پس از ماه ها انتقاد انتاریو overhauling COVID-19 جمع آوری داده ها. در اینجا به همین دلیل برخی می گویند این می تواند یک بازی را تغییر

از دولت انتاریو است جایگزین آن منسوخ بیماری سیستم گزارش دهی — که هنوز هم متکی به فکس و ماشین آلات و کتابچه راه

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

از دولت انتاریو است جایگزین آن منسوخ بیماری سیستم گزارش دهی — که هنوز هم متکی به فکس و ماشین آلات و کتابچه راهنمای کاربر ورود اطلاعات — با ابر مبتنی بر پلت فرم طراحی شده برای سرعت بیشتری ردیابی و تجزیه و تحلیل COVID-19 عفونت.

جدید $20 میلیون سیستم را جایگزین این استان را یکپارچه بهداشت عمومی سیستم اطلاعات (iPHIS), a 15-year-old پایگاه داده است که متهم شده است که تاخیر تناقضات و قابل گزارش دهی در انتاریو ردیابی COVID-19 موارد و مرگ و میر. مقامات می گویند که این سیستم جدید را تضمین استان در محلی واحد بهداشت می تواند آغاز خواهد شد مورد بررسی و تماس با ردیابی بیش از سه روز پس از یک بیمار برای اولین بار فراهم می کند یک نمونه برای تست.

در حال حاضر آزمایشگاه تست نمی تواند وارد بيماران نتایج به طور مستقیم به iPHIS. نتایج به جای ارسال به واحد بهداشتی — معمولا در دسته های ارسال شده توسط فاکس — و پس از آن بیمار داده ها باید زحمت وارد یک مرحله است که می تواند روز.

جایگزینی iPHIS است "قطعا چیزی که می توانست زودتر انجام شود اما قطعا یک گام در مسیر درست" گفت: Todd کلمن متخصص اپیدمیولوژی در ویلفرید ویلفرد لوریر دانشگاه. کلمن که با استفاده از iPHIS در سابق خود نقش به عنوان یک بهداشت عمومی رسمی در لندن آن را به نام "واقعا سیستم های قدیمی" که "نمی تواند نگه دارید تا با نیازهای قادر به مدیریت یک بیماری عفونی شیوع بیماری موثر است."

مورد جدید و سیستم مدیریت تماس است که در میان چندین طرح های جدید پرده برداری استان روز شنبه از جمله کارکنان بیشتر برای کمک به با تماس با ردیابی باید نیاز بوجود می آیند و یک برنامه جدید گوشی های هوشمند طراحی شده است به کاربران اجازه می دانم که اگر آنها شده اند در تماس نزدیک با هر کسی که دارای آزمایش مثبت برای COVID-19. این حرکت به عنوان پزشکان و اپیدیولوژی هشدار از موج دوم عفونت به احتمال زیاد در پاییز رخ می دهد.

در یک کنفرانس رسانه های پنجشنبه مقامات وزارت توضیح داد که سیستم جدید سفارشی-ساخته شده در Salesforce پلت فرم خواهد شد نورد از بیش از دو ماه آینده با مقام های محلی در واحد بهداشت آزمایش آن در ماه جولای و گسترده تر اجرای اواسط ماه اوت است. با توجه به نیاز فوری به یک راه حل سیستم بود را به مناقصه با توجه به ولایتی سخنگو.

ستاره قبلا گزارش شده چگونه iPHIS متکی بر فرآیندهای دست و پا گیر است که منجر به گزارش تاخیر و گم ناسازگار یا دشوار است برای تجزیه و تحلیل داده ها.

حرکت رو به جلو هنگامی که بیماران خود را مشاهده نتایج آزمایشگاهی آنلاین, آنها قادر خواهید بود به کلید را وارد کنید داده ها در یک فرم امن راست که در آن زمان از جمله اطلاعات در مورد مخاطبین شناخته شده که ممکن است در معرض وزارت, مقامات گفت. این اطلاعات سپس می تواند تغذیه به طور مستقیم به محلی واحد بهداشت محققان که می تواند دریافت شروع به سر در تماس با ردیابی.

برای کمک به این تلاش استان همچنین اعلام کرد که با همکاری اداره آمار کانادا را در 1,700 بیشتر تماس با ما-ردیابی کارکنان در صورت لزوم. این استان در حال حاضر دسترسی به حدود 2000 نفر از کارکنان برای تماس با ردیابی از جمله افزایش ظرفیت.

این سیستم جدید همچنین اجازه خواهد داد که به طور قابل توجهی بهتر از استخراج داده ها از iPHIS اجازه این استان با سرعت بیشتری تجزیه و تحلیل روند و محلی نقاط داغ, مقامات گفت.

آنها اضافه شده که در مورد سیستم های مدیریت ایجاد شده از نا امیدی با استان تنبل پایگاه داده توسط برخی از حوزه های قضایی مانند تورنتو بهداشت عمومی خواهد شد در نهایت یکپارچه جدید ابر مبتنی بر سیستم.

"این همان چیزی است که من بوده ام به امید این استان را از روز اول" گفت: Dionne Aleman, یک استاد دانشگاه تورنتو و کارشناس در همه گیر مدل سازی.

"از آن گرفته شده و کمی از زمان برای به دست آوردن وجود دارد, اما من خوشحالم که آنها در نهایت سرمایه گذاری زمان و تلاش برای کارآمد جمع آوری داده ها و ذخیره سازی سیستم است که امیدوارم در دور زدن بسیاری از این اشکالات تصادفی است که ما دیده ایم که تغییر کرده است آنچه که ما فکر می کنیم می دانستم که در مورد این بیماری همه گیر."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
Kenyon Wallace
Ed Tubb
اد و اقبال تب است انتساب سردبیر و نویسندگان متمرکز بر جرم و عدالت برای ستاره. او در تورونتو. او در توییتر دنبال: @edtubb


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب