آلاسکا صاحب رستوران: بازگشایی دور از سودآور اما هنوز هم ارزش آن را

در آلاسکا برخی از رستوران ها تسهیل راه خود را به کسب و کار خدمت به مواد غذایی به ناهار خوردن در مشتریان است.

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

در آلاسکا برخی از رستوران ها تسهیل راه خود را به کسب و کار خدمت به مواد غذایی به ناهار خوردن در مشتریان است.

آلاسکا دارای بالاترین تعداد موارد تایید شده از coronavirus در 50 ایالت و در آوریل 21, رژیم صهیونیستی است. مایک Dunleavy پرده برداری از فاز اول بازگشایی اقتصاد دولتی است. آن را مجاز برخی از کسب و کار از جمله رستوران ها برای بازگشایی تحت دستورالعمل های ایمنی, شروع, مارس 24.

این دستورالعمل شامل اجازه می دهد تنها 25% مشتری ظرفیت مطابق با سطوح حداقل هر ساعت نیاز به سرور به پوشیدن ماسک در تمام زمانها.

مت Tomter از Matanuska دم شرکت و کارکنان خود تصمیم گرفت که آنها آماده بودند برای دعوت از شام دوباره به سه نفر از چهار رستوران و آبجوسازی مکان در منطقه لنگرگاه. (Tomter گفت: چهارمین رستوران خیلی کوچک است یک فضا برای پیاده سازی نیاز های اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات ایمنی.)

"این یک چالش," او می گوید همه چیز در نظر گرفته شود. "وجود دارد یک مقدار قابل توجهی از کار می رود که به جلسه تمام دستورالعمل ها و برخورد با مردم از ترس."

اما این ترس را نگه نمی مشتریان دور: Tomter می گوید: سه رستوران آمار 25% حداکثر ظرفیت در طول هفته خود را در اتاق ناهارخوری شده اند باز است. او امیدوار است این سقف برداشته خواهد شد تا 50 درصد ظرفیت در پایان این هفته است.

در اینجا گزیده ای از این مصاحبه.

سه نفر از چهار آبجوسازی و رستوران مکان شده اند باز یک هفته. چگونه آن را می رود ؟

چالش واقعی البته 25 درصد است. که نمی تواند را تشکیل می دهند وضعیت سود آور. اما ما باید یک takeout برنامه رفتن در حال حاضر و تحویل برنامه رفتن در حال حاضر. بنابراین سه نفر از آنها با هم, آن را به ارزش برای ما انجام می دهند.

آیا شما سرور لمس کردن صفحات ؟ چگونه کار می کند ؟

همه چیز در حال استفاده است یکبار دیگر از صفحات. منظورم این است که شما نمی توانید برش بر روی یک صفحه کاغذ. ... سرور ها در دستکش و ماسک. بسیاری از مشتریان را تشویق به پوشیدن ماسک در راه در. اما شما نمی توانید نشستن وجود دارد و خوردن و نوشیدن با آنها ، بنابراین بسیاری از مردم نمی آیند با کسانی که در.

آیا شما فکر می کنم که هیچ مزیت برای انجام این کار در آلاسکا که در آن مردم بیشتر مورد استفاده قرار گیرد به گسترش از آنها در بسیاری از نقاط کشور ؟

ما هنوز در شهر نیویورک است. ... دلیل آلاسکا است که قادر به باز کردن در حال حاضر ما به طور طبیعی اجتماعی فاصله گرفته. ما راه را تا اینجا و نه وجود دارد بسیاری از هواپیماها در آینده. پس از آن فقط اساسا آلاسکا در حال حاضر در تلاش برای دریافت از طریق آن. و ما فقط نمی توانید یک ضربه بزرگ با این ویروس در ابتدا.

چگونه در مورد کارکنان خود را? بود کسی تمایلی به بازگشت ؟ بیکاری است که شاید یک استوارتر چک های این روز است.

ما رو PPP [چک Protection Program]. ما در حال پرداخت مردم بیشتر از ما به طور معمول به منظور رسیدن مردم به عقب می آیند. اگر آنها می خواهند به کار و آنها احساس راحتی آن را انجام می دهند, آنها خوش آمدید. اگر آنها نمی, ما فقط اجازه دادن به مردم سوار آن است.

آن را برای تلفن های موبایل مانند آن را قطعا احساس نمی کند اما آن را احساس خوب می شود ؟

خوب منظور من نشسته و با داشتن یک آبجو و سال گذشته ورزش چیزی برای آن وجود دارد. ...

مقدار قریب به اتفاق مردمی که می آیند فقط رها قادر به نشستن و سفارش آبجو و برگر و فقط لذت بردن از بودن در خانه خود را.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب