Ahmaud Arbery نهایی اجرا در یک محله که در آن 911 تماس به حال انباشت اشیاء بدست آمده تا

نیوبرانزویک.—برای بسیاری از ساکنان Satilla سواحل زیربخش در ساحلی گرجستان خود را به اسکله محله بهشت است و بدون

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399

نیوبرانزویک.—برای بسیاری از ساکنان Satilla سواحل زیربخش در ساحلی گرجستان خود را به اسکله محله بهشت است و بدون ادعا.

چند تا از خانه های پایین پرتاب شده در مزارع از 20 قرن قدیمی تر و دنج تر از خیال و سایه چشمگیر, خزه-بخور اوکس. برخی از حیاط هستند و هم مرز با کمی Satilla رودخانه تنبل بر روی سطح شیب دار به یک خیره کننده اره منبت کاری اره مویی پازل از آبراه ها و تالاب کشش به اقیانوس اطلس است.

اما در اواسط ماه فوریه نگرانی در مورد اموال جنایات نصب شد. ماشین شکسته شده بود به. اسلحه دزدیده شده است. یک خانه در حال ساخت در Satilla درایو محله خیابان اصلی شده بود موضوع حداقل سه تماس های اضطراری در مورد پتانسیل خاطی.

در فوریه. 23 وجود خواهد داشت دو خاطی تماس در بخشی از خانه ساخته شده است. تماس نهایی آغاز شد و با صدای جیغ و انفجار تفنگ ساچمهای.

Ahmaud Arbery, 25 مشتاق هل دهنده دیده می شد در دوربین رفتن به خانه که بعد از ظهر. هیچ کس نمی داند چرا اما در یک نظریه است که ظهور, جمعه, صاحب ملک پیشنهاد کرد که Arbery ممکن است در بازدید از این خانه به آب قبل از ادامه به تنه زدن.

دقیقه پس از مراجعه به خانه Feb. 23, Arbery بود که سیاه و سفید بود و تعقیب توسط دو نفر مسلح مردان سفید پوست یک پدر و پسر کشته و تیراندازی که دستگیر شد در یک گرافیک تلفن همراه تصویری. در یک مورد که کشیده ملی توجه و الهام گرفته از تظاهرات در بخشی به دلیل نژادی ابعاد و از آنجا که بیش از دو ماه گذشت بدون دستگیری مردان را از اتهام قتل است.

روز شنبه رئیس جمهور سابق باراک اوباما با اشاره به این پرونده در حالی که پرداختن به فارغ التحصیلان از تاریخی سیاه و سفید کالج ها. صحبت از "زمینه نابرابری" است که جوامع سیاه چهره او افزود: "ما آن را هنگامی که یک مرد سیاه و سفید می رود برای تنه زدن و برخی از افراد احساس می کنند می تواند به توقف و سوال و شوت او اگر او نمی کند ارسال به بازجویی."

همچنین در روز شنبه معترضان با تجمع در نیوبرانزویک به تماس برای دستگیری مردی که در زمان تلفن همراه تصویری.

روز جمعه فرانکلین Hogue یک وکیل برای پدر, Gregory McMichael گفت که به عنوان حقایق بیشتر به نور آمد این امر روشن شده است که مشتری خود را نمی ارتکاب قتل است. "حقیقت آشکار خواهد شد که این نه فقط یک عمل خشونت آمیز و نژاد پرستی," او گفت:.

اما برخی از چیزهایی که روشن هستند. Arbery که زندگی در طرف دیگر چهار خط بزرگراه به طور سنتی در یک جامعه سیاه و سفید به نام فانتزی بلوف زمان نهایی خود را اجرا در سراسر یک کشش از جورجیای جنوبی زمین مشخص تاریخی — هر چند به طور فزاینده ای مبهم نژادی خطوط مرزی و بر روی یک خیابان که در آن همسایگان هوشیار بودند و ظاهرا در لبه.

وجود دارد تنها پنج خیابان در Satilla سواحل و تنها دو راه در ، از سال 2012 تونی شاو که سیاه و سفید است, زندگی در کنار یکی از ورودی ها. او را نمی بیند Arbery تنه زدن گذشته که در ماه فوریه بعد از ظهر اما او گفت که او تعجب نیست که خود را سفید همسایه در نهایت توجه داشته باشید از Arbery حضور.

"آنها در حال استفاده نمی شود برای دیدن بسیاری از چهره های سیاه و سفید در اطراف در اینجا," او گفت:.

شاو گفت که او سیاه و سفید دوم خانواده به حرکت به Satilla سواحل حدود 35 سال پیش. یک نیروی هوایی کهنه او شده بود مستقر در جای دیگر اما او نقل مکان کرد و به خانه هشت سال پیش. خود را سفید همسایه به امواج دوستانه او گفت: اگر او winces در نزد یک مؤتلفه پرچم او گفت: این مرد در کنار درب اغلب نمایش در یک حیاط خلوت قطب.

فرانسیسکو Duran, 28, اجاره Satilla سواحل خانه در مرتع پرورش احشام چند ماه پیش. او و همسرش که در حال بالا بردن دو فرزند کوچک مانند آرامش نسبی از محل. اما Duran یک راننده کامیون از پورتوریکو و دومینیکن تبار گفت: همسایگان می تواند سرد خواهد شد.

هنگامی که او را امواج از او در حیاط او گفت: "بسیاری از مردم حتی نمی موج به ما."

برای بسیاری از زندگی خود Arbery زندگی با مادرش در یک خانه کوچک با رنگ سفید جانبداری و شاد درب آبی حدود 2 مایل از Satilla سواحل. برای رسیدن به Satilla سواحل Arbery در حال عبور ایالات متحده در مسیر 17 چهار خط بزرگراه می فرستد که گردشگران شرق به سمت استراحتگاه های ساحلی و کرم رنگ شنهای جزیره جکیل.

برای سال, بزرگراه به عنوان یک نوع از انسان ساخته شده مانع بین سیاه و سفید جهان است. اما در طول چند دهه برخی از این تفاوت به تیرگی آغاز کرده اند.

مردم سفید شروع به حرکت به فانتزی بلوف یک جامعه کوچک خانه های بسیاری از آنها جدیدتر و پوشش مرتب, خیابان های آرام.

در سراسر خیابان را از Arbery خانه جنیفر بولین و 53 پدید آمده از شلوغ گاراژ در یک بعد از ظهر آفتابی در هفته گذشته. یک "don't Tread on Me" پرچم برفراز چمن جلو. بولین که سفید است, صحبت از Arbery به نرمی. او به یاد می آورد عشق خود را از در حال اجرا راه او pull-ups در اندام درخت در حیاط و آرام راه او با بازی با کودک نو پا خود را برادرزاده خارج است. و او با غرور و افتخار از محله خود را تنوع.

یکی دیگر از همسایه کوین گل 53 ساله گفت که او تا به حال در زندگی فانتزی بلوف برای 13 سال است. گل که سیاه و سفید است, گفت که او هرگز در نظر گرفته Satilla سواحل در سراسر بزرگراه به تواند تهدید آمیز و یا خارج از محدوده. در واقع او گفت: او پسر عموی زندگی می کردند که در Satilla سواحل و گل فکر نمی کنم دو بار هنگامی که پسر خود را به راه رفتن در طول و بازدید.

Satilla سواحل یک کیسه مخلوط از رنگ آبی و یقه سفید بازنشستگان جوان خانواده های طبقه کارگر مادام العمر ساکنان و پیوند از ایالت های شمالی. برخی از خانه های هرز چمن و وسایل نقلیه و قایق در حیاط خود را. برخی از بکر هستند.

و مانند هر محله Satilla سواحل تا به حال سهم خود را از هوشیاری نگرانی و مزاحمت. ابتدا در اکتبر ساکنان به نام 911 حداقل 86 بار گزارش افراد مشکوک مشکوک وسایل نقلیه و بسیاری از موارد ممکن است خاطی با توجه به سوابق پلیس است.

در روز سال نو یکی از مردان که بعدها دنبال Arbery به نام 911 به گزارش یک سرقت است. مرد تراویس McMichael, 34, پلیس گفت که Smith & Wesson 9 میلی متر تپانچه شده بود به سرقت رفته از گوشی فورد وانت. او گفت که پدرش گرگوری McMichael, 64, منتقل شده بود, کامیون که صبح بود اما قفل نشده آن است.

یکی دیگر از همسایه در بلوک که کاهش یافته است به شناسایی شود چرا که او نمی خواهید به گرفتار در, جنجال در اطراف Arbery را به قتل گفت: در یک مصاحبه در اواسط آوریل که خانواده وسایل نقلیه شکسته شده بود به سه بار در آغاز در اواخر اکتبر.

اما آن را ناتمام ملک پنج درب را از McMichael خانه بود که موضوع را به تکرار قسمت از ورودی های غیر مجاز — گذشته از آن رخ می دهد لحظات قبل از McMichaels مسلح خود و تعقیب کردن Arbery.

ملک در 220 Satilla دکتر با آن riverfront حیاط خلوت رویای پروژه از مردی به نام لری زبان انگلیسی زندگی می کند که خارج از شهر بوده و امیدوار به ساخت آنچه خود وکیل, J. الیزابت Graddy است به نام "آرام پناه" در آب است. زبان انگلیسی به طور جدی بیمار با بیماری های ریوی و درمان او را نگه داشته و دور از این پروژه آغاز و در اواخر ماه دسامبر.

در روزهای اخیر فارسی وکیل منتشر کرده است فیلم نشان می دهد که مردم در حال رفتن به و از طریق خانه. بسیاری از فیلم به نظر می رسد برای نشان دادن آنچه که می تواند همان مرد جوان مناسب و آفریقایی — سرگردان در اطراف آن است.

Graddy گفت که هیچ چیز تا کنون گرفته شده از اموال.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

اولین تصویری بود که از اکتبر. 25 وقتی انگلیسی به نام 911 در 10:04 بعد از ظهر که به گزارش یک مرد سیاه و سفید با خالکوبی وارد شده بود اموال.

در نوامبر. 17 زبان انگلیسی را از دوربین های امنیتی دستگیر شده یک مرد سفید و زن سفید ورود به خانه با هم. بعدی شب, دوربین اسیر یک جوان سیاه دوباره.

روز بعد Graddy گفت: English ملاقات بعدی همسایه درب به نام دیگو پرز که در نهایت پیامک فارسی در مورد قسمت ها و ارائه کمک به او. "خوبی," پرز نوشت. "اگر شما گرفتن کسی که در دوربین های خود را, اجازه دهید من می دانم حق دور من می توانم پاسخ در ثانیه صرف."

همان جوان سیاه دوباره در یک فیلم در دسامبر. 17. و دوباره در فوریه. 11.

که سوابق نشان می دهد که تراویس McMichael به نام 911 در 7:27 p. m. به گزارش که یک مرد خاطی در زبان انگلیسی است. McMichael, که گفت که او تا به حال دیده نشده مرد قبل از پلیس گفت که او "فقط او را تعقیب" و گفت که او در کامیون خود را در حال انتظار برای افسران برای آمدن به صحنه است.

دوازده روز بعد مرد را تماس 911 به گزارش "سیاه نر در حال اجرا پایین خیابان." صدایی کمی نفس او به نظر می رسد به فریاد "توقف" و "تراویس!" قبل از رفتن سکوت برای بقیه چهار دقیقه تماس. صدای شلیک گلوله شنیده میشد در پس زمینه.

روز جمعه پس از تعدادی از فیلم های منتشر شده توسط مجله آتلانتا قانون اساسی که وکلا به نمایندگی از Arbery خانواده گفت که آنها تنها می تواند تایید کند که Arbery بود که به نظر می رسد در یکی از ویدئوها — یکی گرفته شده در این روز کشته شد.

"وجود دارد و اغلب مردم در سایت ساخت و ساز هر دو روز و شب" آنها در بیانیه ای گفت جمعه. "Ahmaud Arbery به نظر می رسد تنها کسی است که به فرض به یک جنایتکار و در نهایت تنها به قتل رساندند بر اساس این فرض است."

پس از پدیده هنگامی آشکار شد بیش از این ویدئوها فارسی وکیل در جمعه پیشنهاد این نظریه که مرد جوان که بازگشت و بیش از بیش به خانه انجام داده بود بنابراین به نوشیدن آب است.

"وجود دارد یک منبع آب در حوض پشت خانه به عنوان به خوبی به عنوان یک منبع نزدیک به جبهه ساختار" Graddy نوشت. "اگر چه این منابع آب به نظر نمی رسد در هر یک از دوربین های فریم مرد جوان حرکت می کند و از مکان خود."

در یک زاویه از دسامبر. 17 مرد "به نظر می رسد برای پاک کردن دهان خود را و/یا گردن" در این بیانیه ادامه داد و "آنچه برای تلفن های موبایل مانند آب شنیده می شود. او پیاده روی بیرون از خانه برطرف به تنه زدن و از نظر ناپدید."

Graddy نیز منتشر Dec. 20 متن پیام به مشتری خود را که او گفته بود از یک افسر در Glynn اداره پلیس شهرستان. این مسئول پیشنهاد کرد که به زبان انگلیسی تماس گرگوری McMichael دفعه بعد خود را, دوربین های امنیتی ضبط شده مزاحم.

این هفته در Satilla سواحل وجود دارد طولانی غم و اندوه بیش از Arbery مرگ خستگی به سمت تظاهرکنندگان که در راهپیمایی و اجرا از طریق یک تلخی به سمت ملی مطبوعات سپاه که تا به حال فرود در یک محله که تا به حال به ندرت ساخته شده اخبار.

تعدادی از ساکنان کاهش یافته است به نام خود یا صحبت کنید. خواص در اطراف فارسی خانه بودند festooned با "هیچ خاطی" نشانه.

یک خانه در سراسر خیابان بود و نشانه در حیاط که خواندن "ما اجرا با مود," محبوب شعار همبستگی برای Arbery.

زبان انگلیسی از طریق وکیل خود گفته است او با داشتن افکار دوم در مورد حرکت به محله. او گفت که او تهدید به مرگ دریافت و نمی خواهد احساس امنیت.

برای هفته واندا کوپر-Jones, Arbery مادر گفت: او به سختی می تواند ایستادن به رفتن به خانه کوچک او با پسرش در سراسر بزرگراه.

این هفته وجود دارد "برای فروش" خروج از سیستم ،



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب