آلاسکا نوار sidesteps ستیز Dershowitz کلیدی انتخاب

ANCHORAGE, آلاسکا - تنها چند روز پس از اعلام این خبر که مشهور دادستان دادگاه Alan Dershowitz خواهد بود که سخنر

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399

ANCHORAGE, آلاسکا - تنها چند روز پس از اعلام این خبر که مشهور دادستان دادگاه Alan Dershowitz خواهد بود که سخنران اصلی موجب اختلاف در میان اعضای آن آلاسکا کانون را لغو کرده است, این سال, کنفرانس سالانه.

هیئت مدیره با اشاره به چند نگرانی برای لغو مهمتر از افزایش تعداد موارد COVID-19 در آلاسکا است.

لغو نیز به پایان رسید جنجال بر Dershowitz انتخاب شده صرفا توسط رابرت سنگ لنگرگاه وکیل به عنوان بخشی از کار خود را به عنوان رئيس جمهور از شورای حکام به سازماندهی کنفرانس سالانه. هیئت مدیره که قرار بود برای دیدار این هفته برای دیدن اگر دعوت خواهد ایستاد پس از شکایت ساخته شد.

"هنگامی که قرارداد لغو شد و سپس همه مسائل دیگر شد مسئله پس به صحبت می کنند چرا که این کنوانسیون را انجام داده, هیچ, بلندگو, هیچ, حوادث," او گفت:.

بهت و حیرت بیش از Dershowitz بازنشسته دانشگاه هاروارد استاد حقوق ریشه در بخشی از برخی از مردم او نشان داده در طول سال از جفری اپستین به O. J. Simpson به مایک تایسون. او همچنین به دفاع از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در استیضاح و محاکمه.

در ضمن ویرجینیا رابرتز Giuffre می گوید: پس از جلسه اپستاین به عنوان یک نوجوان در فلوریدا در سال 2000 او پرواز خود را در اطراف جهان و تحت فشار او را به داشتن رابطه جنسی با تعداد زیادی از مردان مسن تر از جمله Dershowitz که او را انکار می کند.

Dershowitz آسوشیتدپرس گفت که روز پنجشنبه اتهامات "قابل اثبات نادرست" و او "هیچ چیز اشتباه در نمایندگی از کسی."

اما برای منتقدان مانند لنگرگاه وکیل اسکات کندال سابق رئیس ستاد برای رژیم صهیونیستی است. بیل واکر Dershowitz به نظر می رسد پیچیده انتخاب برای keynote در آلاسکا که در آن میزان خشونت علیه زنان در میان بالاترین در کشور است.

کندال گفت: Dershowitz ساخته شده است که تصمیم به نمایندگی از برخی از مردم است.

"کسانی که به نمایندگی از فرصت به او. من مطمئن هستم که او با پرداخت صدها هزار دلار به نمایندگی از جفری اپستین" کندال گفت. "که حق خود را به عنوان یک وکیل. اگر حرکت نزولی است که او نمی توانید یک سفر رایگان به آلاسکا و پرداخت $15,000 به سخنرانی و سپس cry me a river. من هیچ همدردی برای آن."

سنگ گفت: کانون حاکم مدیره دیدار خواهد کرد و در ماه سپتامبر به بحث در مورد روند انتخاب برای سخنران اصلی رفتن به جلو.

Dershowitz گفت: او را دوست دارم برای رسیدن به آلاسکا و کلیدی در 2021. او همچنین گفت که او می خواهم علنا بحث کندال.

"توسط معیارهای پیشنهاد شده توسط آقای کندال آنها را disinvited جان آدامز و آبراهام لینکلن" Dershowitz گفت. "و من امیدوارم که هر چه معیارهای آنها انتخاب خواهد شد سازگار با ارزش های ما در نظام حقوقی آمریکا."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کندال مقابله او "واقعا نمی خواهد که این غرور به مقایسه خودم به پدر و بنیانگذار و شما می دانید مسلما بزرگترین جمهور در تاریخ این کشور است."

"این حق ما به عنوان وکلای اینجا که سوگند خودمان را به آلاسکا بار به شی اگر ما فکر می کنم یک کلیدی به عنوان یک محل از افتخار نمی کند و منعکس کننده ارزش های ما" کندال گفت. "و من فکر می کنم که چه اتفاقی افتاده است و من فکر می کنم روند کار در این مورد است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن