پس از تاخیر خواهان نورد جدید و همه گیر امداد لایحه. دموکرات ها خودداری کردند

بزرگنمایی این تصویر رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سف

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید است. حزب جمهوریخواه شده است پرده برداری جدید و همه گیر امداد لایحه اما مذاکرات سخت پیش رو با دموکرات ها ، اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

به روز شده در 9:10 p. m. ET

پس از چند روز تاخیر در کنگره جمهوریخواهان نورد پیشنهاد خود را برای موج پنجم از همه گیر امداد کمک های اولیه در دوشنبه صحنه را برای مرحله نهایی مسابقات با دموکرات ها که می گویند دو طرف باقی می ماند و دور از هم.

این برنامه ای که معرفی شد توسط رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., با تمرکز بر بودجه جدید برای مدارس و دور جدید پرداخت به آمریکایی ها اجازه می دهد تا برای برخی از اضافی دستمزد جایگزینی برای کارگران بیکار.

این همچنین شامل یک خیمه موضوع برای جمهوری خواهان در این امداد لایحه قانونی جدید برای حمایت از کسب و کار در برابر همه گیر مربوط به پرونده های حقوقی.

"ما باید تولید متناسب و هدفمند پیش نویس که قطع خواهد شد حق را به قلب از سه متمایز بحران رو به کشور ما: گرفتن بچه ها در مدرسه, گرفتن کارگران بازگشت به کار و برنده مراقبت های بهداشتی مبارزه با ویروس" مک کانل گفت: از آمریکا هستند.

مک کانل گفت: اندازه گیری می شود به نام این عمل بهبود می یابد و یا بهداشت و کمک های اقتصادی مسئولیت حفاظت و مدارس عمل می کنند. کلید کمیته صندلی پیش نویس اجزای مختلف این لایحه و معرفی آنها بعد دوشنبه در سخنرانی جداگانه در طبقه سنا.

مک کانل گفت: این لایحه شامل دور دیگری از پرداخت های مستقیم به آمریکایی ها در همان مقدار است که در مراقبت عمل می کنند که کنگره با تصویب در مارس -- 1200 $برای افراد تا یک کلاه درآمد بیشتر برای خانواده ها با فرزندان.

مک کانل نیز گفت: وجود خواهد داشت یک مکمل برای مزایای بیکاری. او روشن ساخته است که او را پشتیبانی نمی کند گسترش جاری 600 $در هر هفته در حال حاضر در اثر گفت: "ما باید آن را در راه است که آهسته بازگشایی."

کمیته مالی سنا رئیس چاک Grassley منتشر شد جزئیات نشان می دهد که مکمل پرداخت خواهد سقوط به 200 دلار در هر هفته از طریق سپتامبر.

سپس با شروع در ماه اکتبر آن را جایگزین خواهد شد با یک مقدار که جای 70 درصد از حقوق از دست رفته از طریق یک فرمول ایجاد شده توسط متحده دربندی اضافی پرداخت 500 دلار در هفته. این کشورها قادر به پیاده سازی یک سیستم جدید می تواند برای چشم پوشی از اعمال و همچنان یک مقدار ثابت تا دو ماه.

جمهوری خواهان و دموکرات ها باید feuded بیش چقدر بیکاری حمایت باید جای کسی را از دست داده حقوق و دستمزد در زیر و یا بیش از آنچه که یک کارگر بود که قبل از پرداخت اقتصادی اختلال ساخته شده توسط این بیماری همه گیر.

علاوه بر این مک کانل نشان داد وجود خواهد داشت پول برای مدارس coronavirus تست و اضافی وام به کسب و کارهای کوچک و همچنین حمایت های حقوقی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و کسب و کار. او گفت: این لایحه همچنین شامل یک طرح تولید تجهیزات حفاظت شخصی در آمریکا برای جلوگیری از نیاز به دست آوردن ذخایر از چین است.

مک کانل نیست بلافاصله پرده هزینه این لایحه اما آن برآورد شده آن را در اطراف هزینه $1 تریلیون.

مذاکرات سخت انتظار

بزرگنمایی این تصویر

رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y., faulted جمهوری خواهان بیش از خود بیماری همه گیر امداد پیشنهاد چرا که او گفت که آن را خیلی دیر آمد و شد بیش از حد ناشی از خست. مذاکرات سخت پیش روست. مانوئل Balce Ceneta/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مانوئل Balce Ceneta/AP

حرکت مجموعه در حال حرکت دشوار مذاکرات برای جمهوری خواهان و دموکرات با احزاب واگرا به طور چشمگیری در این تلاش جدید در coronavirus امداد.

در این سال کنگره تصویب چهار دوره امداد کمک های اولیه در عرض چند هفته با مذاکرات بین مقامات کاخ سفید و دموکرات ها حفاری معاملات در مجموع حدود 3 تریلیون دلار در کمک های اولیه.

در حال حاضر دموکرات ها می گویند جمهوری خواهان باید به جای شروع با خود پیشنهاد, شناخته شده به عنوان قهرمانان قانون تصویب شده توسط آمریکا بیش از دو ماه پیش.

رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y., در پاسخ به مک کانل با یک سخنرانی خود که گسله آمریکا ناتوانی در حل و فصل موقعیت خود را که او گفت: نه تنها وقت تلف اما منجر به یک طرح پیشنهادی که ارائه نمی شود به اندازه کافی کمک کند. او آن را به نام "چای ضعیف" و "خیلی کم و خیلی دیر است."

شومر تمسخر آنچه که او به نام جمهوری خواهان' ترس در مورد "پول اهدا کنندگان" که شی به کمک کارگران به عنوان مورد علاقه صنایع بزرگ.

سناتور. Ron Wyden D-سنگ., بعد از آن به نام کمک های بیکاری پیشنهاد "پانچ در روده و سیلی" به بیکاری آمریکایی است.

تعجب بودجه جدید FBI ستاد ساختمان

این لایحه همچنین شامل حدود 1.8 میلیارد دلار برای طراحی و ساخت یک جدید واشنگتن دی سی ستاد FBI — یک پروژه بحث است که برای سال و چیزی جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته گفت: نیاز بود به این دلیل که ساختمان های موجود واقع در سراسر خیابان از یکی از خانواده اش را هتل ها در کنيا.

در ابتدا مک کانل واکنش نشان داد و با تعجب هنگامی که پرسیده شد در پنج شنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی در مورد FBI ساختمان ارائه کرد و گفت آن را در وجود دارد. بعد مک کانل گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بود هل دادن برای آن است.

"بدیهی است که ما تا به حال به یک توافق با دولت به منظور آغاز شده و آنها باید برای پاسخ به این سوال که چرا آنها اصرار داشت که ارائه" مک کانل گفت. "شما باید به آنها را بپرسید."

کاخ سفید سخنگوی جاد Deere در بیانیه ای گفت که "به عنوان رئیس جمهور تهمت است گفت: اف بی آی به شدت نیاز به یک ساختمان جدید و این اندازه گیری را فراهم می کند بحرانی بودجه برای این پروژه که در حفظ ساختمان مسئولانه در نزدیکی وزارت دادگستری است."

سناتور. لیندزی گراهام رئیس کمیته قضایی مجلس سنا گفت که او در برابر حرکت می کند.

"من حدس می زنم شما باید برای ساخت یک ساختمان, این آخرین چیزی است که به ترک ایستگاه" گراهام گفت: استخر خبرنگاران با اشاره به قانون بودن بالقوه این لایحه نهایی به تایید قبل از یک ماه اوت زنگ تفریح. "اما من خیلی مطمئن نیستم این COVID مرتبط است. آن را ندارد به لحاظ فنی COVID مربوط, من فقط نمی دانم که چرا ما در حال انجام آن است."

رهبران دموکرات گفت: جزئیات بیشتر در اف بی آی ارائه سخت است پس از دیدار با مقامات کاخ سفید در برابر کنگره آمریکا اواخر روز شنبه.

"آنها اذعان کرد آن زمانی که ما خواسته آنها را" شومر گفت.

شومر و مجلس نانسی پلوسی در ملاقات او با وزیر خزانه داری استیون Mnuchin و کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع. Pelosi دعوت کرده بود Mnuchin و مراتع به دفتر او پس از توافق لایحه رول.

پس از جلسه شومر و پلوسی گفت: دو طرف باقی می ماند و دور از هم و پلوسی گفت که او در برابر یک لایحه جداگانه تنها گسترش برخی از اضافی مزایای بیکاری.

"نه. آن را فراموش نکنید. آن را فراموش نکنید. آن را فراموش," او گفت:, استخر, خبرنگاران اشاره کرد که فقط 600 دلار افزایش منقضی جمعه به طور کلی مزایای بیکاری.

مراتع خوش بین باقی مانده پس از او و Mnuchin سمت چپ شنبه شب نشست.

"این خوب بود نشست. ما خواهید بود فردا" مراتع گفت: یک خبرنگار.

کنگره است که میله میله به آغاز آن زنگ تفریح Aug. 7 ترک مذاکره کنندگان تنها دو هفته به نتیجه رسیدن مذاکرات و به طور بالقوه ارسال یک لایحه به مغلوب ساختن پیشی جستن میز.

NPR تامارا کیت کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن