پس از Ahmaud Arbery کشتن گرجستان علائم جنایات نفرت قانون

بزرگنمایی این تصویر مرگ Ahmaud Arbery که کشته شد در حالی که آهسته دویدن در ماه فوریه باعث تجدید خواس

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مرگ Ahmaud Arbery که کشته شد در حالی که آهسته دویدن در ماه فوریه باعث تجدید خواستار گرجستان به تصویب جنایات نفرت قانون است. رژیم صهیونیستی. برایان کمپ امضا خانه بیل 426 روز جمعه به دولت آن جرم و جنایت نفرت قانون در 16 سال است. Stephen B. مورتون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Stephen B. مورتون/AP

به روز شده در 5:20 p. m. ET

گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ در روز جمعه امضا جنایات نفرت لایحه به قانون است.

قتل Ahmaud Arbery 25 ساله سیاه پوست به ضرب گلوله در حالی که آهسته دویدن در ماه فوریه در سراسر کشور به خود جلب کرد توجه و انرژی در تلاش برای تصویب این قانون است.

پیش از امضای روز جمعه در کمپ به نام خانه بیل 426 یک "پوشش نقره ای" در میان سخت و طوفانی بار.

"وجود دارد مقدار زیادی از اختلافات و تقسیم اما امروز ما ایستاده هم به عنوان جمهوری خواهان و دموکرات ها سیاه و سفید مرد و زن ... به تأیید ساده اما قدرتمند شعار گرجستان است که دولت بیش از حد بزرگ به نفرت" کمپ گفت.

تا روز جمعه گرجستان شده بود یکی از چهار ایالت بدون جنایات نفرت قانون, با توجه به U. s. Department of Justice. این نوع از قانون جرم اعمال انگیزه جنبه های یک قربانی هویت مانند نژاد و مذهب و گرایش جنسی و یا ناتوانی است. گرجستان دیوان عالی کشور تا به حال زده قبلی قانون در سال 2004. گرجستان پخش عمومی دولت را بالا دادگاه حکم داد که قانون بیش از حد مبهم است.

سه نفر از جمله یک افسر پلیس بازنشسته شده اند تحت تعقیب در ارتباط با Arbery مرگ و به اتهام قتل جنایت. وزارت دادگستری گفت: ممکن است این ارزیابی شواهد برای تعیین اگر جرم و جنایت نفرت هزینه مناسب بودند.

یک نسخه از این لایحه قبلا به تصویب دولت مجلس نمایندگان در ماه مارس 2019 اما متوقف در سنا است. زمانی که قانونگذاران بازگشت این ماه از سه ماه وقفه به دلیل COVID-19 آنها را احیا کرد.

نسخه نهایی این قانون نیز مقرر ایجاد یک پایگاه داده دولت پیگیری جرایم ناشی از نفرت.

اگر چه این لایحه به تصویب هر دو مجلس با حمایت هر دو حزب گرجستان پخش عمومی گزارش تصویب این قانون بود که همیشه تضمین شده است.

این NPR عضو ایستگاه گفت: دولت سرهنگ رژیم صهیونیستی است. جف دانکن اقدام به مطرح "خود را اندازه گیری است که ایجاد یک جداگانه جرم و جنایت نفرت اتهام و مجازات های سخت تر از خانه بیل." که تلاش شکست خورده است.

جمهوری خواهان مجلس سنا در هفته گذشته اضافه شده اولین پاسخ دهندگان به عنوان یک محافظت کلاس.

پیش از امضای قانون جمهوری خواه در کنگره چاک Efstration لایحه سرب حامی ستایش محصول نهایی.

"عدم توانایی برای تماس به خصوص جرایم مناسب است به از دست دادن همه پستهایی" Efstration گفت. "جرائم خاص در حال حاضر ممکن است به درستی طبقه بندی شده."

خواه فرماندار همچنین با تمجید از لایحه دو حزبی تلاش است.

"این قانون دو حزبی قدرتمند گام رو به جلو است. آن را نشانه ای از پیشرفت و آن را یک نقطه عطف ارزش, کف," کمپ گفت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن