فرماندار آلاسکا ایجاد تیم اقتصادی میان virus پاسخ

جونو ، - رژیم صهیونیستی. مایک Dunleavy شنبه اعلام کرد که یک رقیب سیاسی کمک خواهد کرد که منجر به یک تیم جدید وظ

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398

جونو ، - رژیم صهیونیستی. مایک Dunleavy شنبه اعلام کرد که یک رقیب سیاسی کمک خواهد کرد که منجر به یک تیم جدید وظیفه دنبال راه هایی برای کمک به آلاسکا اقتصاد نگرانی جدید کروناویروس و فرماندار دستور داد تمام رستوران ها و کافه ها و مکان های دیگر از وعده های غذایی بسته به ناهار خوردن در سرویس ایالت باقی مانده از ماه

سابق وزیر بهداشت ، علامت Begich یک دموکرات که Dunleavy را شکست داد و در سال 2018 فرمانداری نژاد و سابق رژیم صهیونیستی. شان Parnell یک جمهوری خواه منجر خواهد شد و به اصطلاح آلاسکا ثبات اقتصادی تیم. Dunleavy دفتر سابق گفت: مقامات منتخب اقتصادی و رهبران را نیز درگیر می شود.

در ضمن حالت تعلیق ملاقات در آن پیشگام خانه; یک شرکت است که فراهم می کند خدمات هوایی به روستایی آلاسکا جوامع در حال تغییر پروتکل های خود را; و یک خط کروز قصد دارد به حوض یک idled کشتی در مکزیک به جای آلاسکا همانطور که قبلا برنامه ریزی شده است.

این یکی از آخرین تحولات مرتبط با جدید کروناویروس.

این COVID-19 علل بیماری خفیف یا متوسط علائم در اکثر افراد است. اما علایم شدید هستند با احتمال بیشتری در افراد مسن و یا کسانی که با مشکلات بهداشتی موجود. شش نفر را آزمایش مثبت در آلاسکا با توجه به آمار و ارقام منتشر شد سهشنبه شب.

تیم اقتصادی

Dunleavy دفتر گفت: تیم جدید کار خواهد کرد با دولت او در یک برنامه اقتصادی دولت به عنوان آماده برای تاثیر ویروس. وجود دارد نگرانی در مورد گردشگری و ماهیگیری و نفت بخش همراه با خدمات, صنعت, صنعت و کسب و کارهای دیگر.

دولت که تلاش کرده است با دیرینه کسری بودجه متکی به نفت و درآمد از آلاسکا دائمی صندوق برای کمک به پرداخت هزینه برای دولت است. شمال شیب قیمت های نفت به زیر 30 دلار در هر بشکه رسید و بازار از اواخر سال شده است فرار.

Dunleavy سخنگوی جف ترنر گفت: Begich و Parnell دو رهبران شناخته شده در آلاسکا است. آنها به نمایندگی های مختلف به پایان می رسد این طیف سیاسی و Dunleavy می خواستم تلاش به عنوان دو حزبی که ممکن است ترنر گفت.

مواد غذایی, سرگرمی, تعطیلی

Dunleavy اواخر روز سه شنبه دستور داد تمام رستوران ها و کافه های لبنی و مکان های دیگر که در خدمت مواد غذایی بسته شود برای ناهار خوردن در سرویس از 5 p. m. روز شنبه تا 5 بعد از ظهر در تاریخ 1 آوریل. Dunleavy منظور آمد نزدیک به 36 ساعت پس از Anchorage شهردار اتان Berkowitz اولین نهاد مشابه اقدامات احتیاطی در این ایالت در شهر.

کسب و کار هنوز هم می تواند درایو یا درایو-از طریق خدمات همراه با ارائه مواد غذایی است. Dunleavy همچنین دستور داد تمام entertainmnet امکانات بسته به عموم مردم از جمله تئاتر, سالنهای بولینگ کوچه ها و سالن یکنوع بازی شبیه لوتو.

Dunleavy دستور داد هر کسی وارد آلاسکا که در حال بازدید از یک منطقه گسترده جامعه گسترش ویروس مانند چین یا اروپا در 14 روز گذشته باید در خانه بمانند و اجتناب از تماس با دیگر اعضای خانواده. این فرد همچنین باید نه رفتن به محل کار یا مدرسه برای مدت 14 روز پس از بازگشت به آلاسکا.

پاسخ وجوه

سنا بودجه-نوشتن کمیته شامل هزینه های اندازه گیری 15 میلیون دلار برای بهداشت و درمان و اورژانس برنامه های مرتبط با جدید کروناویروس.

بودجه درخواست شده بود توسط Dunleavy دولت نیز پیشنهاد شده با استفاده از $8.5 میلیون نفر در کشتی کروز بودجه برای کمک به جوامع بازدید توسط کشتی های کروز محافظت در برابر COVID-19. کمیته امور مالی مجلس سنا نیز پذیرفته شده است که درخواست.

Dunleavy بودجه دفتر گفت: 15 میلیون دلار می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای چیزهایی مانند مسکن موقت برای افراد تحت قرنطینه و یا که نیاز به جدا شده و هیچ گزینه های دیگر; پزشکی و تجهیزات حفاظتی; حمل و نقل به مسکن و یا برای کمک های پزشکی و پرسنل.

اگر این لایحه تصویب سنا کامل آن را بازگشت به خانه برای در نظر گرفتن.

مجلس قبلا تصویب شده حدود 4.1 میلیون دلار در بودجه دولت و مجاز دریافت بودجه فدرال برای کمک به پاسخ به این ویروس.

پیشگام ملاقات به خانه

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

بازدید کنندگان از جمله اعضای خانواده اجازه داده نخواهد شد در آلاسکا پیشگام خانه در حال حاضر با توجه به مراقبت های مستقیم سرپرست هایدی همیلتون.

برنامه خواهد بود ساخته شده برای ساکنان برای حفظ تماس با عزیزان از طریق وسایل دیگر همیلتون گفت.

همیلتون در نامه ای گفت: شهروندان می توانند از دولت حمایت سالمند-مراقبت امکانات, اما آن را توصیه می شود آنها را محدود تماس نزدیک با دیگران و اجتناب از جمعیت. همیلتون گفت: ساکنان خواهد شد به نمایش نشانه هایی از بیماری و خطر قرار گرفتن در معرض در حالی که ،

این روشن نیست که چگونه این محدودیت را در محل باقی می ماند Hamilton گفت. در حالی که این تصمیم دلخراش, همچنین لازم, او گفت:.

"خطر ابتلا به دستياران سلامت است فقط بیش از حد بزرگ به تمام اقدامات احتیاطی ممکن است," همیلتون نوشت.

پرواز نمایش

RavnAir که فراهم می کند خدمات هوایی به بسیاری از مناطق روستایی آلاسکا جوامع گفت آن آغاز خواهد شد "کلامی خطر غربالگری" از مسافران و کارکنان و پیاده سازی جدید تمیز کردن پروتکل برای هواپیما خود را.

این شرکت در بیانیه ای گفت: این درخواست مسافران اگر آنها می آیند از یک کشور خارجی یا یک دولت ایالات متحده دچار شیوع اگر به آنها نمایانده هر کسی که یا ممکن است ویروس, و اگر آنها را نشانه ای از یک بیماری جدی یا COVID-19.

نیز وجود دارد یک ارزیابی بصری برای علائم این شرکت گفت:, و اضافه کرد که آن را تبدیل به دور چهار نفر روز شنبه با استفاده از این پروتکل و کارگردانی آنها را به امکانات پزشکی.

کشتی کروز

Holland America Line اعلام کرد آن را Westerdam برای پورتو به Vallarta, مکزیک به جای جونو ، این شرکت در بیانیه ای گفت: تصمیم گیری که در آن به اسکله Westerdam بود مجددا هنگامی که آن را هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد برای توقف بهره برداری از کشتی های خود را برای 30 روز در میان پورت تعطیلی و محدودیت های مسافرتی اطراف COVID-19.

هلند و امریکا برنامه ریزی شده به اسکله کشتی در جونیو برای چند هفته در سراسر شروع پایان ماه مارس.

کشتی در سمت چپ فیلیپین در اوایل این ماه با هیچ مسافر و حدود 700 خدمه و یا کارکنان قرارداد در هیئت مدیره که تست منفی برای COVID-19 ویروس در اواسط ماه فوریه ،



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب