مشاوره از فرانسه برای جلوگیری از ایبوپروفن برای COVID-19 برگ کارشناسان گیج

بزرگنمایی این تصویر وجود دارد "در حال حاضر هیچ شواهد علمی ایجاد یک پیوند بین ایبوپروفن و بدتر از COV

توسط MINERALNEWS در 29 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

وجود دارد "در حال حاضر هیچ شواهد علمی ایجاد یک پیوند بین ایبوپروفن و بدتر از COVID‑19," سازمان پزشکی اروپا توصیه شنبه. REKINC1980/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
REKINC1980/گتی ایماژ

بیش از چند روز گذشته رسانه های اجتماعی روشن با گزارش برداشت توسط برخی از رسانه ها که مصرف مواد مخدر مانند ایبوپروفن به سهولت COVID-19 علائم در واقع می تواند بدتر پیشرفت بیماری است.

اما بسیاری از کارشناسان بیماری های عفونی می گویند هیچ خوب شواهد علمی در این نقطه به پشتیبانی که ادعا می کنند.

این دیوانگی را برانگیخته بود با یک صدای جیر جیر فرانسه, وزیر بهداشت, Olivier Véran بیش از آخر هفته. او هشدار داد مردم را به غیر از داروهای ضد التهابی استروئیدی یا NSAIDS — یک دسته از ضد درد و تب گیربکس که شامل ایبوپروفن — از آنجا که برخی از فرانسوی COVID-19 بيمار با تجربه عوارض جانبی جدی است. هشدار نیز گنجانده شده در یک بولتن از وزارت بهداشت و درمان است که توصیه می شود که بیماران باید به جای استفاده از استامینوفن نام عمومی برای تیلنول.

اما سازمان پزشکی اروپا با صدور بیانیه ای روز شنبه گفت که در حالی که نظارت بر وضعیت وجود دارد "در حال حاضر هیچ شواهد علمی ایجاد یک پیوند بین ایبوپروفن و بدتر از COVID‑19."

دکتر Carlos del Rio, استاد بیماری های عفونی و بهداشت جهانی در اموری دانشگاه علوم پزشکی موافق است. "من فکر می کنم وزیر بهداشت فرانسه اشتباه است [در] منع استفاده از ایبوپروفن بر اساس داده های محدود" او می گوید.

سازمان بهداشت جهانی است که به دنبال این موضوع می گوید سخنگوی مسیحی Lindmeier "اما پس از یک بررسی سریع از ادبیات [که] آگاه نیست بالینی منتشر شده و یا جمعیت های مبتنی بر داده ها در این موضوع است." چند رسانه گزارش داده اند که که در حال حاضر مشاوره در برابر استفاده از ایبوپروفن برای درمان تب در بيماران مبتلا به COVID-19 علائم اما Lindmeier می گوید NPR که درست نیست.

سوال در مورد ایبوپروفن ایمنی برای COVID-19 بيمار به نظر می رسد که ریشه در بخشی از یک نامه در مجله لانست منتشر شده در هفته گذشته hypothesizing راه های مختلف داروها می تواند شاید افزایش خطر عفونت با کوروناویروس. تحقیقات نشان داده است که ویروس خود را متصل به سلول های ریه از طریق آنزیم — آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین 2 (ACE2). لانست تفسیر پیشنهاد شده است که مصرف ایبوپروفن ممکن است افزایش تعداد ACE2 گیرنده در یک سلول که می تواند کسی که مصرف مواد مخدر بیشتر در معرض خطر عفونت است.

اما فقط به این دلیل شما باید بیشتر ACE2 گیرنده معنا نیست که شما بیشتر مستعد ابتلا به عفونت می گوید راشل گراهام virologist در دانشگاه کارولینای شمالی Gillings مدرسه جهانی بهداشت عمومی. او یکی از محققان که کشف چگونه coronavirus متصل به سلول.

"شما می توانید سطح پایین ACE2 و هنوز هم مستعد" گراهام می گوید. او می افزاید: شواهدی وجود دارد که مصرف ایبوپروفن را افزایش می دهد این گیرنده است که تقریبا وجود ندارد.

"این است که چرا ما باید آزمایشات بالینی برای اطلاع رسانی پزشکی ما تصمیم گیری" به جای تکیه بر چند موردی, موارد, می گوید دکتر Krutika Kuppalli یک بیماری عفونی پزشک و همکار با دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت. Kuppalli می گوید او را نمی بینم لانست نامه به عنوان یک دلیل برای جلوگیری از ایبوپروفن برای COVID-19 هر چند او همیشه می گوید بیماران خود را به استفاده از تیلنول برای تب "از آنجا که مکانیزم آن است که تصور می گذارد متوسط تنظیم مرکز مغز است."

دکتر آنجلا راجرز, دستیار استاد در دانشگاه استنفورد مرکز پزشکی و صندلی از آن مراقبت ويژه را COVID-19 نیروی کار اشاره می کند که تیلنول برو به دارو برای بیمارانی که بیمار به اندازه کافی برای در بیمارستان بستری شود برای هر گونه عفونت. این است زیرا این بیماران در معرض خطر بالاتری از آسیب به ارگان های داخلی بدن از جمله کلیه ها. و آسیب به کلیه می تواند یک اثر جانبی ایبوپروفن برای برخی از بیماران که استفاده از آن در دراز مدت در دوزهای بالاتر.

البته تیلنول مانند هر داروی دیگری نیست ریسک یا; راجرز یادداشت های آن می تواند باعث آسیب جدی کبد در دوزهای بالا. در دوزهای پایین هر چند او می گوید: تیلنول "بسیار موثر" برای کاهش تب و "بسیار امن است."

همانطور که برای چه راجرز توصیه برای بیمارانی که درمان علائم COVID-19 در خانه ؟

"ما لازم نیست که مقدار زیادی از شواهد در این بیماری به طور کلی در," او می گوید. مانند دیگر پزشکان و دانشمندان NPR صحبت با راجرز تاکید می کند که هیچ گونه شواهد است که ایبوپروفن تشدید coronavirus بیماری ضعف در بهترین حالت. که گفت: "اگر مردم هیچ بیماری کبدی و این باعث می شود آنها احساس کمی امن تر برای شروع با تیلنول که ممکن است یک راه معقول و منطقی به آن را انجام دهد."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب