پس از دو هفته هیچ مورد جدید از COVID-19 در نیوزیلند 2 واردان تست مثبت

بزرگنمایی این تصویر نیوزیلند مدیر کل سلامت اشلی بلومفیلد در اینجا دیده می شود در هفته گذشته خبر داد

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیوزیلند مدیر کل سلامت اشلی بلومفیلد در اینجا دیده می شود در هفته گذشته خبر داد و گفت: دو پرواز های از انگلستان به حال آزمایش مثبت برای coronavirus بوده و در انزوا پس از ورود خود را. مارتی ملویل/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارتی ملویل/خبرگزاری گتی ایماژ

پس از 24 روز با هیچ مورد جدید از coronavirus نیوزیلند در حال حاضر دو. هر دو در همان خانواده که سفر از انگلستان به استرالیا از طریق.

"من می توانم بگویم در حال حاضر هم زنان خود منزوی در منطقه ولینگتون و ما بسیار با اعتماد به نفس ترتیبات که در محل بهترین مکان برای آنها بود در حال حاضر" نیوزیلند مدیر کل سلامت Dr. Ashley بلومفیلد گفت: در یک کنفرانس خبری در روز سه شنبه.

یک زن با تجربه علائم خفیف دیگر بود علامت رایگان.

این دو تا به حال شده است در یک مدیریت انزوا هتل در اوکلند پس از ورود در کشور است. آنها وارد این کشور در ژوئن 7 و سفر به ولینگتون در ژوئن 13.

بلومفیلد گفت: آنها شده اند پس قوانین و مقررات کشور از جمله استفاده از هر امکانات و نداشتن هر گونه تماس با هر کسی در طول سفر خود با ماشین از انزوا هتل در اوکلند به خود انزوا در ولینگتون. تماس با ردیابی در حال حاضر انجام شده اعم از افرادی که در پرواز از استرالیا به کارکنان در فرودگاه و انزوا تسهیلات.

"یک مورد جدید چیزی است که ما امیدوار ما نمی کنید اما همچنین چیزی است که ما انتظار می رود و برنامه ریزی گفت:" بلومفیلد. "همین دلیل است که ما بشود و همچنان به دنده بالا ما تماس ردیابی در سطح محلی و ملی ظرفیت و قابلیت و همچنین داشتن ما عالی قابلیت تست بنابراین ما می توانیم به سرعت در حال."

"ما می دانیم که وجود دارد مردم در ادامه به نیوزیلند – این کیوی بازگشت از کشورهایی که در آن وجود دارد فعال جامعه گسترش COVID-19" او گفت:. "و این است که چرا ما نیاز به مدیریت انزوا در مرز."

نیوزیلند ممکن است کمک مالی "مهربان معافیت" برای یک فرد به ترک موفق انزوا تسهیلات اگر فرد دارای یک برنامه ریزی دقیق برای خود انزوا تست و چک های بهداشتی از طریق پایان 14 روز انزوا دوره است.

این کشور در مجموع تعداد موارد تایید شده است در حال حاضر 1,156 و آن مجموع را تایید کرد و احتمالی موارد 1,506 فتح کرد گرفته شد. تعدادی از بهبود موارد باقی مانده در 1,482 و هیچ کس در حال حاضر دریافت و بیمارستان سطح مراقبت COVID-19.

وزارت بهداشت می گوید که بیش از 558,000 مردم در حال حاضر کاربران ثبت نام شده NZ COVID تحقیقی وزارت بهداشت در تماس با ردیابی نرم افزار.

در اینجا چگونه کار می کند: کسب و کار و سازمان داده می شود پوستر رسمی QR کد خاص به آن مکان. مردم هستند و سپس تشویق به اسکن کد QR با گوشی های هوشمند برنامه برای ایجاد یک دفتر خاطرات از جایی که آنها رفته ام. کاربران می توانند ثبت نام دریافت هشدار اگر آن را تبدیل به یک فرد با COVID-19 بود در همان محل در همان زمان. اگر شما به عنوان یک تایید و یا احتمالی مورد COVID-19 شما می توانید اشتراک خود را اعلام حضورها با وزارت بهداشت و درمان, کمک به تماس با ردیاب شناسایی دیگران که ممکن است در معرض.

یک COVID-19 کد QR اجازه می دهد تا به کاربران برای اسکن این کشور را ردیابی برنامه به عنوان آنها وارد ورزشگاه پیش از سوپر راگبی Aotearoa راگبی بازی شنبه گذشته. جو آلیسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو آلیسون/AP

نیوزیلند دیده می شود که شاید جهان بزرگترین داستان موفقیت در کنترل گسترش ویروس آن را به عنوان نقل مکان کرد و به سرعت به توقف انتقال محلی و جلوگیری از موارد جدید از ورود.

در اواسط ماه مارس نخست وزیر Jacinda protocol wine studio دستور داد هر کسی وارد نیوزیلند به قرنطینه. چند روز بعد protocol wine studio متوقف شد سفر به این کشور در اثر ممنوعیت همه خارجی ها از ورود به این کشور از 4.8 میلیون. در اواسط ماه مه نیوزیلند تا به حال سه روز متوالی هیچ مورد جدید, و آن را اجازه اکثر کسب و کار برای بازگشایی شده است.

هفته گذشته به عنوان کشور آغاز شد اجازه می دهد اجتماعات بزرگ مانند رویدادهای ورزشی و کنسرت, protocol wine studio هشدار داد که نیوزیلند سیستم ایمنی بدن است به آنچه اتفاق می افتد در بقیه جهان است.

"ما تقریبا قطعا دیدن موارد در اینجا دوباره" او پیش بینی کرد. "است که یک نشانه ما شکست خورده اند."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن