الجزایر به یاد می آورد به فرانسه فرستاده عمومی تلویزیون فیلم های مستند

الجزیره, الجزایر, الجزایر - به یاد می آورد آن سفیر فرانسه برای رایزنی پس از تلویزیون به پخش فیلم های مستند در

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399

الجزیره, الجزایر, الجزایر - به یاد می آورد آن سفیر فرانسه برای رایزنی پس از تلویزیون به پخش فیلم های مستند در شمال کشور آفریقایی ضد دولتی جنبش اعتراضی که یکی از آنها حاوی عکس های از افراد جوان و نوشیدن الکل است.

الجزایر وزارت امور خارجه در بیانیه ای گفت شنبه که دو مستند در حالی که "به ظاهر خودجوش و به بهانه آزادی بیان هستند و در واقع حملات علیه مردم الجزایر و نهادهای آن از جمله نیروهای مسلح ملی."

در این بیانیه ادعا کرد که پخش این مستند هم پخش در روز سه شنبه نشان می دهد که "مخرب ... نیت از برخی از محافل" مخالف روابط خوب بین الجزایر و سابق خود را استعماری حاکم فرانسه.

تظاهرات توده ای پایین آورده طولانی-زمان رئیس جمهور آفریقا بزرگترین کشور و همراهان وی در آوریل 2019. جنبش دموکراسی خواهی است که به دنبال تغییر در کشوری که حاکمان بوده است سایه توسط ارتش پس از استقلال از فرانسه در سال 1962.

این مستند در فرانسه 5 تلویزیونی به تصویر کشیده پنج الجزایری در 20s خود را به ویژه نشان دادن یک زن و شوهر بوسیدن و مردم نوشیدن الکل — فعالیت های ناپسند در تا حد زیادی محافظه کار کشور مسلمان که در آن مدرن و نگرش های اجتماعی در تقابل با ارزش های سنتی.

این باعث بحث های داغ در الجزایر رسانه های اجتماعی با برخی از مفسران ادعا می کنند که این صحنه های ارائه شده تحریف تصویر از جنبش دموکراسی خواهی.

فیلم دوم نیز در مورد جنبش اعتراضی پخش شد در این کانال پارلمانی.

فرانسه وزارت امور خارجه روز پنجشنبه گفت که "همه رسانه های لذت بردن از کامل سرمقاله استقلال است که توسط قانون محافظت در فرانسه است."

این بیانیه تاکید کرد که فرانسه متصل "بالاترین اهمیت" به "عمیق و روابط" بین دو کشور. "فرانسه به طور کامل احترام الجزایر را حاکمیت" به آن اضافه شده است.

الجزایر در رتبه 146 از 180 کشور گزارشگران بدون مرز جهان در فهرست آزادی مطبوعات برای سال 2020 — که نروژ رتبه 1 و کره شمالی در 180 مکان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب