پس از "اشتباه" و مجادلات موزه مقدس کار می کند به تمیز کردن آن عمل

بزرگنمایی این تصویر موزه مقدس واقع در نزدیکی بازار ملی در واشنگتن دی سی ورودی flanked توسط بزرگ درب

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

موزه مقدس واقع در نزدیکی بازار ملی در واشنگتن دی سی ورودی flanked توسط بزرگ درب برنز به تصویر می کشد اولین خط از کتاب پیدایش. جنیفر Kerrigan/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جنیفر Kerrigan/NPR

هنگامی که موزه مقدس افتتاح شد سه سال پیش بنیانگذاران آن با هدف تعامل با مخاطبان گسترده تر با کتاب مقدس و هزاران سال از تاریخ است.

اما موزه اهداف بلند پروازانه شده اند تحت الشعاع قرار توسط یک سری از رسوایی هنوز هم اتفاق می افتند بیش از آثار باستانی به دست آمده در پنج سال بین المللی خرید ولگردی و قانونی شکنی — که معلوم بود غارت و یا جعلی.

در حال حاضر این موزه تلاش برای پاک کردن آن عمل می کنند. موزه مدیران باید سوار بر یک کمپین مطابق با پایه علت سعی و کوشش در شناسایی و تصدیق موسسه دارایی. این سختگیرانه تر سیاست های اجباری توسط آمریکا مقامات فدرال شامل رفتن را از طریق موزه کل 40,000 قطعه مجموعه و بازگشت بالقوه غارت کالا به کشور خود را از مبدا. اما برخی از کارشناسان آثار باستانی سوال چرا از آن گرفته شده است.

بحث خرید شروع سال قبل از موزه افتتاح شد. استیو سبز انجیلی جمهور از سرگرمی لابی هنر و صنایع دستی زنجیره ای و موزه رئیس هیئت مدیره شروع به دستیابی به آثار مکشوفه در سال 2009 برای تبدیل شدن به یک 500 میلیون دلار موزه در نخست واشنگتن املاک و مستغلات. (موزه مقامات بلند گفت: این موسسه هیچ فرقه ای یا انجیلی دستور کار).

او گفت: "می دانستم که کمی در مورد جمع آوری در زمان.

"من اعتماد مردم اشتباه به راهنمای من و ناخواسته در برخورد با فروشندگان بی پروا در آن سال های اولیه" سبز در بیانیه ای گفت در ماه مارس است. او اصرار داشت این بود که دیگر مورد.

بزرگنمایی این تصویر

استیو سبز صاحب سرگرمی و لابی موزه مقدس رئیس هیئت مدیره به شمار می برای یک پرتره در موزه در سال 2017, در واشنگتن, d. C. Jacquelyn مارتین/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jacquelyn مارتین/AP

همان سال موزه افتتاح شد درهای خود را سرگرمی لابی پرداخت 3 میلیون دلار جریمه در وزارت دادگستری حل و فصل برای ورزش نیست علت سعی و کوشش در ادغام. قضاوت به کارگردانی جریمه از 5,500 رس قرص و دیگر به طور غیر قانونی وارد موارد به دولت عراق.

"بعد از اوایل اشتباه" سبز گفت: در ماه مارس تصمیم گرفت که او "تنها به دست آوردن آیتم های قابل اعتماد و مستند به اصالت. اگر من یادگیری از دیگر موارد را در مجموعه ای که برای آن شخص یا نهاد دیگر است بهتر ادعای من ادامه خواهد داد به انجام کار درست با کسانی که در مورد."

حتی پس از, تازه مجادلات بیش از آنچه قبلا به دست آورد اشیاء از جمله طومار دریای مرده قطعات یافت می شود جعلی و موارد از عراق و افغانستان و مصر همچنان به سگ موزه.

"بسیار مبهم کاغذ بازی"

رئیس متصدی جفری Kloha که استخدام شد و در سال 2017 پس از بحث ادغام ساخته شد در حال حاضر می گوید NPR موزه است بحث در مورد بازگشت به عراق از دیگر 8,106 قطعات. سرگرمی لابی به دست آورد و آنها را به طوری اتفاقی برای موزه او می گوید ممکن است هرگز شناخته می شود چگونه آنها را بر روی بازار است.

باستان شناسان می گویند برخی از این موارد ممکن است حتی از عراق موزه ملی بود که پس از غارت ایالات متحده در حمله به عراق در سال 2003 و نیروهای نظامی قادر به محافظت از سایت های فرهنگی.

بزرگنمایی این تصویر

باستان رس sealings یا bullae استفاده می شود به اعتبار اسناد و تبلت ها در بین النهرین بسته بندی شده توسط موزه از کتاب مقدس برای بازگشت به عراق است. آثار به دست آمده بودند بدون مدرک از خود زنجیره ای از مالکیت — ترک امکان آنها ممکن است به غارت شده. حسن نیت ارائه میدهد از موزه مقدس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از موزه مقدس

"همه ما باید کاغذ بازی است و بسیار مبهم مدارک می گوید:" Kloha استاد سابق از عهد جدید در کنکوردیا حوزه علمیه در سنت لوئیس. "بدیهی است که وجود منابع متعدد برای آیتم های از عراق بیش از 30 سال گذشته. بنابراین ما هیچ راهی برای دانستن اینکه از کجا این از کجا آمد."

Kloha می گوید سرگرمی لابی به دست آورد و موارد بسیاری از آنها خاک رس, قرص, بین سال های 2009 و 2014 از منابع در آمریکا و انگلیس و اسرائیل. یکی دیگر از 5000 موارد مصر papyri و منسوجات به دست آمده در طول همان دوره نیز فاقد مستندات مناسب. هیچ یک از این شده اند نمایش داده شده در موزه است. Kloha توصیف آنها به عنوان "هیچ چیز قابل توجه است."

"آنها خریداری شد با اندک توصیف" Kloha می گوید. "ما حتی نمی توانید بگویید گاهی اوقات آن مورد خاص متعلق به آن کسب, به دلیل آن را فقط مستند یا در کسب نقطه و یا در نقطه تحویل."

Kloha می گوید یک موزه تحقیقات انجام شده توسط کارکنان و مستقل دانشمندان مشخص کرده است که بین 5 ٪ و 10 ٪ از حدود 8,000 اشیاء در حال حاضر در حال بازگشت به عراق هستند ، اکثر خریداری شد در بسیاری — به عنوان بسیاری از 2000 قطعه در یک زمان. Kloha می گوید روشن نیست که آیا خریداران به سفارش سرگرمی لابی حتی دیدم موارد قبل از خرید آنها. او کاهش یافته است به افشای چقدر زنجیره ای پرداخت می شود برای اشیاء.

این موزه اعلام کرد در ماه مارس آن را بازگشت بیش از 11,000 از کسانی که در مورد به عراق و مصر و دولت است. (پس از آن در بسته بندی این اشیاء روشن شد که وجود دارد بیشتر از 2000 سعودی ساخت مجموع حدود 13,000). Kloha می گوید: این موزه در انتظار تایید از عراق که آن را می خواهد خود را 8,000 به علاوه قطعات بازگشت.

بزرگنمایی این تصویر

نگاه بازدید کنندگان در نمایشگاه در مورد دریای مرده کتیبه ها در طول یک رسانه پیش نمایش از موزه مقدس در سال 2017. در این موزه اعلام کرد که یکی از آن اموال باارزش — ادعا قطعاتی از طومارهای دریای مرده — تا به حال یافت شده مدرن جعلی. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

دسته دیگری از آثار باستانی سرگرمی لابی دست به سفارت عراق دو سال پیش است که هنوز هم در ایالات متحده به صرفه جویی در هزینه های بیمه این امید است که می توان آنها را فرستاده در عراق هواپیما در طول یک سفر رسمی به ایالات متحده آمریکا با توجه به سفارت.

Kloha می گوید: پس از آن روشن شد وجود دارد مشکلات با منشأ — از همه مهم سوابق مالکیت است که کمک به اثبات آثار باستانی در حال معتبر و مشروع به دست آورد — موزه مقامات متوقف تحقیقات به تمام عراق و مصر و آثار آن را در نظر دارد به بازگشت.

جعلی و forfeitures

پس از دعوت از دانشمندان به بررسی یکی از آن اموال باارزش — ادعا قطعاتی از دریای مرده کتیبه ها قطعه از یکی از شناخته شده کتاب مقدس — موزه نیز اعلام کرد در ماه مارس که این تا به حال یافت شده مدرن جعلی. Kloha می گوید: موزه تصمیم گرفته است برای بازگشت به آیتم های خود را به صاحبان قبلی است و می تواند به دنبال اقدام قانونی برای بازیابی پول آن را برای آنها پرداخت می شود.

ماه گذشته مقامات ایالات متحده دستور داد که موزه به برانند گیلگامش رویای قرص های تقریبا 3500 سال میخی قطعه از یکی از قدیمیترین و شناخته شده ایجاد حماسه. مقامات گفت: آن را به حال شده است به سرقت رفته از عراق و فروش عمده, حراج خانه با پشتیبانی نشده منشأ.

سرگرمی لابی دارای پس زمینه یک دست کت و شلوار در برابر حراج کریستی شرکت ادعا که کریستی ارائه شده نادرست در اسناد و مدارک که سرگرمی لابی خرید قرص برای 1.6 میلیون دلار در سال 2014.

کریستی پاسخ نمی دهند به NPR درخواست برای اظهار نظر در مورد این قرص را جریمه. آن گفت: بعد از آن که آن را به حال شناخته شده نیست که اسناد و مدارک جعلی بود که آن را به فروش تبلت.

موزه کتاب مقدس آخرین مسئله این است که بیش باستانی یهودی کتاب نماز از افغانستان است. در این موزه می گوید آن را "از نظر قانونی صادر شده" از انگلستان و "به دست آورد در ایمان خوب" با منشأ اطلاعات دوستیابی از 1950s. در حال حاضر Kloha می گوید: موزه کارکنان بر این باورند که کتاب گرفته شده برای خروج از افغانستان پس از سال 1998 — دهه پس از کنوانسیون یونسکو ساخته شده آن را غیر قانونی برای صادرات آثار باستانی بدون موافقت دولت. طالبان که کنترل بسیاری از نقاط کشور امروز از متهم گسترده قاچاق آثار باستانی.

"ما در بر داشت بسیار کمی در مورد این مورد و ما را به ادامه کار با خارجی, محققان, کارشناسان افغان ها در فرهنگ و تاریخ که بر روی زمین در افغانستان" Kloha می گوید.

او می گوید: این موزه مشاوره با دانشمندان و اسرائیل و انگلستان و آلمان و "هنوز هم در بهترین وضوح" برای این مورد. "وجود دارد بسیار قوی در مورد قانونی برای برگزاری آن را," او می گوید.

هشدارها نادیده گرفته

این موزه در اوایل ادغام هزاران نفر از اقلام از منشأ نامشخص و مشکوک مربوط به کتاب مقدس نقطه به عدم تخصص و عدم سیاست در آن زمان Kloha می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

لابی ویژگی های 140-پا دیجیتال موزاییک که می چرخد از طریق تصاویر مختلف. جنیفر Kerrigan/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جنیفر Kerrigan/NPR

"این به نظر می رسد که فقط یک یا دو نفر که اقدام به عنوان عوامل و خرید چیزهایی برای چه بود در آن لحظه فقط به این ایده از یک موزه," او می گوید. "این یک تعداد انگشت شماری از مشاوران که به معنای واقعی کلمه سفر, جهان, را, اطلاعات تماس, پیدا کردن چیزهایی و سپس آنها را به سبزی برای کسب."

سبز اگر چه شخصا انجام برخی از معاملات.

دولت ایالات متحده را تا سال 2017 شکایت علیه سرگرمی لابی اشاره می کند که سبز متوقف شد گمرک ایالات متحده آمریکا در سال 2010 در حالی که حمل 1 میلیون دلار مقدس بدون اظهارنامه گمرکی.

سال بعد ایالات متحده ماموران گمرک کشف و ضبط misidentified لوح به خط میخی در حال حمل به سرگرمی لابی از امارات متحده عربی.

"از اواخر سال 2010 و اوایل سال 2011 دولت توقیف چند محموله به [سرگرمی لابی] ... هنوز ما پیدا کردن آنها همچنان به خرید چیزهای بیشتر آنها همچنان به کشتی آنها را در" Patty Gerstenblith مدیر از دانشگاه مرکز هنر موزه و میراث فرهنگی قانون در شیکاگو می گوید NPR. "در اینجا شما در وسط یک تحقیق توسط دولت به صورت غیر قانونی واردات مصنوعات — و با این حال شما همچنان به انجام چیزی مشابه به همین."

Gerstenblith خواسته شده بود در سال 2010 توسط سرگرمی لابی ارشد مشاور به او مختصر در مورد قوانین واردات باستانی. با توجه به 2017 آمریکا و قضاوت در برابر سرگرمی لابی, او هشدار داد که وارد کردن هر چیزی از عراق منشاء متحمل خطر قابل توجهی با توجه به اینکه تا 500,000 اشیاء غارت شده بود از عراق پس از 1990s شروع شد.

او هشدار داد که به طور خاص سیلندر مهر و موم شد و به راحتی به غارت. تا به 5000 معتقد بودند به سرقت رفته از موزه ملی عراق در سال 2003 او می گوید.

"آنها کوچک هستند آنها بسیار سبک وزن آنها به راحتی قابل حمل" Gerstenblith توضیح می دهد.

با توجه به ایالات متحده شکایت Gerstenblith گزارش شد و هرگز به اشتراک گذاشته شده با رنگ سبز و یا دیگر سرگرمی لابی مدیریت — چیزی که او نمی یاد تا زمانی که او به عنوان خوانده شده شکایت.

سرگرمی لابی بازگشت برخی از آن مهر به عراق دو سال پیش.

"بخشی از میراث ما"

همانطور که واشنگتن به تدریج بازگشایی طول coronavirus همه گیر Kloha می گوید: موزه مقدس آماده است. این یکی از دو موزه های خصوصی در این شهرستان برای بازگشایی درهای خود را در این هفته. حتی با حدود 20 دلار هزینه اخذ پذیرش در یک شهر پر از موزه ها رایگان آن را تبدیل به یک جاذبه توریستی محبوب. بازدید کنندگان باید آن را مورد ستایش قرار همهجانبه تجربه از جمله کارکنان موزه لباس پوشیدن در دوره صحنه و لباس و به احتمال زیاد به علاقه کمی در مسائل از حد.

اما موزه شهرت در میان دانشمندان ساخته شده است آن را دشوار است به ترتیب وام از آثار از موسسات دیگر است.

هنوز Gerstenblith و دیگر کارشناسان میراث فرهنگی می گویند این موزه به نظر می رسد به کار برای غلبه بر اشتباهات گذشته.

"وجود دارد هیچ سوالی برای من که این موزه در تلاش است به بسیار مراقب باشید در آنچه که آنها در حال خرید در حال حاضر. آنها در حال خرید فقط بهترین و سپس مطمئن شوید که منشأ جیر جیر است-پاک" شارون لیبرمن مینتز متصدی هنر یهودی در یهودی کلامی حوزه علمیه کتابخانه گفت: واشنگتن پست. "آنها نمی خواهند به تکرار هر یک از اشتباهات است که آنها ساخته شده در گذشته است."

Kloha می گوید آن را دشوار برخورد با میراث قبلی خریداری اما موزه ماموریت اصلی همان باقی می ماند: "شما می دانید, ما واقعا به امید آموزش های عمومی در مورد تاریخچه مقدس اساسی داستان در کتاب مقدس و تاثیر کتاب مقدس."

در علاوه بر این به انجام علت سعی و کوشش بررسی پتانسیل جعلی و میزبانی کنفرانس های علمی او می گوید: موزه محکم است که کسب آن سیاست. و رفتن به جلو او می گوید: این موزه با تمرکز بر آنچه در آن امیدوار خواهد بود کمتر مشکل ساز مجموعه. در میان کسانی هستند چه Kloha توصیف به عنوان یک گروه بسیار بزرگ از اوایل چاپ کتاب از جمع آوری در لوئیزویل کنتاکی از جمله در اوایل پیوریتن فکر و نوشته در برده داری و لغو.

Kloha می گوید: این موزه منتقل حقوقی مالکیت حدود 13,000 اختلاف موارد به عراق و مصر است. آن است که هنوز هم بحث فیزیکی خود بازگشت و امکان عراق loaning برخی از این اشیاء به موزه برای مطالعه بیشتر.

عراق سفیر ایالات متحده فرید Yasseen می گوید NPR او را شخصا دوست دارم برای دیدن سعودی در معرض گسترده ای به عنوان یک مخاطب به عنوان امکان پذیر است.

"به من Elgin Marbles باید در یونان و نه در موزه بریتانیا چرا که بسیاری از مردم آنها را در یونان," او می گوید. "اما اگر شما نگاهی به عظیم گاو بالدار [از باستانی عراق] شما باید در موزه بریتانیا ... یا لوور منظور من راستش اگر آنها در عراق و بنابراین تعداد کمی از مردم وجود دارد که به آنها مراجعه کنید. باید منصفانه به این موضوع به عنوان یک شهروند جهانی, اگر شما, این بخشی از میراث ما است. هر کسی که خواندن کتاب مقدس می تواند مربوط, راست?"

آخرین مطالب