پس از یک ببر در نیویورک قرارداد coronavirus L. A. باغ وحش در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی

لس آنجلس باغ وحش اعلام کرد افزایش اقدامات ایمنی برای کارکنان خود و حیوانات پس از یک ببر در نیویورک آزمایش مثبت

توسط MINERALNEWS در 19 فروردین 1399

لس آنجلس باغ وحش اعلام کرد افزایش اقدامات ایمنی برای کارکنان خود و حیوانات پس از یک ببر در نیویورک آزمایش مثبت برای coronavirus بیش از آخر هفته.

باغ وحش برانکس ببر مورد اعتقاد بر این است که برای اولین بار شناخته شده به عنوان مثال فرد-به-حیوانات عفونت است. مقامات باغ وحش در L. A. روز دوشنبه گفت: آنها نمی برنامه ریزی برای آزمون حیوانات خود را به عنوان هیچ یک به نمایش گذاشته اند علائم مربوط به virus. شیوع بیماری در سراسر جهان در حال رانده شده توسط فرد به فرد انتقال به گفته کارشناسان.

به جای کارکنان مراقبت از گونه گربه را در حال حاضر استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش و تشویق به عمل اجتماعی فاصله. این اقدامات امنیتی در حال حاضر در محل برای پستانداران, binturong و mustelid گونه با توجه به L. A. باغ وحش.

"من فکر می کنم مشکل این است که ما نمی دانیم که چگونه coronavirus نگاه می خواهم در هر گونه گفت:" دومینیک کلر رئیس دامپزشک و مدیر حیوانات بهداشت و سلامتی برای L. A. باغ وحش. "نه هر حیوانی یا گروهی از حیوانات نمایشگاه همان نشانه هایی است."

تبلیغات

برانکس ببر یک سرفه خشک آسان علامت برای تشخیص کلر گفت. به عنوان یک نتیجه zookeepers در "افزایش هوشیاری."

"ما حافظ کارکنان می دانند و هر حیوانی با آنها کار می کنند," او گفت:. "که لبه تیز شمشیر خود را. تغییرات ظریف اولین نشانه ما دیدن اگر وجود دارد هر نوع مشکل است."

برخی از حیوانات — درست مثل انسان — نیاز به افزایش فوق العاده از توجه به حفظ سالم برنامه معمول میان رشد coronavirus بیماری همه گیر. از برجسته فلامینگو اغلب در رنگ صورتی این دسته قرار می گیرند. به طور منظم در طول ساعات بازدید کنندگان می توانند معاشرت و تغذیه این موجودات تقریبا هر روز.

تبلیغات

"این بخشی از آنها در هفته و در تلاش برای نگه داشتن آنها را راحت و حفظ وضع موجود ما در حال تشویق کارکنان به با با ماسک و مناسب PPE به وجود ندارد تفاوت بیش از حد در زندگی روزانه خود را" کلر گفت.

مقامات باغ وحش در سن دیگو و سانتا باربارا گفت: مشابه اقدامات احتیاطی برای حیوانات و کارکنان اجرا شد قبل از برانکس ببر مورد. آنها همچنین لازم نیست که برنامه فوری برای آزمون حیوانات خود را مگر اینکه آنها را نشان می دهد نشانه هایی از بیماری است.

"در این مرحله این گونه ما بیشتر در مورد ما در باغ وحش هستند پستانداران felids, canids, mustelids (سمور), herpestids (meerkats)," دکتر گفت: Julie Barnes, Santa Barbara, باغ وحش, معاون رئیس جمهور از حیوانات مراقبت و سلامت در یک ایمیل. نمونه مورد نیاز برای تست نیاز به بیهوشی او اضافه شده است.

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

برانکس ببر پرونده مطالباتی در مورد انتقال این ویروس در حیوانات. وزارت کشاورزی ایالات متحده وجود دارد گفت: هیچ مورد شناخته شده از این ویروس در ایالات متحده حیوانات خانگی یا دام است.

"وجود دارد به نظر نمی رسد که در این زمان هیچ گونه شواهدی وجود دارد که نشان می دهد که حیوانات می تواند گسترش ویروس به افراد و یا که آنها می تواند یک منبع عفونت در ایالات متحده" دکتر جین رونی یک دامپزشک و وزارت کشاورزی ایالات متحده گفت: "در یک مصاحبه.

وزارت کشاورزی ایالات متحده روز جمعه گفت: آن را توصیه نمی روال coronavirus تست از حیوانات در باغ وحش و یا در جای دیگر و یا از کارکنان باغ وحش. هنوز رونی گفت: تعداد کمی از حیوانات در آمریکا آزمایش شده است از طریق وزارت کشاورزی ملی دامپزشکی خدمات آزمایشگاه و تمام کسانی که در آزمون برگشتم منفی به جز نادیا 4 سال تاپیر ببر در باغ وحش برانکس.

شده اند وجود دارد گزارش از تعداد کمی از حیوانات خانگی در خارج از ایالات متحده تبدیل شدن به آلوده پس از تماس نزدیک با مسری مردم را از جمله هنگ کنگ سگ که آزمایش مثبت برای یک سطح پایین از پاتوژن در ماه فوریه و اوایل ماه مارس.

تبلیغات

هنگ کنگ کشاورزی مقامات به این نتیجه رسیدند که حیوان خانگی سگ و گربه نمی تواند تصویب این ویروس به انسان است اما می تواند تست مثبت اگر در معرض توسط صاحبان آنها.

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب