پس از ممنوعیت مهاجر مزرعه کارگران این پسر کشور برتر داوطلب. کشاورزان می گویند که آنها نیاز به کمک

امیلیو رامیرز Agudo شد برنامه ریزی برای بازگشت به, New Brunswick این هفته به کار بر روی میوه و سبزیجات مزرعه.ا

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399

امیلیو رامیرز Agudo شد برنامه ریزی برای بازگشت به, New Brunswick این هفته به کار بر روی میوه و سبزیجات مزرعه.

او انتظار نداشتم به از دست دادن شغل خود را به لیگ برتر.

در زادگاه خود در جنوب مکزیک او را بدست آورده حدود 15 روز فروش موز و سیب زمینی شیرین. کمتر گردشگران در این سال به معنی او درآمد و حتی کمتر است.

اما Agudo در بر داشت همراه با کانادا کشاورزان سه شنبه گذشته که نیوبرانزویک خواهد بود تنها استان در کشور برای جلوگیری از ورود به کارگران موقت خارجی.

برتر بلین هیگز گفته است که این تصمیم را از نگرانی بیش از خطر جدید COVID-19 موارد است.

در عوض برتر خود را ارائه کرده است به مرحله و انجام کار.

"من نمی دانم اگر کسی داوطلب به من یا نه اما من یک پسر کشور در قلب هیچ غریبه ای به تراکتور ... من فکر می کنم همه ما فقط نیاز به انجام بخشی از ما" هیگز, 66 به خبرنگاران گفت: روز شنبه.

New Brunswick Premier Blaine Higgs speaks with the media in Fredericton in this Feb. 2020 file photo. Farm groups in New Brunswick say a new restriction on temporary foreign workers couldn’t have come at a worse time and will have a major impact on food production in the province.

برتر بود در پاسخ به انتقاد از کشاورزان که در آخرین لحظه تصمیم برگ آنها تقلا برای استخدام و آموزش کارگران به عنوان فصل کشاورزی است که در حال حاضر در جریان است.

ساحلی استان دارای جمعیت کمتر از 800,000 مردم و پرورش ماهی عمده اقتصادی مشارکت کننده در حالی که ساکنان روستایی تا حدودی تکیه بر تولید از مزارع محلی.

Rébeka فریز-Chiasson رئيس جمهور از ملی کشاورزان اتحادیه در نیوبرانزویک خندید و در اولین زمانی که او شنیده ام در مورد برتر را ارائه دهد.

اما پس از هیگز' تایید به تلگراف-مجله است که قصد خود را برای کمک در مزرعه بود و صمیمی و فریز-Chiasson فکر می کند این امر می تواند یک ایده خوب است.

"او باید آن را امتحان کنید قطعا. آن ممکن است تغییر کل ما دولت چشم انداز در بخش کشاورزی و ارزش ما را به کشاورزی," او گفت ،

"اما خدای من چه توهین به افرادی که قرار سال و سال به این حرفه و با تجربه و واجد شرایط کارگران کشاورزی."

فریز-Chiasson مزرعه تنها استخدام افراد محلی اما برای چند ده بزرگتر مزارع در استان, کارگران خارجی اغلب اعضای کادر مجرب.

"مسئله این نیست که آیا ما به اندازه کافی کانادایی که در حال حاضر به کار می کنند. این مشکل از کشاورزان نیاز به آموزش افراد جدید از ابتدا گفت:" اتحادیه رئیس جمهور خواست که هیگز به کشف استراتژی های دیگر برای نگه داشتن جوامع ایمن از COVID-19.

برتر را در دسترس نیست برای پاسخ دادن به ستاره سوالات قبل از انتشار زمان.

Emilio Ramirez Agudo Agudo invited his boss, farmer Tim Livingstone, to visit his family in Mexico this Feburary. This photo shows Agudo and his son at Huerve el Agua, a set of natural rock formations near Oaxaca.

در یک ایمیل نوشته شده در اسپانیایی Agudo گفت که برای او و دیگر کارگران از مکزیک کار خود را در کانادا "muy importante."

"خانواده من بستگی به درآمد من را. ما فقط باید صبر کنید و ادامه کار در اینجا (در مکزیک)," او نوشت.

27 ساله به طور معمول کسب حدود 600 یک هفته پس از پرداخت مالیات و کسورات برای مسکن برای شش ماه او با این نسخهها کار برای توت فرنگی تپه مزرعه در پمبروک N. B. در حالی که همسر و فرزند خود را در خانه بماند.

با توجه به گزارش اخیر توسط کانادا کشاورزی منابع انسانی شورای در سال 2017 کانادا کشاورزی نیروی کار بهره مند از 59,500 بین المللی کارگران فصلی کشاورزی کارگر برنامه و در برنامه کارگران موقت خارجی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

پر نشده و فرصت های شغلی رفت و از 76,000 به 16,500 که در آن سال. کارگران با این برنامه باید کسب حداقل حداقل دستمزد در هر استان است.

فریز-Chiasson گفت که در حالی که برنامه های مهم وجود دارد اتاق را برای بهبود.

در طول زمان خود را در کانادا و بسیاری از کارگران مزرعه زندگی در اردوگاه های کار اغلب در تریلر یا دیگر تنگ امکانات رفاهی که اجازه نمی دهد که از نوع اجتماعی-دورى کارشناسان بهداشت می گویند لازم است برای محدود کردن گسترش ویروس.

این COVID-19 همه گیر باید الهام بخش تغییرات فریز-Chiasson گفت: از جمله استانداردهای بالاتر برای تسهیلات و مقررات اجازه می دهد کارگران مزرعه به تغییر کارفرمایان و اگر آنها راضی نیست با شرایط.

Canadian farm workers and foreign workers from Mexico work together on a tractor in this 2019 photo. Farmers groups in New Brunswick say a recent decision by the province to ban temporary foreign workers leaves them with no time to hire and train workers this season.

تیم لیوینگستون مالک مشترک از توت فرنگی تپه مزرعه گفت: Star او آماده مسکن اضافی و یکی دیگر از وسیله نقلیه خود را پس از بازگشت کارگران می تواند با رعایت فاصله فیزیکی و قوانین قرنطینه.

لیوینگستون خانواده نزدیک با کارکنان خود را از مکزیک از جمله Agudo. او حتی آنها را بازدید و در زادگاه خود در نزدیکی Oaxaca در ماه فوریه است.

"این یک تجربه فراموش نشدنی به صرف روز با خانواده های خود و برای بالا رفتن از کوه با آنها و دیدن کشور زیبا. ما قطعا از دست آنها در این سال" لیوینگستون گفت.

کشاورز گفت: او سپاسگزار برای دریافت ارائه می دهد برای کمک به درون جامعه اما در بر داشت خود را فیلدینگ کار برنامه های کاربردی از نوجوانان با تجربه. او گفت: زمان و هزینه آموزش های اضافی خواهد شد به احتمال زیاد آن را دشوار است به نوبه خود سود خود را از میوه و سبزی برداشت این سال است.

کشاورزان در سراسر کشور قبلا هشدار داده است که کارگران مهاجر در حال حیاتی برای صنعت کشاورزی و نبود آنها می تواند "فوق العاده ای" عواقب در تولید مواد غذایی از جمله مواد غذایی قیمت در فروشگاه مواد غذایی.

در اوایل گیر بخش کشاورزی لابی اتاوا اجازه می دهد تا کارگران مهاجر از طریق ممنوعیت سفر که آن را در اواخر ماه مارس است. اما farmhands را به منزوی کردن خود برای 14 روز در حال حاضر پروتکل استاندارد برای هر ورود به کانادا از خارج از کشور.

هیگز در روز دوشنبه اشاره کرد که در بریتیش کلمبیا تایید کرده است چهار مورد جدید از COVID-19 در میان کارگران موقت خارجی که وارد این کشور در هفته های اخیر.

ماه گذشته انجمن های صنعت گفت: شیوع در میان مهاجر کارگران مزرعه در یک مهد کودک در غرب کلونا, B. C., باید به عنوان یک بیدارباش برای کشاورزان به هر اندازه ممکن است به جلوگیری از گسترش این ویروس مرگبار است.

روز سه شنبه نخست وزیر جاستین ترودو اعلام $252 میلیون در فدرال برای کمک به بخش کشاورزی از جمله $77 میلیون اختصاص داده شده به نگه داشتن کارگران در صنعت پردازش مواد غذایی بی خطر است.

اما مری رابینسون رئیس فدراسیون کانادا کشاورزی گفت: این بخش در حال حاضر رو به $2.6 میلیارد دلار ضرر و زیان به تاریخ و در حالی که آنها انتظار نداریم که دولت فدرال به همه است که آنها باور وجود دارد باید کمک های بیشتری برای کمک به این بخش بهبود می یابند.

"ما نیاز به مطمئن شوید که مشتریان داخلی عرضه مواد غذایی قوی است," او گفت:, و اضافه کرد که بسیاری از کسب و کار در بخش کشاورزی واجد شرایط نیست, برای دیگر COVID-19 کمک برنامه هایی مانند $40,000 وام کسب و کار در دسترس از دولت فدرال است.

با فایل های از رزا صبا و اعطای LaFleche

Joanna Chiu
جوانا چیو ونکوور-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش هر دو کانادا-چین روابط و امور جاری در سواحل غرب برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @joannachiu


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن