وابسته به بازاریابی برای مترجمان: چگونه به ایجاد درآمد اضافی را با ابزار شما در حال حاضر استفاده از

من صحبت زیادی در گذشته در مورد چگونه مترجمان می توانید پول را. و تعجب آور (یا نه) مترجمان می توانید پول را در

توسط MINERALNEWS در 17 دی 1398

من صحبت زیادی در گذشته در مورد چگونه مترجمان می توانید پول را.

و تعجب آور (یا نه) مترجمان می توانید پول را در راه های دیگر علاوه بر ترجمه ،

در واقع در حالی که بسیاری از مترجمان را به یک مقدار قابل توجهی از پول بدیهی است که ترجمه آنها کار یک راز کوچک است که بسیاری از مترجمان آشکار نیست این است که آنها در حال ساخت پول در راه های دیگر نیز هست.

من برای اولین بار به اعتراف است که این مورد برای من.

در حالی که من پول از ترجمه بیشتر از درآمد من در واقع می آید از منابع دیگر.

دلایل مختلفی وجود دارد که برای این, اما برای من, من تمایل به انجام آن چیزهای دیگر بیش از من دوست دارم ترجمه.

من را دریافت نمی اشتباه. من لذت بردن از ترجمه. اما من آن را انجام داده ایم تا زمانی که آن را به خوبی برای من به چیزهای جدید را امتحان کنید و ببینید که آنها موفق شوند. این جایی که من هستم در حال حاضر.

و دوباره من تنها مترجم است که انجام این کار.

در حال حاضر وجود دارد تن از راه هایی است که زبان حرفه ای ها می توانید پول را. من حتی یک کتاب نوشت ترسیم بسیاری از راه های آن به نام زبان دوم درآمد دوم.

در این مقاله من قصد دارم به طرح یکی از راه های شما می توانید شروع به ساختن پول به عنوان یک زبان حرفه ای است.

بنابراین اولین چیزی که به درک آنچه وابسته به درآمد است.

وابسته به درآمد (در غیر این صورت شناخته شده به عنوان بازاریابی وابسته) در آن ابتدایی ترین سطح مستلزم کسب درآمد کمیسیون از ترویج محصول به شخص دیگری.

بگذارید تکرار کنم که بنابراین شما مطمئن شوید که به درک:

وابسته به درآمد به معنی کسب درآمد کمیسیون از فروش محصول به شخص دیگری.

فکر می کنم از یک فروشنده خودرو.

هنگامی که یک فرد مبادرت به فروش آنها کسب درآمد کمیسیون فروش خودرو. که وسیله نقلیه است نه خود محصول. متعلق به شرکت ماشین.

اما از آنجا که فرد فروش مشغول به کار به فروش آن به شخص ثالث آنها حق کسب درآمد کمیسیون.

این واضح است که چیزی که اتفاق می افتد به طور منظم در "دنیای واقعی."

اما بازاریابی نیز بوده است در اطراف یک مدت طولانی بر روی اینترنت اجازه می دهد بازاریابان اینترنتی و دیگران را به پول ترویج محصولات افراد دیگر.

امروزه هر چند بازاریابی وابسته نیست و محدود به بازاریابان اینترنتی است. تقریبا همه کسانی که دارای وبلاگ و یا وب سایت با هدف تعامل با مخاطبان خود را با استفاده از بازاریابی وابسته به بازار محصولات خود را به مخاطبان معرفی محصولات است که مخاطبان خود را پیدا خواهد کرد مفید است.

من دیده ام انواع زیر از صاحبان وب سایت بازاریابی محصولات وابسته:

  • وبلاگ نویسان مادر
  • مکانیک
  • دندانپزشکان
  • نویسندگان
  • صاحب نظران سیاسی
  • طراحان
  • آب نبات صاحبان

و حدس بزنید چه ؟

زبان حرفه ای می توانید (و باید) در عمل با انجام خود را وابسته به بازاریابی.

سهامداران و بازاریابی -- چرا

بنابراین در حال حاضر شما را در درک کمی در مورد آنچه که بازاریابی وابسته است. در حال حاضر از آن زمان به نگاهی که چرا شما باید در نظر بگیرید با اضافه کردن وابسته به بازاریابی برای مترجمان به درآمد خود استراتژی است.

به یاد داشته باشید زمانی که من گفت که برای بسیاری از زبان حرفه ای ها پول به دست آورده را از انجام ترجمه برای مشتریان گاهی اوقات تنها شمارش بخشی از این مترجم درآمد.

بزرگترین استدلال برای اضافه کردن درآمد وابسته به درآمد شما درآمد استراتژی است که بیشتر جریان درآمد شما بهتر شما می توانید عایق بندی خود را در برابر "جشن و قحطی" شیوه زندگی است که اغلب besets مترجمان.

فقط به خاطر اینکه شناسایی شما به عنوان یک مترجم و یا این که چگونه شما همیشه به دست آورده پول خود را به این معنا نیست که وجود ندارد دیگر مکمل راه های کسب درآمد درآمد.

ما می دانیم که به عنوان مترجمان وجود دارد که ما باید تن کار می کنند. اما ما همچنین می دانیم که آن زمان به راحتی می توان دنبال کرد تا زمانی که ما می توانید هر یک از مشتریان.

داشتن جریانهای چندگانه درآمد به معنی کسب درآمد پول در علاوه بر این به درآمد اصلی فعالیت های مولد (به احتمال زیاد ترجمه و یا برخی دیگر از زبان حرفه ای).

و انجام بازاریابی وابسته است یک گزینه خوب برای یکی از کسانی که در جریان اضافی از درآمد.

یکی دیگر از دلایل چرا انجام بازاریابی برای مترجمان و یا حرفه ای زبان چیزی است که به نظر این است که آن را نسبتا آسان و بدون عارضه است.

اول از همه, آن را آسان به دلیل وجود دارد برای شروع به کسب درآمد درآمد بازاریابی, همه شما باید انجام دهید این است که شروع به معرفی محصولات شما در حال حاضر در حال استفاده هستند و در عشق با.

آن را بدون عارضه چرا که اکثر شرکت ها باید برنامه های وابسته. این برنامه تنها شما نیاز به قرار دادن یک لینک ساده به محصول به وب سایت خود مقالات.

سهامداران و بازاریابی -- چگونه

خوب حالا که شما می دانید کمی در مورد اینکه چرا سهامداران بازاریابی برای مترجمان چیزی است که ارزش پیگیری است. در حال حاضر از آن زمان به نگاه در مورد چگونه برای رفتن در مورد آن.

اول از همه فکر می کنم از همه محصولات و خدمات است که شما با استفاده از خود را برای ترجمه/زبان کسب و کار.

در نگاه اول شما ممکن است فکر می کنم که شما با استفاده از آن بسیاری از.

اما من به شما تضمین می کنند که به معنای واقعی کلمه وجود دارد ده ها تن از محصولات است که شما با استفاده از در کسب و کار شما و زندگی شخصی که شما را دوست دارم. محصولات و خدمات است که زندگی خود را راحت تر.

به عنوان مثال با نگاهی به کسب و کار خود من (که می رود فراتر از ترجمه و شامل نوشتن عکاسی و ویدئوگرافی) وجود دارد تعدادی از محصولات است که من نمی توانم بدون زندگی می کنند.

شما می توانید یک لیست از آنها را بر روی صفحه منابع.

اولین گام آن است که خود را به لیست ده بالا از محصولات است که شما استفاده خواهد بود و هیچ توصیه به همکار خود همکاران و یا دوستان است.

هنگامی که شما خود را لیست ده بالا زمان خود را به ببینید که کدام یک از این محصولات و یا خدمات از برنامه های وابسته. کسانی که برنامه های که در آن آنها پرداخت مردم برای خرید و فروش این محصولات.

برای مثال یکی از این محصولات است که من واقعا دوست دارم و سعی کنید به همه اطلاع دهید (حداقل کسانی که علاقه مند به ساخت وب سایت خود را) است تالارها.

تالارها میزبانی وب پلت فرم است که حرفه ای زبان (و دیگران) می توانید استفاده کنید برای ساخت خود را کسب و کار آنلاین.

من با استفاده از تالارها برای خود من صفحات وب و داشتن خدمات خود را. به طور طبیعی من می خواهم به دیگران بگویید که علاقه مند به ساخت کسب و کار خود را که اگر آنها به دنبال یک هاست به نظر تالارها.

بنابراین رفتن به تالارها وب سایت, از آن آسان است برای دیدن که آنها خود را وابسته به برنامه.

Bluehost Affiliate Program
تالارها برنامه های وابسته

به منظور ثبت نام شما با پر کردن یک برنامه ساده برای تبدیل شدن به یک وابسته. هنگامی که شما انجام دهد و تالارها تصویب درخواست خود را, شما باید دسترسی به خود را آنلاین داشبورد. این داشبورد به شما فراهم می کند با لینک و بنر است که شما می توانید در محتوای آنلاین.

سپس, زمانی که کسی کلیک بر روی لینکی که شما ارائه کرده ایم (که مردم به این صفحه) و نشانه های بالا خود را برای میزبانی از تالارها شما کسب درآمد کمیسیون (در حال حاضر در $65 در ثبت نام).

حالا تصور کنید که اگر شما ده نفر در هر ماه ثبت نام برای میزبانی وب خود را از طریق درآمد وابسته. که اضافی 650 دلار در ماه است. بد نیست ،

و آن را تنها برای یک محصول است که شما با استفاده از و عشق است.

تصور کنید که انجام آن با دیگر محصولات است که شما می تواند توصیه به افرادی که شما را دنبال کنید.

سهامداران و بازاریابی -- که در آن

در حال حاضر که در آن شما می توانید با استفاده از این درآمد سهامداران لینک ها ؟

در بسیاری از مکان ها در واقع.

امیدوارم به عنوان یک زبان حرفه ای شما باید یک وب سایت (اگر ندارید یک وب سایت حرفه ای شما واقعا باید از طریق یکی از تالارها!). شامل آن دسته از لینک ها در وب سایت خود کپی که شما صحبت کردن در مورد آن دسته از محصولات است.

آیا رسانه های اجتماعی است ؟

شما همچنین می توانید لینک های وابسته در بسیاری از سیستم عامل رسانه های اجتماعی است که شما ممکن است با استفاده از مانند:

  • Facebook
  • Instagram
  • توییتر
  • اسنپ چت
  • LinkedIn

دیگر جای بسیار خوبی است که شما می توانید با استفاده از این لینک های وابسته است که از طریق ایمیل خبرنامه به مخاطبان خود را.

سهامداران و بازاریابی -- هنگامی که

بنابراین هنگامی که شما می دانید که محصولات شما می خواهید به توصیه و ترویج و که در آن شما می خواهید برای شروع به ترویج آنها از آن زمان به نگاه در زمانی که شما باید انجام دهید این تبلیغ است.

اول از همه این مهم است به یاد داشته باشید که مخاطبان خود را نمی خواهند به شما برای تبلیغ به آنها را در همه زمان ها. برای مثال شما نمی خواهید به گچ لینک های وابسته در سراسر وب سایت خود و یا در هر یک از رسانه های اجتماعی خود را پست.

شما هنوز هم می خواهید برای ارائه به مخاطبان خود ارزش و بدون فروش به آنها 100 ٪ از زمان.

نکته دوم به نظر در مورد بازاریابی وابسته برای مترجمان است که شما فقط باید در بازار این محصولات و خدمات است که شما می توانید در وجدان خوب توصیه به افراد دیگر.

اگر شما با استفاده از یک محصول یا نمی دانم هر چیزی در مورد آن, شما نمی خواهید به طور خودکار سعی کنید برای انجام بازاریابی در آن است. شما مخاطبان خواهد بود قادر به دیدن حق را از طریق آن و احساس می کنم مثل همه شما می خواهید انجام دهید این است که فروش آنها را.

بهترین راه برای اقامت روشن است که تنها به توصیه کسانی که محصولات و خدمات شما استفاده کردم شخصا. کسانی که شما می توانید توصیه می کنیم از طریق تجربه شخصی است.

اگر شما آن را انجام دهد که راه خود اصالت را از طریق نشان می دهد. مخاطبان خود را درک خواهد کرد آن را با چک کردن آن توصیه.


P. S.اگر شما علاقه مند در راه های دیگر به پول به عنوان یک زبان مستقل حرفه ای, مطمئن شوید که به خواندن کتاب من: دوم زبان دوم درآمد.

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن