آلاسکا افزایش آمادگی سطح جدید کروناویروس

جونو ، - آلاسکا مطرح آن سطح از آمادگی پنج شنبه به عنوان موارد جدید کروناویروس پدید آمده در سواحل غرب از جمله د

توسط MINERALNEWS در 15 اسفند 1398

جونو ، - آلاسکا مطرح آن سطح از آمادگی پنج شنبه به عنوان موارد جدید کروناویروس پدید آمده در سواحل غرب از جمله در واشنگتن است.

دولت کمیسیون بهداشت و درمان آدم Crum به خبرنگاران گفت: سطح جدیدی از آگاهی شامل تجزیه و تحلیل که در آن مقامات هستند در برنامه های خود و ساخت "مطمئن شوید که ما در حال آماده شدن برای رفتن زمان است."

Crum و دولت افسر ارشد پزشکی دکتر آنه Zink وین قانونگذاران چهارشنبه در آماده سازی. Zink خواست آرامش و مهربانی و تشویق مردم برای دریافت عکس های آنفولانزا برای کمک به نگه داشتن دولت ظرفیت محدود سیستم مراقبت های بهداشتی از غرق.

Crum گفت: Dunleavy دولت در حال کار بر روی راه هایی برای کمک به مردم در اوایل پر کردن مجدد در داروهای تجویزی در مورد کسانی که در مورد نیاز به عنوان بخشی از فرد آماده سازی.

Zink گفت: آزمون برای COVID-19 در آلاسکا در حال حاضر در حال اولویت بندی برای مردم در نظر گرفته در معرض خطر بالاتر. از روز شنبه جلسه وجود نداشته است هیچ تایید موارد این ویروس در آلاسکا است.

او گفت که او تا به صحبت با همکاران در ایالت واشنگتن به یادگیری از تجربیات خود.

آلاسکا وزارت بهداشت گفت: مراحل یکی را می توانید برای کمک به جلوگیری از ابتلا به آنفولانزا یا سرماخوردگی نیز می تواند کمک به جلوگیری از گرفتن COVID-19 از جمله شستن دست ها اغلب اجتناب از افرادی که بیمار هستند اجتناب از دست زدن به یک چهره با دست نشسته و ماندن در منزل و زمانی که بیمار است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب