پس از مستند و ناآرامی در شهر نیویورک آغاز می شود بازگشایی در طول همه گیر

بزرگنمایی این تصویر کارگران مدیره تا ویندوز از یک فروشگاه در محله سوهو شهر نیویورک که در آن برخی از

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارگران مدیره تا ویندوز از یک فروشگاه در محله سوهو شهر نیویورک که در آن برخی از کسب و کارهای غیر ضروری مجاز به بازگشایی شروع دوشنبه پس از تقریبا سه ماه مستند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. علامت Lennihan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Lennihan/AP

پس از نزدیک به سه ماه مستند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس شهر نیویورک است که مصرف آن اولین گام برای بازگشایی بخش هایی از اقتصاد خود را در میان ناآرامی بیش از خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

اقامت در خانه محدودیت شروع به سهولت دوشنبه اجازه می دهد هزاران نفر از کسب و کار خرده فروشی و ساخت و ساز و تولید و برخی دیگر از صنایع به راه اندازی مجدد عملیات خود را.

در هفته های آینده مقامات محلی انتظار دارند به عنوان بسیاری از 400 ، 000 نفر برای پیوستن به کارگران ضروری در انجام شغل خود را در خارج از خانه های خود را به عنوان شماره جدید از بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر روزانه در این شهرستان به دلیل COVID-19 سقوط به زیر سطح از اوج شیوع.

این اولین مرحله از بازگشایی یک حرکت بزرگ برای همه گیر ملی کانون است که دیده می شود بیش از 206000 نیویورک را تایید کرد با کروناویروس و بیش از 21,800 مردم از COVID-19 پس از مارس.

"مردم امرار معاش خود را که چه فاز 1 است که در مورد" نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio گفت: جمعه در یک کنفرانس خبری.

یک تجدید حیات فعالیت در این کشور بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر بزرگ — صفحه اصلی به بیش از 8 میلیون نفر — است که انتظار می رود برای آزمایش محدودیت های اجتماعی فاصله برای coronavirus. برای بازگشایی این شهر لازم بود تحت رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو اجرایی به منظور به سطح شیب دار بالا محلی خود تماس ردیابی برنامه و همچنین به عنوان تست برای coronavirus. هفته گذشته این شهر اعلام کرد که تمام نیروهای جدید در حال حاضر می توانید تست شده به صورت رایگان.

هنوز بازگشایی می آید به عنوان بسیاری از مغازه ها در سراسر شهر تحت پوشش در تخته سه لا به جای خوش آمدید آگهی ها برای هر مشتریان بازگشت.

یک روز قبل از بازگشایی شهردار اعلام کرد در روز یکشنبه پایان شبانه حکومت یک روز زودتر از انتظار می رود. د Blasio بود دستور داد مقررات منع رفت و آمد در هفته گذشته پس از برخی از فروشگاه ها را غارت کردند در حالی که جمعیت زیادی از غیر خشونت آمیز معترضان جمع شده بودند برای نشان دادن در برابر خشونت پلیس و قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

"ما نگران هستیم که این تظاهرات ممکن است افزایش گسترش ویروس" کومو گفت: در یک کنفرانس خبری روز یکشنبه افزود که کارشناسان بهداشت عمومی او صحبت برای به اشتراک گذاشتن نگرانی خود را. کومو خواست معترضان برای آزمایش برای coronavirus به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

به اداره پلیس شهر نیویورک را تهاجمی پاسخ به تظاهرکنندگان همچنین افزایش تنش ها در سراسر شهر در حال حاضر ویران بیماری همه گیر. پس از تماس از بسیاری از معترضان و اعضای شورای شهر پال خواستار قطع بودجه دولت NYPD, de Blasio اعلام کرد در روز یکشنبه که مقامات شهرستان قصد تغییر مسیر برخی از شهرستان بودجه برای پلیس به برنامه های جوانان و خدمات اجتماعی به عنوان بخشی از آینده بودجه مذاکرات است.

زمانی که "خیابان فقط نمی تواند نگه دارید هر بیشتر مردم"

برخی در نیویورک در حال مضطرب به گزارش بازگشت به شغل خود در فرد است.

"من از دست رفتن هر روز به کار می کنند. من یک خانه فرد می گوید:" Lucinda, دکتر, دفتر, مدیر, است که کار از خانه برای برانکس سلامت لینک های آموزش بهداشت و سازمان حمایت است که مجاز به بازگشایی دفتر خود را تا مرحله بعدی این شهر بازگشایی.

هنگامی که او را از راه رفتن و یا گرفتن سفرهای کوتاه با اتوبوس برای کارهای دکتر می گوید او دیده می شود ترافیک خیابان به آرامی بازگشت به محله خود در هفته های اخیر. اما دکتر می گوید او متوجه شده است مردم کمتر حاضر به سوار شدن در تاکسی یا سواری-نقطه وسایل نقلیه و بیشتر صحبت کردن در مورد اتومبیل های خود را.

بزرگنمایی این تصویر

داوطلبان حمل درها پس از شرکت در یک جامعه پاکسازی تلاش در فوردهام در محله برانکس قصبه شهر نیویورک است. علامت Lennihan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Lennihan/AP

این یک تغییر است که برخی از مسئولان شهرستان نگرانی ممکن است عواقب ماندگار در چه بوده است مترو در مرکز شهر.

در ماه گذشته بازار بورس نیویورک بخشی از بازگشایی برای کسب و کار با یک نیاز است که کارکنان خود و بازدید کنندگان جلوگیری از حمل و نقل عمومی. شده اند وجود دارد در حال رشد تماس از اعضای شورای شهر برای نزدیک کردن مطلب به خیابان ها ترافیک وابسته به وسايط نقلیه اجازه عبور و مرور به راحتی نگه دارید حداقل 6 فوت از هم جدا و رستوران ها به بازگشایی بیشتر صندلی در فضای باز.

"نگرانی من این است که به عنوان بیشتر و بیشتر مردم شروع تدریجی و برگشت به محل کار ما در حال رفتن به بسیار به سرعت رسیدن به یک نقطه که در آن خیابان های ما فقط نمی تواند نگه دارید هر بیشتر مردم می گوید:" نیک Sifuentes مدیر اجرایی Tri-State حمل و نقل کمپین که طرفداران برای حمل و نقل عمومی در نیویورک, نیوجرسی و کانکتیکات منطقه است.

حمل و نقل شهری سازمان افزایش یافته تمیز کردن اتومبیل های مترو و نصب شده اسپری ضد عفونی کننده دست در ایستگاه و سواران ملزم به پوشیدن پوشش صورت. اما می توان آن را دشوار اگر نه غیر ممکن است در تنگ قطار به لحاظ اجتماعی فاصله در حمل و نقل عمومی.

Sifuentes نگران است که مترو ridership است که کاهش حدود 92 درصد از شیوع بیماری باید یک راه طولانی و دشوار برای بازیابی در شهر نیویورک است.

"حمل و نقل نمی تواند زنده ماندن بدون پول است که می آید در farebox," Sifuentes می گوید. "خطر واقعی ما در حال اجرا در اینجا این است که اگر این خطر بیش از آن نیاز به حمل و نقل عمومی ممکن است نگاه مانند آن را در نیویورک دیگر در آینده است."

Sifuentes استدلال می کند که تراکم جمعیت است نه چالش اساسی برای نگه داشتن نیویورک حمل و نقل عمومی ایمن در طول همه گیر با اشاره به جای آن به عدم دسترسی به پرداخت مرخصی استعلاجی و مسکن مقرون به صرفه در میان بسیاری از سواران که بستگی به مترو و اتوبوس برای رسیدن به محل کار.

"مشکل این است که مطمئن شوید که ما مسیر را از فقر و برای مردم برای محافظت از خود [نه تنها] زمانی که آنها بیمار هستید اما حتی قبل از آنها مریض," او می گوید.

"من نمی دانم که راه رفتن در فروشگاه من"

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک که ضروری نامشخص در مورد مسیر خود را به عنوان آنها شروع به ظهور از تقریبا سه ماه مستند.

"من نمی می توانید ببینید مردم چگونه خواهد بود خرید می گوید:" جوزی Ultarte صاحب زو ذن زنان بوتیک در بروکلین. "مردم در ظروف سرباز یا مسافر."

به ماندن متصل با مشتریان در طول همه گیر او شده است livestreaming در رسانه های اجتماعی از داخل خود فروشگاه به نمایش گذاشتن لباس و سایر کالا و پوشش در خارج از دفتر پست محلی برای کشتی سفارشات آنلاین. او نمای واجد شرایط برای بازگشایی عمومی به عنوان روز دوشنبه اما Ultarte می گوید او نمی کردن درب در هر زمان به زودی.

"من نمی دانم که راه رفتن در فروشگاه من. من فکر نمی کنم آن را به ارزش آن می گوید:" Ultarte که می گوید او شده است اجتناب از مترو و اتوبوس. "این دولت فقط بیشتر نگران مسائل اقتصادی و پول به جای سلامت مردم است."

بزرگنمایی این تصویر

مسافران با پوشیدن ماسک محافظ نشستن داخل یک اتوبوس در حالی که انتظار توسط اتحادیه مربع در شهر نیویورک است. سارا Blesener/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Blesener/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

"آخرین قطعه از پازل"

دستورالعمل های تعیین شده توسط ایالت نیویورک اجازه می دهد تنها منظقه و یا در فروشگاه وانت از بازگشایی فروشگاه های که باید برای حفظ اجتماعی فاصله و محدود کردن تعداد زیادی از مردم در داخل به بیش از 50 درصد از حداکثر اشغال.

"من فکر می کنم که واقعا غیر واقعی است. بسیاری از کسب و کار کوچک صاحبان ما باید فضاهای کوچک می گوید:" لیلا Noelliste صاحب BGLH بازار به فروش می رساند که خود پوست و مو محصولات.

Noelliste می گوید: او از بازگشت به 500 فوت مربع نمای در بروکلین با دستیاران را سیاه صابون میله های زندان و شلاق درخت روغن قلم و کره کاکائو. پس quarantining پس از شیوع بیماری او شده است تلاش برای نگه دارید تا با سفارشات آنلاین خود در داخل آپارتمان خود را با یک آشپزخانه فر و میکسر انباشته در بالای کمد اتاق خواب.

"آنها شده اند برخی از بدترین سال های زندگی حرفه ای من" Noelliste می گوید. "من دوستان که در معرض خطر از دست دادن کسب و کار خود را, اما آنچه مردم نوع توجه نیست به کسانی که از ما در تلاش برای چسبیدن به آنچه که ما تا به حال."

با مدارس بسته و مراکز مراقبت از کودکان در شهر نیویورک در دسترس تنها به فرزندان ضروری کارگران در حال حاضر Noelliste مواجه است یکی دیگر از موانع به عنوان او بازگشایی کسب و کار خود را.

"شما چه انتظاری از من دارید با بچه های من می گوید:" Noelliste یک مادر تنها سه که برنامه ریزی برای پرداخت هزینه برای یک پرستار بچه که فرزندان او نیست ماندن با پدر خود. "من فقط پیدا کردن که بسیار گیج کننده است چرا که این آخرین قطعه از پازل. من واقعا نمی دانم چگونه موفق گسترده بازگشایی رفتن به اگر وجود دارد برخی از نوع از گزینه های مراقبت از کودک در دسترس است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب