرب چمن هموار شد به اتاق را برای یک پارکینگ. معمار رابرت الکساندر زنجیر خود را به یک صخره در نزدیکی مجسمه سازی اما اعتراض او ناموفق بود: چشمه کشت و مجسمه برداشته شد و جایی در امتداد راه کاتبان از بین رفت.

رمز و راز piqued است Zerega علاقه پس از او پرسید: خبرنگار براندون رینولدز برای پیدا کردن برخی از پاسخ.

فروشنده اشیاء عتیقه در آریزونا بخوانید رینولدز' مقاله و متوجه شدم که او تا به حال یکی از این مجسمه را تکه های گم شده. پس از تماس با L. A. کتابخانه های عمومی شهرستان در کتابخانه جان اف Szabo سفر به گراند کانیون دولت به این بخش است.

تبلیغات

سپس در ماه اکتبر طی یک رویداد خصوصی در این کتابخانه کتاب های کمیاب, اتاق Szabo پرده برداری از یک قطعه طولانی از دست رفته اثر هنری بود که در شرایط عالی.

la-et-jc-Well-of-the-Scribes

عکس خوبی از کاتبان مجسمه های گم شده از L. A. کتابخانه از سال 1969. یک قطعه کشف شد سال گذشته است.

(کتابخانه عمومی لس آنجلس)

با بخشی از رمز و راز حل آلتا کارکنان شد مصمم به پیدا کردن دیگر تکه های گم شده.

آنها با استخدام یک محقق خصوصی است که دارای تخصص در بازیابی از دست رفته هنر است. تا کنون او را دنبال متعدد منجر Zerega گفت: مبهم. "ما حدس و گمان وجود دارد یک فرصت خوب آن را هنوز هم در بیشتر L. A. منطقه است."

آلتا نیز توزیع پوستر در شعبه کتابخانه ها در سراسر لوس آنجلس و سان فرانسیسکو.

به عنوان با لیندنبرگ beacon در سال 2001 مرمت Zerega معتقد است هم به خوبی از کاتبان خواهد بود یک لحظه گرانبها برای شهر است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب