همه گوش: برخی از راه های جدید برای شنیدن اعوجاج

Distortion is familiar to most of us — a 'staticky noise,' a 'noisy static.' But in the right hands, its uses can bloom and its rigid contours soften.

بزرگنمایی این تصویر

فیلیپ Intraligi / EyeEm/گتی ایماژ/EyeEm

بلوط باید کرک در جهت نهال به جوانه زدن. که انرژی من احساس کردم وقتی دیدم Karen Becker آلمانی تسلط مهندس و هنرمند انجام خود موسیقی زنده در لندن چند محل از حالت جشنواره در ماه سپتامبر. تنظیم یک ساختمان سوخته در وسط منطقه خرید در شهرستان که خود لایه ای از نا هنجاری. این نوع حرکت – برگزاری رویدادهای فرهنگی در استخوانهای دراز مرده فضاهای صنعتی – اغلب می رود دست در دست با gentrification اما معمولا طول می کشد محل در بیشتر مناطق مسکونی. در عین حال در اینجا ما در سرمایه داری را به رقص در یک پچ از پوسیدگی. از پشت یک ورق مش پارچه بکر خم بیش از او سخت افزار. سنتز زنگ زمان در کیفیت سنگ چخماق تولید جرقه به عنوان آنها کاهش یافت و در مقابل هر یک از دیگر. به عنوان اعوجاج سوخته سوراخ در ملودی احساس من روان شد ترک خوردگی بیش از حد.

“Narratively در این قطعه قصد این است که برای ایجاد یک حس delirious ناامیدی” بکر به من گفت چند هفته پس از جشنواره است. منبع سوخته بافت من شنیده ام در مجموعه زنده بود او Haken استمرار مصنوعی و لیبرال استفاده از اشباع. “بسیار به طور کلی از یک پانک و هاردکور, پس زمینه, اعوجاج همیشه انجام خشم و احساس وحشت و نگرانی و جنگ با جامعه به من مانند آن را احتمالا برای اکثر مردم است.”

در حالی که شرایط برای اعوجاج می شود دعوت کرد – برای مثال با فشار دادن یک سخنران و یا ابزار به محدودیت های خود را به عنوان Becker انجام داد و یا از طریق هر تعداد از دیجیتال روش – فرم است که در آن تحریف آشکار است که هرگز دقیقا همان. وجود دارد ریش ریش شدن-نوع صداها, صدای ترق و تروق-نوع تلفن های موبایل و غیره اما دقیق بافت یک رول تاس. اعوجاج را شدت نیز در یک طیف. در سطح پایین آن می توانید به یاد گرما و اصطکاک پوست با پوست; صوتی ارائه لذت بخش لرزیدن. در درجه شدید می توانید آن را صدا مانند زبانه های آتش, رانندگی در باران, زوزه, باد, یا سقوط زمین; در واقع هر نیروی طبیعت قصد سفر فراتر از آن حد و مرزی.

شمال افریقا ، کنزی/حسن هنرمند پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

کنزی/حسن هنرمند

در مور دست مادر اعوجاج تابه شنهای زمان; یک راه برای مقابله با سابقه گرفتن در حال حاضر. در آهنگ “صوتی سیاه چاله ها” از آلبوم اخیر آنالوگ مایعات صوتی سیاه چالههای فیلادلفیا صدا هنرمند و شاعر حلقه ها یک صدا از یک منبع که نامش ذکر نشده. “من می توانم هزینه-مارماهی شما” خواننده بارها و بارها اصرار دارد. (این نوع از روح نمونه که این اواخر رفت و آمد pioneer DJ رشاد خواهد بریزید به سرقت مسیر چرخش احساسات به حرکت است.) انرژی رانندگی “صوتی سیاه چاله ها” است وجودی. دوم صدای — که برای تلفن های موبایل مانند موسیقی جاز, پیانیست, آهنگساز و خواننده, آمنه کلودین مایرز — به نظر می رسد برای تایید آنجا: “هیچ کس تا کنون میخوام صدای ما را داری؟” دو نمونه آواز نیمه جواب یکی از دیگری تا زمانی که آنها در حال بلعیده شده توسط یک موج اعوجاج. وجود دارد احساس این حرکت به نظر می رسد می گویند و پس از آن هیچ چیز وجود دارد. اما نه تمام حقیقت را. در واپسین لحظات قوی پیگیری که فقط در 67 ثانیه هایش با وزن سیستمیک نژادپرستی دو دیدگاه به نظر می رسد به ظهور مجدد از نزاع. در واقع با نزدیک گوش آنها وجود دارد در تمام طول.

اعوجاج “نشان دهنده خاک و گل” مور مادر توضیح داد: زمانی که از من خواسته در مورد نقش آن در کار او. “این الکتریسیته ساکن. آن را نگه می دارد مقدار زیادی از انرژی و داستان است.” به “سونیک سیاه چاله ها” او با استفاده از یک Moog مادر بزرگ (نیمه مدولار مصنوعی آنالوگ) یک جیب به اندازه مدولار ساز به نام Kastle مصنوعی و Moog برنامه اپل که تکرار صدا و قابلیت های یکی از مینی مدولار synths. این واقعیت است که سخت افزار را به تمایل برای تحریف شده است برنامه ریزی شده به یک نسل جدید از نرم افزار به شرح زیر Brian Eno را در گزارشات خود را در سال 1996 کتاب, یک سال با تورم ضمائم. “هر آنچه که شما در حال حاضر پیدا کردن عجیب و غریب, زشت و ناراحت کننده و زننده در مورد یک رسانه جدید تبدیل خواهد شد قطعا آن را امضا” اینو نوشت. “CD اعوجاج های jitteriness دیجیتال ویدئو تلخه صدای 8-بیت – همه از این خواهد بود گرامی و شبیه سازی به عنوان به زودی به عنوان آنها می تواند اجتناب شود. این صدا از شکست: خیلی هنر مدرن است که صدا از چیزهایی که خارج از کنترل یک رسانه هل دادن به محدودیت های خود را و شکستن از هم جدا است.”

Lamin Fofana. Taliesin Gilkes-Bower/حسن هنرمند پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

Taliesin Gilkes-Bower/حسن هنرمند

شکستن از هم جدا نیست و همیشه بازتابی از شکست است. گاهی اوقات به عنوان با بلوط آن است که نشانه ای از جوانه زنی. در ماه نوامبر سیرا Leonean تولید Lamin Fofana منتشر سیاه دگردیسیبرای اولین بار در یک سه گانه از انتشار نوشته در پاسخ به مقاله منتشر نشده به همین نام توسط جامائیکا فیلسوف منتقد و رمان نویس سیلویا Wynter. نوشته شده در 1970s آن آثار Wynter تفکر در سیاه و تجربه در کارائیب و آمریکای و بررسی فرهنگی روایت است که نژاد پرستی و نابرابری هستند ساخته شده است در. در حالی که قطعاتی از اعوجاج پاپ در سراسر Fofana آلبوم آهنگ “کیهانی آسیب های” کانال های مچاله بافت – مانند ضبط از یک پیاده روی را از طریق یک پارک شهر پس از باران های سنگین – به متعالی امواج. “قطعا وجود دارد یک سطح از خشونت و خشونت می رود که با اضافه کردن اعوجاج به هر چیزی اما dialectically اعوجاج نیز شکلی از اختلال” Fofana به من گفت. “امتناع از خلوص رفتن در برابر دانه در برابر کهنه و سرکوبگر سیستم از مقررات در برابر خشونت آمیز و وحشیانه, سازه های غیرانسانی و استقبال از نویز و صدای ناهنجار و خشن از زندگی است. این devastatingly خشونت آمیز و کاملا متعالی است. به من ‘کیهانی صدمات’ ویرانگر است آهنگ به خاطر من آن را نوشتم فکر کردن در مورد ضد سیاهی در سراسر جهان است.”

اعوجاج مقیاس مثل هیچ چیز دیگری. این می تواند فقط به عنوان به راحتی موجب انبساط جهان به عنوان آن را می توانید از ریختن پوست. هر دو در حال افزایشی که فرآیندهای چرخه بعد از توافق خود را; به عنوان بخشی از زندگی به عنوان آنها در حال مرگ است. زمانی که من گوش دادن به نیویورک و نویسنده و هنرمند DeForrest براون جونیور, اولین آلبوم به عنوان سخنران موسیقی از تمایل و اشتیاقمن تقریبا می توانید احساس حواس من بیشتر هماهنگ تدریجی و گرانول جنبش است. به حدی که به خاطر این آلبوم متشکل از جذب دو قطعه از موسیقی است که هر شناور حدود 23 دقیقه علامت coaxing ذهن خود را برای تشدید تمرکز بر این اساس — اما حتی بیشتر از آن به دلیل براون جونیور اعمال اعوجاج مانند زنگار. در نیمه دوم از یک طرف “همدلی” است که به شکل انعکاسی تک صدایی او با ظرافت کت مانده از موسیقی جاز و تکنو در ریش ریش شدن و صدای خش خش. موسیقی احساس می کند در زندگی, دوست, غنی با تاریخ موسیقی است. در بسیاری از راه های آن این است که یک صوتی همراه اخیر بحث که براون جونیور در بخشی با عنوان “چه کسی تکنو متعلق به؟” (که بحث پانل لگد نشین پنج روزه نیویورک, جشنواره, جشن, سیاه, الکترونیکی, هنرمندان, سازماندهی شده توسط Discwoman را فرانکی Decaiza هاچینسون.)

DeForrest براون جونیور تینگ دینگ/حسن هنرمند پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

تینگ دینگ/حسن هنرمند

“در حالی که آهنگسازی از تمایل و اشتیاقبه نظر من جیمی هندریکس را به روش استریو میکس و توقف تدریجی و همچنین John Coltrane را ورق صدا’ روش برای چند تونیک تغییرات به عنوان یک وسیله استفاده از بلندگو خود را به عنوان یک ابزار و منبع صدا است که می تواند تولید یک ریتمیک بدن پر از ارزش احساساتی” براون جونیور توضیح رویکرد خود را یک ایمیل به در. “به سوی اوج ‘با همدلی’ وجود دارد یک فرصت برای ‘تلنگر’ خود را با شکوه تر نیمه اول با زمان کشیده و آغشته صوتی.”

اعوجاج هر چیزی است اما قابل پیش بینی است. با توجه به Rashad بکر “عمدی اعوجاج بسیار ظریف وحش برای مقابله با. از آن شده است تسلط بسیاری از بار هر چند گاهی اوقات آن را می شود دقیق حق زیستگاه های یک قطعه و یا یک مفهوم خاصی در یک قطعه.” به عنوان مثال بکر با اشاره به سال 1998 آلبوم به معنی از پایان توسط نوازنده و نویسنده تیری Thaemlitz که همچنین سوابق به عنوان DJ Sprinkles به عنوان “یک شاهکار به کارگیری اعوجاج در یک دوسوگرا غیر غم انگیز و غیر ماچو غیر از جان گذشته در راه است.” این آلبوم تنها در دسترس برای دانلود دیجیتال برای اولین بار در سال گذشته زمانی که Thaemlitz که مستقر در توکیو آغاز شده Comatonse ضبط Bandcamp برای خارج از بورس فیزیکی منتشر شده است. گوش کردن به معنی از پایان یک تجربه صمیمی. در زمان این اثر یکی شدن خیلی نزدیک به موسیقی است که آن را ممکن است برای دیدن آن خلل و فرج.

Karen Becker. کامیل Blake/حسن هنرمند پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

کامیل Blake/حسن هنرمند

برای هنرمندانی که آیا تماما شانس مبتنی بر رویکرد به ساخت موسیقی آهنگسازی با اعوجاج نیاز به مقدار زیادی از جستجو برای پیدا کردن اثر مورد نظر. یا به عبارت دیگر با استفاده از اعوجاج می تواند راه را برای جستجو. یکی از مهمترین و جذاب منتشر شده از 2019 است که این رویکرد نقش (Stefan Goldmann را ‘روح Hemiola’) توسط پرو صدا هنرمند ماریا چاوز. در ساعت-ضبط طولانی هستند برای تلفن های موبایل است که می تواند فقط به عنوان به راحتی می توان به تقویت حرکات موجودات میکروسکوپی به عنوان آنها می تواند یک سری از گوشی های هوشمند ضبط شده صوتی کوپن. که لغزنده حس مقیاس و لایه های بسیاری از رزونانس است که تولید آن است را به چاوز استفاده از اعوجاج به عنوان یک ابزار که با آن به جستجوی صوتی. جلد آلبوم خوانده شده به عنوان “ماریا چاوز نقش استفان Goldmann را شبح Hemiola” است که بسیار موجز شرح هنرمند روند.

شبح Hemiola است و در سال 2013 رکورد متشکل از دو قطعه از یک طرفه خالی وینیل با 66 قفل شیار در هر. منتشر شده توسط آلمانی-بلغاری هنرمند Stefan Goldmann آن قصد اجازه می دهد تا شنوندگان یا لذت بردن از سطح سر و صدا از سوزن-در-وینیل به عنوان است و یا به آن خود را توسط برش به شیار با چاقو و به طور همزمان بازی دو رکورد در سرعت های مختلف برای تولید polyrhythms. دکتر که از remixers چاوز دیجیتالی زمان کشیده و دستکاری شبح Hemiola برای ایجاد یک دنیای جدید رو بطور کامل از آن گرد و غبار و استاتیک. در اصل سوزن جستجوهای اما در می یابد تنها سطح وینیل. در نقشچاوز بررسی سوزن را یافته زوم به صوتی به بررسی آن از هر زاویه.

ماریا چاوز. حسن هنرمند/الیمپیا دیور پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

حسن هنرمند/الیمپیا دیور

آنچه که او در بر داشت و آنچه که او را انتخاب کرد به بخشی از نقش جهان مطلع شد توسط چه اعوجاج نشان دهنده به او مفهومی. “شما می دانید که چگونه یوکو اونو می گوید او متنفر کلمه ‘خوش’ ” چاوز به من نوشت از او به استودیو در نیویورک جایی که او در دوره نقاهت بعد از یک عمل جراحی مغز. “او می گوید که این کلمه به معنی این است که کسی که همیشه خوش احمق است. بنحوی که خوش بینی احمقانه است. من فکر می کنم کلمات اعوجاج, تخریب, نابود کردن, خراب کردن همه این مفهوم. که نتیجه منفی است که این آشنایی به دیگر مفید بودن یا ارزشمند است.”

“به من تحریف مفهوم منفی به یک شکل از ساختارشکنی به از نو خلق کردن” او ادامه داد. “در روایتی تحریف یک ابزار ضروری در درک بیشتر یک رسانه است. این یک شکل از ‘جارو از طریق’ صوتی و مهندسی اصطلاح مورد استفاده در استودیو ضبط برای پیدا کردن نقطه شیرین از فرکانس های. اعوجاج بخشی از یک سیستم به من که در آن شما را مجبور به رفتن را از طریق آن را در جهت پیدا کردن صدا است که شما میل به سوی.” برای تلفن های موبایل هر یک از ما باید میل به سمت معتقد است چاوز بستگی دارد “در مورد چگونه ما را تجربه کرده اند در زندگی است.”

اعوجاج یک فرایند و یک محصول جانبی یک رابطه یک تکامل است. گاهی اوقات آن بلعد بدن در یک پولادین در آغوش مانند Dreamcrusher را 13 دقیقه زنده بداهه از یک ماه جولای سال 2019 فرفره و در دیگران آن را تداعی این مبارزه به خاطر طولانی از بین می رود احساس مانند Vladislav Delay اخیر انتقال “Raajat.”

به هر صورت در آن طول می کشد در شکستن رایگان از سیگنال تمیز اعوجاج می رسد به شنونده; نزدیک ترین صدا به لمس است. بالاتر از همه به من آموخته اند در حالی که گوش دادن را برای آن در طول یک دوره از تغییر و چالش های است که شامل حرکت در سراسر اقیانوس و مرموز مربوط به استرس بیماری (که بدن من خوشبختانه از طریق کار) اعوجاج است امتناع قطعی بود. به جای آن یک کاور ظرف غذا از معنای رسیده برای تفسیر شخصی. بی نهایت مجموعه ای از بافت است که با آن به کاوش در جهان است.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im