پس از افزایش موارد میشیگان در حال حاضر 3 در کشور برای Coronavirus مرگ و میر

بزرگنمایی این تصویر در استخر عکس های ارائه شده توسط میشیگان دفتر فرماندار میشیگان رژیم صهیونیستی است

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

در استخر عکس های ارائه شده توسط میشیگان دفتر فرماندار میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer آدرس های دولت طی یک سخنرانی در لانسینگ, Mich., در روز دوشنبه. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

میشیگان در حال حاضر در رتبه سوم در کشور برای coronavirus مربوط به مرگ و میر انتهایی تنها در نیویورک و نیوجرسی پس از میانه وزارت امور خارجه روز سه شنبه گزارش داد یک موج جدید از موارد.

مقامات دولتی تایید دیگری 1,117 موارد آوردن coronavirus شمارش در میشیگان به 7,615.

مقامات روز سه شنبه گفت: این ویروس جان از 75 بیشتر مردم هل دادن تا تعداد COVID-19 مرگ و میر به 259.

بیش از 80 درصد از کل موارد در سه پرجمعیت دیترویت مترو-منطقه شهرستان اوکلند, Macomb و وین.

رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer هفته گذشته دستور داد همه از دولت حدود 10 میلیون نفر به ماندن در خانه و بسته تمام غیر ضروری کسب و کار به سرعت گسترش ویروس.

نیروبخش برای عفونت به ادامه بالن هوای گرم, Whitmer دوشنبه شب درخواست برای خارج از کشور پزشکی داوطلبان برای کمک به دولت در مبارزه با حرکت سریع بحران است.

"اگر شما یک حرفه ای بهداشت و درمان در هر نقطه در آمریکا میشیگان به شما نیاز دارد" Whitmer گفت: در یک ویدیو ارسال شده به توییتر. "دیترویت, Mich., نیاز شما به خصوص."

ایالات متحده در حال حاضر بیش از 181,000 عفونت بیش از هر کشور دیگری در جهان با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

ردیاب تایید می کند که بیش از 3,600 آمریکایی که تا کنون از درگذشت جهانی همه گیر مرگ و میر است که در حال حاضر بیش از تعداد افرادی که درگذشت در سپتامبر. 11, 2001 حملات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب