طرفداران با ماسک اهدای تبدیل شده به دور از سن دیگو مهاجرت بازداشتگاه

کارکنان در Otay مسا بازداشتگاه اجازه نمی دهد Assemblywoman Lorena گونزالس (D-سن دیگو) برای اهدای ماسک برای کمک

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

کارکنان در Otay مسا بازداشتگاه اجازه نمی دهد Assemblywoman Lorena گونزالس (D-سن دیگو) برای اهدای ماسک برای کمک به محافظت از بازداشت شدگان از COVID-19 شیوع زمانی که او نشان داد تا در تاسیسات دروازه جمعه.

گونزالس که منطقه شامل بازداشتگاه پیوست و با چند مهاجر سازمانهای حقوق به حدود 1000 ماسک برای بازداشت شدگان پس از آنها گفت: آنها دریافت حمایت کافی از این رمان coronavirus.

"این نادر است که من احساس می کنم خیلی ناتوان به تغییر چیزی در جامعه و منطقه" گونزالس گفت.

"اینها انسان," او اضافه شده است. "ما لازم نیست که مرگ و میر دسته جمعی, اما ما می دانیم که در آن از این قرار است."

تبلیغات

او گفت که اگر Otay مسا نیست یک بازداشتگاه جامعه خواهد بود خواستار آن برای بستن بلافاصله بیش از آن در دست زدن به ویروس' گسترش در و دیوار خود را.

هر دو مهاجرت و گمرک و CoreCivic, شرکت خصوصی اجرا می شود که این تسهیلات باید گفت که آنها به دنبال ملی دستورالعمل برای مراقبت از افراد در Otay مسا. CoreCivic می گوید که در پاسخ به آنها با دقت و مناسب برای این بیماری همه گیر از جمله صدور ماسک برای زندانیان و کارکنان.

"همه بازداشت شدگان در OMDC مناسب تجهیزات حفاظت فردی برای حفظ ایمنی خود را در حالی که در بازداشت یخ بازداشت" گفت: آژانس سخنگوی لورن مک.

یخ گفت که بررسی این ماسک را ارائه می دهند و "توانایی پذیرش و استفاده از این اهدا چهره پوشانده اند."

تبلیغات

"ما همچنین در حال حاضر در حال بررسی روش های مناسب برای اطمینان از هر اهدا تجهیزات فراهم می کند سطح مناسبی از حفاظت و می افزاید: به ایمنی و بهداشت و رفاه از کسانی که در یخ بازداشت" ماک گفت.

CoreCivic نیز گفت: کمک های مالی شد و در حال بررسی توسط آژانس های همکار و خواهد ماند با تصمیم آنها را.

Otay مسا بازداشتگاه دارای بیشترین تعداد از موارد در میان بازداشت شدگان مهاجر در این کشور و, تسهیلات کمک کرده و فشار خود را کد پستی به بیشترین تعداد از موارد در این شهرستان است.

همانطور که از جمعه شب حداقل 111 نفر در بازداشت به حال آزمایش مثبت برای این ویروس در Otay مسا با توجه به مرکز اسناد و مدارک به دست آمده توسط San Diego Union-Tribune. از کسانی که 67 هستند بازداشت شدگان در مهاجرت و گمرک بازداشت این معنی که آنها در حال برگزار جنایی دلایل اما در عوض در حال انتظار برای مهاجرت دادگاه و یا اخراج شود. دیگر 44 در حال خدمات مارشال ایالات متحده زندانی هستند جنایی در بازداشت است.

تبلیغات

با توجه به اسناد و مدارک, 17 CoreCivic کارکنان و هشت پزشکی کارکنان نیز آزمایش مثبت برای ویروس. یخ در وب سایت می گوید که هشت نفر از کارکنان خود را در تاسیسات آزمایش مثبت است. روشن نیست که آیا این شامل هر یک از کارکنان پزشکی.

زمانی که گونزالس و نسبی از کسی در داخل سعی کردم به حمل جعبه ماسک به Otay مسا ورود آنها متوقف شد توسط یک نگهبان در یک ون و ارسال به لبه پارکینگ. Gonzalez تلاش برای تماس با سرپرست و دستیاران او اما کسی جواب تلفن را نمی اتصال او به آنها گفت.

ترک ماسک پشت Gonzalez رفت داخل. حدود 10 دقیقه بعد او راه می رفت عقب. او تا به حال نشده است مجاز به صحبت می کنند به هر یک از این ساختمان کردند.

گونزالس گفت که او برنامه ریزی شده برای نگه داشتن در تلاش برای اهدای ماسک.

تبلیغات

بازداشت شدگان و کسانی که برای حمایت از آنها شکایت شده است به صورت هفته است که در این مرکز انجام نمی دهد به اندازه کافی برای حفاظت از آنها.

در ابتدا آنها را دریافت نمی هر دنده محافظ. هنگامی که ماسک را وارد آنها آمد و با قرارداد است که بسیاری حاضر به ثبت نام. بازداشت شدگان داده شد ماسک به هر حال.

آنها یکبار مصرف فولاد ماسک. بسیاری می گویند آنها شده است با پوشیدن یک هفته با هیچ جایگزینی.

وقتی پرسیده شد که در مورد مسئله CoreCivic سخنگوی آماندا Gilchrist گفت: "جدید ماسک های دست شده اند ،

تبلیغات

بازداشت شدگان می گویند که آنها به اندازه کافی ندارد و صابون است که آنها نمی باید فضای کافی برای نگه داشتن حداقل شش فوت از یک دیگر ادعا می کند مورد مناقشه توسط CoreCivic.

"این است که یخ و CoreCivic مسئولیت و آنها نتوانستند" گفت: Mindy Pressman از Otay مسا بازداشت مقاومت یکی از گروه های است که به کمک جمع آوری ماسک.

به زودی پس از طرفداران چپ چند کلانتر نمایندگان رسید. یک پارک یک ماشین گشت درون دروازه به سازمان دیده بان برای هر فعالیت بیشتر.

Morrissey می نویسد: San Diego Union-Tribune.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن