کمک گروه می گوید خاورمیانه مستندات مانع تلاش های انسان دوستانه

قاهره - بین المللی کمک گروه گفت: این تعطیلی با هدف شامل coronavirus بیماری همه گیر در حال جلوگیری از آن را از

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399

قاهره - بین المللی کمک گروه گفت: این تعطیلی با هدف شامل coronavirus بیماری همه گیر در حال جلوگیری از آن را از رسیدن به 300,000 نفر در مناطق جنگی در سراسر خاورمیانه به عنوان coronavirus وارد جنگ زده لیبی و سه بیشتر موارد شناسایی شده در سوریه است.

نروژی پناهندگان شورای اسلامی گفت: آن را قادر به رسیدن به مردم در سوریه و یمن و غزه که در آن مقامات را به اعمال اقدامات سختگیرانه برای جلوگیری از گسترش ویروس. همه شکننده سیستم مراقبت های بهداشتی است که می تواند ضعف های شیوع و تنها یمن هنوز برای گزارش هر گونه موارد است.

"در حالی که دولت در حال گرفتن سخت و بسیار مورد نیاز اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش coronavirus میلیون ها نفر از پناهندگان و آوارگان هنوز هم بستگی به کمک های بشر دوستانه" گفت: Jan Egeland سر از کمک ،

در شمال غربی سوریه صدها نفر از هزاران نفر از مردم در حال کهنه به غیربهداشتی چادر اردوگاه پناه از دولت توهین آمیز در این کشور جنگ زده را آخرین دژ شورشی. روز چهارشنبه از آمریکا خواست دولت سوریه برای توقف عملیات خود را پس از آن آواره می توانید دسترسی به کمک های انسان دوستانه. در غیر این صورت آن هشدار داد coronavirus را گسترش "به ابعاد حماسی است." روز چهارشنبه سوریه را شمارش موارد افزایش به چهار و تست شد و پس از هفته ها از موانع در تهران برگزار می شود استان است.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم روشن است که در دو هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید. این ویروس بسیار مسری است و می تواند گسترش آن نشان دادن هیچ نشانه ای ندارند.

کشورهای سراسر خاورمیانه تحمیل کرده اند اقدامات گسترده برای جلوگیری از گسترش آن از جمله بستن مرزهای خود را لغو پروازها و در برخی موارد تحمیل round-the-clock حکومت.

دولت اسرائیل روز چهارشنبه به تصویب محدودیت های جدید از جمله بسته شدن تمام کنیسه. مقامات در سراسر منطقه در حال حاضر توقیف عمده عتبات مقدس به مسیحیان و مسلمانان و یهودیان.

بسیاری در اسرائیل را منزوی فوق العاده ارتدکس جوامع را به مبارزه طلبیده محدودیت در تجمعات عمومی به رغم درخواست از خاخام ها و مقامات محلی. که منجر به تنش با مقامات و حداقل در یک مورد لغو کردند با پلیس است.

بیست و نه درصد از کسانی که قرارداد این ویروس در اسرائیل آلوده شدند در یک کنیسه یا یک یشیوا با توجه به تجزیه و تحلیل این اطلاعات ملی و دانش مرکز مبارزه با کروناویروس است که مشاوره وزارت بهداشت.

محدودیت های جدید در اسرائیل به نوار اکثر مردم از جسارت بیش از 100 متر (متری) از خانه های خود. بیش از 2100 اسرائیلی ها آلوده شده است با 37 در بیماری جدی است. پنج سالمندان اسرائیلی ها از قبل موجود شرایط پزشکی فوت کرده اند.

تشکیلات خودگردان فلسطین که بر بخش هایی از اسرائیل و کرانه دستور کامل مستند و متوقف سفر بین شهرها و روستاها. شصت و موارد گزارش شده در بانک غرب و دیگری دو در غزه.

اواخر روز سه شنبه تشکیلات خودگردان فلسطین دستور داد همه کارگران فلسطینی را به بازگشت به بانک غرب از اسرائیل که اجازه داده بود که در اطراف 65,000 به اقامت و کار در زمان بحران عمدتا در ساخت و ساز و کشاورزی و تولید است. حقوق و دستمزد در اسرائیل بسیار بالاتر از در سرزمین های فلسطینی که در آن دهه از اسرائیل حکومت نظامی است و مانع توسعه اقتصادی است.

در لیبی, مقامات می گویند 73 سال است که وارد شده از کشور همسایه تونس در مارس 5 آزمایش مثبت است. او به تازگی از سفر به عربستان سعودی با توجه به لیبی در مرکز ملی کنترل بیماری ها و درمان در طرابلس بیمارستان.

لیبی فرو رفته در هرج و مرج پس از قیام سال 2011 که به سرنگونی و کشته دیرین دیکتاتور Moammar Gadhafi. آن است که توسط اداره رقیب مقامات مستقر در طرابلس و شرق لیبی که نیروهای مبارزه شده است بیش از این سرمایه برای تقریبا یک سال.

در روز سه شنبه طرابلس را در حومه شهر زیر آتش سنگین آمد و حتی به سازمان ملل متحد درخواست کرد برای آتش بس تا مقامات می تواند تمرکز بر روی بیماری همه گیر.

در مصر یک کشور مقررات منع رفت و آمد از 7 بعد از ظهر تا 6 صبح را به اثر چهار شنبه. مصر تایید کرده 442 موارد و 22 مرگ و میر از جمله دو مقام ارشد نظامی افسران بودند که درگیر در تلاش برای ضد عفونی کردن مکان های عمومی.

ایران و مبارزه با بدترین شیوع بیماری در منطقه با بیش از 27000 مورد تأیید و مرگ و میر حداقل 2,077 فتح کند گرفته شد. مقامات توصیه کرده اند که مردم را به ماندن در خانه اما نه تحمیل انواع مستندات در جای دیگر دیده می شود. تلویزیون دولتی پخش فیلم از مردم thronging خیابان در شب دوشنبه نادیده گرفتن اجتماعی-فاصله هشدارهای. حسن روحانی رئیس جمهور که او با "هیچ انتخاب دیگری" نسبت به اعمال محدودیت های جدید در مکان های عمومی مانند پارک ها.

افغانستان تحمیل مستند و در غرب آن ولایت هرات که هم مرز ایران و که در آن بیشترین تعداد از موارد شناسایی شده است. مقامات افغان گزارش کرده اند 76 مورد و دو مرگ. ناتو و ائتلاف در افغانستان گزارش کرده است چهار مورد در میان سربازان که به تازگی وارد کابل شد.

افغانستان در جنگ شده است برای چندین دهه و بیش از نیمی از جمعیت آن در فقر زندگی می کند.

عربستان سعودی در ضمن گسترش آن ساعت منع رفت و آمد در شهرهای مکه و مدینه به اسلام مقدس ترین سایت و همچنین به عنوان پایتخت ریاض شد. ساکنان در حال حاضر باید باقی می ماند در داخل خانه های خود را از 3 بعد از ظهر تا 6 صبح پادشاهی که گزارش شده 900 موارد نیز ممنوع سفر بین سه استان.

ابوظبی اتحاد حامل یکی از بزرگترین در خاورمیانه گفت: آن را تا به حال به قطع حقوق توسط 25-50 ٪ با توجه به پایه مسافر آن پرواز. امارات متحده عربی است که به فرودگاه شلوغ دنیا در دبی در زمان تصمیم بی سابقه ای در این هفته به توقف همه پروازهای مسافری از جمله حمل و نقل پرواز.

به عنوان جامعه انتقال به نظر می رسد خود را به پرواز در پاکستان که تایید کرده 1,000 موارد و هفت مرگ و میر در این کشور متوقف و همه مسافران داخلی پروازهای آغاز پنج شنبه.

___

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

کراس گزارش از اورشلیم. آسوشیتد پرس نویسندگان آرن هلر در اورشلیم; منیر احمد در اسلام آباد; Jon Gambrell و آیا Batrawy در دبی, امارات متحده عربی; Jan M. اولسن در کپنهاگ دانمارک; محمد Daraghmeh در رام الله کرانه ناصر کریمی در تهران و Tameem اخگر در افغانستان کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب