تمام دولت های ایالتی و محلی سواحل در اورنج کانتی باید به طور موقت نزدیک رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom می گوید

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom در روز پنج شنبه به کارگردانی موقت "سخت نزدیک" دولت و سواحل محلی در اورنج کانتی پس

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom در روز پنج شنبه به کارگردانی موقت "سخت نزدیک" دولت و سواحل محلی در اورنج کانتی پس از هزاران کالیفرنیا رفتند به خط ساحلی وجود دارد بیش از آخر هفته در سرپیچی از یک ایالت اقامت در خانه جهت تصویب به ساقه گسترش coronavirus.

این خبر پس از یک یادداشت ارسالی شنبه شب به کالیفرنیا روسای پلیس گفت: فرماندار را بیشتر, بسته شدن همه دولت های ایالتی و محلی سواحل و پارک ها طرح Newsom به نظر می رسد به ترک.

این اقدام نشانه Newsom ترین نمادین پاسخ به همه گیری تا کنون به عنوان افزایش تنش بیش از زمانی که و چگونه به بازگشایی دولت و اجازه می دهد کالیفرنیا بازگشت به حالت عادی زندگی روزمره.

بعد از عکس از شلوغ اورنج کانتی سواحل ویروسی رفت آخر هفته گذشته Newsom متنبه beachgoers که نادیده گرفته دولت محدودیت های گفته آنها می تواند طولانی گسترش coronavirus در کالیفرنیا قرار داده و ایمنی و سلامت دیگران را در معرض خطر.

تبلیغات

"من فقط فکر می کنم ما می تواند سفت که تا کمی و بنابراین ما در حال رفتن به یک توقف موقت در سواحل پایین وجود دارد — دولت محلی سواحل" Newsom گفت: در طول روزانه خود را COVID-19 جلسه در ساکرامنتو. "ما می خواهیم به کار بسیار نزدیک با محلی مقامات منتخب و ما متعهد به انجام است که اگر ما می توانید برخی از چارچوب و دستورالعمل ها را به دریافت این حق است. ما می توانیم بازگشایی بسیار به سرعت ، ما رو به مطمئن شوید که ما این حق است."

Newsom در روز چهارشنبه اشاره کرد که او در خانههای گلی خالی سرکوب در سواحل کالیفرنیا است و گفت او مشاوره با کالیفرنیا ساحلی کمیسیون امور خارجه و اراضی کمیسیون که هر دو باید صلاحیت قضایی دولت ساحلی.

"چه این نشان می دهد که تهدید coronavirus پخش باقی می ماند بسیار واقعی و رژیم صهیونیستی است. Newsom است به عنوان جدی تا کنون در مورد نگه داشتن کالیفرنیا امن" استیو Padilla, صندلی کالیفرنیا ساحلی کمیسیون گفت: در یک بیانیه نوشته شده است. "من تا به حال COVID-19, در بیمارستان بستری شد به مدت سه هفته و در ICU در ونتیلاتور برای 11 روز مبارزه برای زندگی من است پس آن را از من — ما نیاز به گوش دادن به فرماندار و در خانه بمانند تا زمانی که آن را امن است."

Newsom اعلام روز شنبه به دنبال گزارش می دهد که او را گسترده تر عمل است. عصر روز چهارشنبه در یک یادداشت ارسال به کالیفرنیا روسای پلیس گفت: فرماندار در نظر گرفته شده برای ایجاد یک اطلاعیه روز پنج شنبه در مورد تعطیلی تمام دولت های محلی و سواحل است. منبع اجرای قانون را تایید کرد به لس آنجلس تایمز که مقامات در جریان این طرح که به آنها گفته شد ممکن است همچنین شامل بسته شدن برخی از پارک ها.

تبلیغات

برخی از استان ها از جمله لس آنجلس دستور داده اند که تمام سواحل بسته گسترش Newsom را جارو اقامت در خانه قوانین.

اما دیگران مانند ونتورا و نارنجی اجازه داده اند آنها را به باز باقی می ماند. اجتماعی فاصله مورد نیاز است و برخی از پارکینگ ها بسته شده اند و در تلاش برای نگه داشتن خارج از شهر بازدید کنندگان. پیش از آخر هفته گذشته اورنج کانتی مقامات خواست بیگانگان به دور ماندن.

برخی از اورنج کانتی مقامات هر چند گفت که این تصاویر از سواحل شلوغ نقاشی یک تصویر تحریف شده از آنچه در شرایط بودند در واقع می خواهم.

"با وجود آنچه که گزارش اکثر ما beachgoers هستند مطابق [با] اجتماعی فاصله," هانتینگتون بیچ مقامات نوشت: در Facebook در روز یکشنبه.

تبلیغات

مقامات امنیت عمومی وجود دارد "در ساحل گشت و آموزش بازدید کنندگان پیدا کرده اند و اکثر مردم به ماندن در خود واحد; اگر نه آنها تحصیل کرده هستند و باید پیروی" در این بیانیه اضافه شده است. "وجود دارد ساعتی اجتماعی فاصله یادآوری از بلندگو در اسکله و ما نیز باید عمومی این نسخهها کار میکند برای هر جمعیت-مسائل مربوط به با موانع و علامت است که باید به محل قرار در صورت نیاز."

سن کلمنت شهردار Pro Tem لورا فرگوسن به خارج از شهر مدیر و دادستان شهرستان جمعه شب پس از او شنیده در مورد پیشنهاد به منظور نشان می دهد که آنها را نقد کنید چه اختیارات قانونی فرماندار به حال نزدیک به سواحل شهرستان.

"من امیدوار هستم که فرماندار می تواند به استناد برخی از دلیل معتبر تحت قانون مورد به انجام این کار به شهرستانها چون به نظر من این به نظر می رسد دولت نفس بیش از حد. سواحل محلی تحت کنترل شهرها و نه دولت."

پس از تقریبا دو هفته از بسته شدن اعمال در سن کلمنت سواحل این شهرستان بازگشایی شد خود را در امتداد شنی در آخر هفته گذشته با این نکته که بازدید کنندگان تنها مجاز به اجرای راه رفتن و شنا کردن و گشت و گذار و یا شریک شدن در فعالیت های دیگر در حالی که در امتداد ساحل. حمام آفتاب و یا نشسته بر روی شن و ماسه مجاز نمی باشد.

تبلیغات

در نزدیکی Laguna Beach, مقامات روز سه شنبه نیز نقل مکان کرد به بازگشایی خط ساحلی خود را برای محدود ساعت در طول روزهای هفته آغاز و تا روز دوشنبه.

لاگونا بیچ عضو شورای پیتر بلیک گفت: در حالی که او می داند Newsom عمل با توجه به عکس از جمعیت نزولی در دیگر سواحل شهرستان بیش از آخر هفته حرکت "می آید یک نقطه هنگامی که آن را به نظر می رسید مانند ما در یک مسیر به جلو حرکت کند و این حرکت ما را به عقب."

او مخالف این تلاش ها توسط فرماندار و گفت که به نظر می رسد بیشتر از یک قدرت حرکت از یک گام منطقی نسبت به بازگشایی دولت و راه اندازی مجدد اقتصاد است.

"مردم وجود دارد که به حق تا احساس Newsom رفته فراتر از حوزه اقتدار خود را گرفته است در قدرت است که مشخص شده در قانون اساسی," او گفت:.

تبلیغات

در کشور همسایه نیوپورت بیچ, رئیس پلیس جان لوئیس و رئیس آتش نشانی جف Boyles گفت: در یک بیانیه مشترک پنج شنبه که وجود دارد برخی از خوشه های افرادی که شلوغ شد بیش از حد نزدیک به هم در ساحل آخر هفته گذشته اما این که "ما این بود مشاهدات شخصی و افسران ما که اکثریت قریب به اتفاق نیوپورت بیچ ساکنان و بازدید کنندگان بودند خانواده ها یا تمرین های اجتماعی فاصله."

این بخش نیز به اشتراک گذاشته هوایی عکس گرفته شده شنبه بعد از ظهر که نشان پراکنده جمعیت در این شهر امتداد شنی.

مقامات بهداشت در لس آنجلس است که این چشمه از این بیماری همه گیر در کالیفرنیا می گویند ماندن در خانه در حال حاضر ضروری است به کاهش گسترش بیماری است.

لس آنجلس ثبت کرده است بیش از 1 ، 000 مرگ و میر و آستین ، به اشتراک گذاری از موارد و بستری شدن در بیمارستان.

تبلیغات

دیگر استان ها به خصوص کسانی که در مناطق روستایی شده اند بسیار کمتر تحت تاثیر قرار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب