پس از نصب, فشار واشنگتن NFL حق رای دادن قطره آن نام تیم

بزرگنمایی این تصویر نمایی از Washington Redskins لوگو در مرکز میدان قبل از بازی بین شیرها و Redskins

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نمایی از Washington Redskins لوگو در مرکز میدان قبل از بازی بین شیرها و Redskins در FedExField در نوامبر سال 2019 در Landover مریلند. Patrick McDermott/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Patrick McDermott/گتی ایماژ

به روز شده در 9:45 a. m. ET

NFL را واشنگتن-بر اساس حق رای دادن می گوید آن است که رسما بازنشستگی نام مورد آن تا به حال گذشته 87 سال است که به طور گسترده ای به عنوان یک لکه دار کردن در برابر بومیان آمریکایی است.

"امروز ما اعلام و ما را بازنشسته ردسکینز نام و آرم پس از اتمام این بررسی" این تیم گفت: در بیانیه ای در روز شنبه.

"این نقد و بررسی را آغاز کرده است به صورت جدی ، "به عنوان بخشی از این فرایند ما می خواهیم به نگه داشتن حامیان مالی ما طرفداران و جامعه مطلع از تفکر ما به عنوان ما رفتن به جلو."

این تیم را اعلام کند چه نام جدید خواهد بود. آن گفت: تیم صاحب دن اسنایدر و سر مربی ران ریورا در حال همکاری با یکدیگر به منظور توسعه یک نام جدید.

چند رسانه های خبری از جمله ورزش های کسب و کار مجله و روزنامه واشنگتن پست گزارش داده اند که این تیم در حال کار کردن و علامت تجاری مسائل اطراف خود را ترجیح داده نام جدید.

تغییر نام و در حالی که به طور گسترده ای انتظار می رود به دست آورده حرکت پس از حق رای دادن اطلاعیه در جولای 3 آن را "تحت یک بررسی دقیق" از نام تیم.

"این بررسی formalizes بحث های داخلی این تیم بوده و با این لیگ در هفته های اخیر کردند."

ریورا گفت: در مصاحبه منتشر شده جولای 4 که او و اسنایدر شده اند طوفان مغزی جایگزینی نام.

"ما با یک زن و شوهر از نام دو نفر از آنها را واقعا "دوست دارم" ریورا گفت: پست.

ریورا از ارتش جانباز و بزرگ شده در پایگاه های نظامی در سراسر جهان است. او گفت که او می خواهد نام جدید به هر دو احترام به فرهنگ بومی آمریکایی و همچنین ادای احترام به ارتش ایالات متحده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب