'می': یک Hairstylist نگرانی در مورد بازگشایی بیش از حد به زودی

بزرگنمایی این تصویر وینسنت کاکس در سالن که در آن او کار می کند که بازگشایی در بوستون. هشتاد درصد از

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

وینسنت کاکس در سالن که در آن او کار می کند که بازگشایی در بوستون. هشتاد درصد از COVID-19 مرگ شده اند در افراد سن و سال یا مسن تر. "این یکی از سخت ترین چیزهایی که من همیشه در زندگی من انجام," او می گوید. کریس آرنولد/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کریس آرنولد/NPR

هنگامی که شما یک مرد از یک سن خاصی نمی گرفتن کوتاه کردن مو برای چند ماه که نازک شدن مو در بالا شروع می شود باریک و باد در اطراف دو طرف استیک همه دیوانه. آن است که نگاه خوب است.

و به نظر می رسید فراتر از کمک یک یوتیوب تصویری کوتاه کردن مو. بنابراین زمانی که سبک که کاهش مو, Vincent کاکس به من گفت که این سالن آثار او در بود باز من فکر می کردم — "من نمی دانم. آنچه من را به خطر سلامت من فقط برای غرور?"

چند روز بعد من از نشستن در پشت ایوان از یک سالن در بوستون با کاکس قیچی خوراکی در اطراف سر من. ما هر دو با پوشیدن ماسک.

"من راه اندازی این ایستگاه در خارج, من به ارمغان آورد و از آینه در خانه," او می گوید. صاحب سالن شده و پذیرای ایده های خود را برای چگونگی بازگشایی کسب و کار با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است. کاکس می گوید او با این نسخهها کار در خارج به عنوان آنجا که ممکن است.

او شده است برش مو برای 45 سال, و او تا به حال به بداهه نوازی قبل از. او برش سنگ ستاره مو در هواپیما.

"اوه آره. من سفر با Aerosmith, The Cars, the Rolling Stones," او می گوید. "که خطرناک وظیفه بیش از حد, شما می دانید, در '70s!"

"یک نوع متفاوت از خطرناک" من می گویند.

"یک نوع متفاوت از خطر" کاکس می گوید و می خندد. "اما آن را ندارد, شما می دانید, آن را شبیه به این."

کاکس می گوید: در واقع او و دیگر مدل مو او می داند که شوکه شده بودند به شنیدن این که سالن مو اولین کسانی بودند که کسب و کار باز کردن در ماساچوست و برخی از کشورهای دیگر. او می گوید آن را فقط به نظر نمی رسد به بسیاری از حس.

"منظورم این است که من در دفتر کار" او می گوید. "مرد دیگر" شش پا را در یک میز. من نه او را لمس و در حال اجرا انگشتان من از طریق مو خود را."

به عنوان کاکس است که به من گفتن این که او به طور تصادفی pokes من پلک با انگشت خود را. بدیهی است که آن را غیر ممکن است برای اجتماعی فاصله زمانی که شما در حال گرفتن کوتاه کردن مو.

و به عنوان ما صحبت از آن می شود روشن است که Cox خیلی می ترسم. او 65 سال و 80 درصد از COVID-19 مرگ شده اند در افراد سن و سال یا مسن تر.

او می گوید خود را دندانپزشک بود و هشدار او را برای همیشه خاموش خود N95 ماسک. خود دکتر گفت: همین. "آنها نگران, بیمار, درباره من," او می گوید.

اما هنگامی که سالن را باز کرد تا Cox نمی تواند جمع آوری بیکاری دیگر به طوری که او احساس او تا به حال هیچ چاره ای اما برای بازگشت به کار. او استریل صندلی خود را و قیچی شستشو مشتریان موهای خود کار 13 ساعت در روز را نگران بیمار شدن.

"این یکی از سخت ترین چیزهایی که من همیشه در زندگی من انجام," او می گوید. "من تقریبا در اشک اولین روز تقریبا در اشک است."

کاکس می گوید: یک شب پس از کار هفته اول او بود به او نوع از داشتن یک کمی از یک شکست. "و من صحبت کرد به من و او یک بازنشسته ارتش. او پیامک من و از من پرسید که چگونه من انجام شد و من در رفت و بیهوده گویی از حدود 10 15 دقیقه. و آن را واقعا خوب بود چون کلی زمانی که او به شما می دهد یک نوع از یک کلمه از مشاوره شما نوع از گوش دادن شما می دانید؟"

"و او می گوید:" وینس فقط به یاد داشته باشید دوستان خود را پشت سر شما هستند.' و به طوری که بهترین توصیه من دریافت کردم."

سالن مالک می گوید: او راحت با مراحل را برای حفظ کارکنان و مشتریان امن کردن صندلی داخل برش مو در پاسیو ماسک دستکش. اما کاکس و سبک در دیگر سالن های بیش از حد نگران هستند. آنها می گویند که آنها احساس می کنم مثل قناری در معدن زغال سنگ مانند افراد مورد آزمایش برای دیدن اینکه آیا بخش هایی از اقتصاد که در آن شما نمی توانید فاصله اجتماعی در حال باز کردن بیش از حد سریع است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب