آلاسکا بزرگترین روزنامه را برنده جایزه پولیتزر

جونو ، - آلاسکا بزرگترین روزنامه را برنده جایزه پولیتزر در خدمات عمومی روز دوشنبه کار خود را بررسی اجرای قانون

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

جونو ، - آلاسکا بزرگترین روزنامه را برنده جایزه پولیتزر در خدمات عمومی روز دوشنبه کار خود را بررسی اجرای قانون در جوامع روستایی ، feat آینده کمتر از سه سال پس از خروجی نجات دادند از آستانه فروپاشی مالی.

این سومین چنین جایزه برنده, Anchorage, اخبار روزانه. این جایزه روز دوشنبه اعلام کرد برنده شد با همکاری Marketplace برای "پرچین سری که نشان داد یک سوم از آلاسکا روستا تا به حال هیچ حفاظت پلیس در زمان مقامات به وظیفه دهه غفلت و موجب هجوم پول و تغییرات قانونی" با توجه به اعلام.

Anchorage Daily News, ویرایشگر, David alaska online گفت: سریال "نامیده می شود توجه به برخی از مشکلات واقعا جدی در آلاسکا است که نیاز به توجه برای یک مدت زمان طولانی است."

"وجود دارد بیشتر به انجام," او گفت:. "ما قصد داریم به ادامه کار در این است."

Anchorage Daily News, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت رایان Binkley گفت: اعلام شد تماشا کارکنان از طریق ویدئو کنفرانس اشاره ای به این واقعیت است که بسیاری از کار از راه دور با توجه به coronavirus نگرانی.

"این باید یک زمان از بودن با یکدیگر در فرد و ظاهر شامپاین با چوب پنبه بستن و البته ما نمی تواند انجام دهد که این روزها" او گفت:, و اضافه کرد بعد گفت: "ما فقط شده است دریافت انواع و اقسام تبریک از سراسر کشور امروز که نوع سورئال در واقع با توجه به جایی که ما سه سال پیش است."

آلیس روگوف حمایت آنلاین, Alaska Dispatch قبل از خرید در سال 2014 Anchorage Daily News بود که rebranded به عنوان Alaska Dispatch News. در سال 2017 آن را برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حمایت می کند.

یک ورشکستگی فدرال قاضی در ماه سپتامبر 2017 تایید فروش آن برای $1 میلیون خواستار آن گزینه ای بهتر از انحلال. Binkley او دو برادر و خواهر خود شد و صاحبان جدید. تغییر نام بود به Anchorage Daily News.

"ما بسیار نزدیک به نه موجود و پس از آن روزنامه رفت و به فصل 11 اما آن را هرگز متوقف" alaska online گفت: خروجی کار است.

او گفت: newsroom اندازه بسیار کوچکتر از آن بود که در اوج خود و در این مقاله راههایی برای انطباق از جمله جعل مشارکت مانند یکی با ProPublica.

او گفت: Anchorage Daily News اند قادر به جلو و عمق گزارش در پولیتزر برنده سری شده است که مشارکت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب