پس از نادیده گرفتن هشدارهای اسرائیل ultra-Orthodox ضربه توسط ویروس

بنی BRAK اسرائیل - اوایل این هفته خیابان های مرکزی اسرائیل در شهر " بنی Brak بودند شلوغ با خریداران به عنوان u

توسط MINERALNEWS در 15 فروردین 1399

بنی BRAK اسرائیل - اوایل این هفته خیابان های مرکزی اسرائیل در شهر " بنی Brak بودند شلوغ با خریداران به عنوان ultra-Orthodox ساکنان اطاعت رهبران مذهبی نادیده گرفته و درخواست برای ماندن در خانه در چهره coronavirus تهدید.

توسط جمعه بنی Brak تبدیل شده بود در این کشور بدترین نقطه داغ و در حال حاضر شبیه شهر ارواح. یک کارشناس تخمین زده است که نزدیک به 40 درصد از جمعیت شهرستان را در حال حاضر ممکن است آلوده شده اند.

این شهر تبدیل به یک میله رعد و برق خشم و سرخوردگی برخی سکولار اسرائیلی که ادعا منزوی Haredi جوامع — با نامتناسبی بالا تعداد موارد تایید شده — در حال تضعیف ملی تلاش ها برای مهار ویروس.

همه گیر نیز تهدید کرده است که به upend دیرینه آداب و رسوم در جهان مذهبی از جمله اطاعت کورکورانه به رهبران مذهبی و اعتقاد به این که مطالعات مذهبی و سنت را مقدم بر قوانین یک دولت مدرن.

این بحران ریشه در ترکیبی از عوامل است. اسرائیل اسراییل و تمایل به زندگی در فقیر محلات شلوغ که در آن بیماری می تواند به سرعت گسترش یافته است. کنیسه محور زندگی اجتماعی را مردان با هم به دعا و معاشرت در فضاهای کوچک است.

"من بسیار نگران آن است که خواهیم دید گسترده تر سرایت در جامعه اولترا ارتودکس و به گسترده تر اسرائیلی جمعیت" گفت: Hagai Levine عبری استاد دانشگاه که صندلی اسرائیل کانون سلامت, پزشکان.

پس از موسس اسرائیل سکولار و فوق العاده ارتدکس اسرائیلی ها بازدید کرده اند هر یک از دیگر با سوء ظن و تنش ها را گرفت بارها و بارها بیش از داغ دکمه مسائل مانند نظامی پیش نویس است. فوق العاده ارتدکس رهبران خود استفاده کرده اند قابل توجه اهرم سیاسی برای کمک به حفظ جامعه منزوی زندگی با کمک های مالی دولت, تغذیه سکولار شکایت که المال هستند یک بار به صورت دسته جمعی.

یک بحث جدید و ورزشگاه پنج شنبه زمانی که وزیر بهداشت Yaakov Litzman قدرتمند ultra-Orthodox سیاستمدار به معنای منجر به نبرد در برابر این ویروس تایید شد به توان و حذف.

این مجبور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این وزارتخانه را مدیر کل و بنا به گزارش رئیس موساد جاسوسی آژانس به قرنطینه به دلیل قرار گرفتن در معرض Litzman. نتانیاهو که تست منفی رفت و از طریق یکسان تجربه پس از قرار گرفتن در معرض قبلی به آلوده ultra-Orthodox aide.

کانال 12 تلویزیون گفت: مقامات وزارت خشمگین بودند با Litzman که تا به حال در برابر تماس در هفته های اخیر به اعمال محدودیت در گردهمایی در نهادهای مذهبی. این کانال گفت: Litzman تا به حال بی سر و صدا شده است با شکستن قوانین و حضور در نماز جلسات در کنیسه.

"شیوع در بنی Brak همان است که شیوع در تل آویو. Litzman نه تنها خیانت به رای دهندگان خود را دارد. خیانت او همه اسرائیلی" Zehava Galon سابق رهبر سکولار Meretz حزب نوشت: در Haaretz daily.

زمانی که اسرائیل شروع به بستن مدارس و محل های کار و فرودگاه بین المللی در ماه گذشته به سرعت شیوع Litzman بود که نه تنها رهبر مذهبی به مقاومت در برابر.

با نفوذ حاخام حییم Kanievsky از بنی Brak گفت: بسته شدن ان بیشتر و مضر تر از ویروس. "تورات محافظت می کند و موجب صرفه جویی در," او گفت:.

در هفته های اخیر تلاش های پلیس برای اجرای قرنطینه سفارشات در بنی Brak و مذهبی محله های بیت المقدس منجر به standoffs با عصبانی جمعیت. برخی فریاد زد: "نازی ها" را به عنوان پلیس دستگیر یا جریمه متخلفان.

پلیس می گویند افسران شده اند حمله چندین بار و چندین امدادگران مجروح شده اند متعصب جمعیت.

در روزهای اخیر سرپیچی فروکش کرده است به عنوان نمره از شیوع روشن شد. Kanievsky, 92 در حال حاضر خواستار پیروان به ماندن در خانه.

برای اکثر افراد این ویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. اما برای دیگران و به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث علائم شدید مانند ذات الریه است که می تواند کشنده باشد.

اسرائیل بیش از 6,800 گزارش موارد با 36 مرگ و میر. بیت المقدس و بنی Brak صفحه اصلی به ultra-Orthodox جوامع دارای بیشترین غلظت.

زد Saar که اجرا می شود مکابی بهداشت و درمان خدمات پیشرو در ارائه دهنده گفت: مجلس او تخمین می زند برخی از 75,000 مردم در بنی Brak یا 38 درصد از جمعیت می تواند آلوده. او گفت: این شهرستان دارای بسیاری از سالمندان ساکن و خواستار اقدام فوری.

Saar گفت: برآورد شد و بر اساس داده ها از آزمون. او گفت: کانال 12 که او معتقد است که هزاران نفر از مردم در حال حاضر به آزمایش می شود زیرا آنها نمی خواهید به مختل هفته آینده تعطیلات عید فصح.

دولت اعلام کرد " بنی Brak یک "محدود منطقه" پنج شنبه, محدود کردن جنبش در داخل و خارج از شهر است. پیش از آن در روز گشت های پلیس بودند در حال حاضر در تعداد زیادی به مطمئن شوید که ساکنان باقی مانده در داخل خانه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

خیابان ها به طور معمول شلوغ با عید فصح خریداران ترک کردند. پلیس در hazmat مناسب حمله به یک کنیسه ارسال برخی از 15 نمازگزاران با جریمه بیش از 100 دلار در هر. یک ماشین پلیس پخش اقامت-صفحه اصلی تجدید نظر در یدی یک زبان اروپایی هنوز هم رایج در دایره فوق العاده ارتدوکس.

Anshel Pfeffer یک مفسر در روزنامه "هاآرتص" گفت: بحران ارائه یک چالش عمده برای خاخام' اقتدار سنتی و ارتدوکس افراطی راه زندگی است.

"جامعه در حال حاضر با چالش رو به رو قبل از coronavirus بحران," او گفت:. "اما این است که قطعا آوردن بسیاری از این چالش ها به سر."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب