اضافه کردن یک, نایلون, جوراب ساق بلند لایه می تواند افزایش حفاظت از پارچه ماسک, مطالعه می یابد

بزرگنمایی این تصویر محقق Loretta فرناندز از دانشگاه می پوشد, در خانه, چهره بدون ماسک و با اضافی لایه

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

محقق Loretta فرناندز از دانشگاه می پوشد, در خانه, چهره بدون ماسک و با اضافی لایه بیرونی ساخته شده از نایلون, جوراب ساق بلند (سمت راست). اضافه نایلون لایه بیرونی به طور قابل توجهی افزایش ماسک توانایی برای فیلتر کردن ذرات کوچک تحقیقات خود را در بر داشت. Loretta فرناندز پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Loretta فرناندز

در طول جنگ جهانی دوم, نایلون, جوراب ساق بلند ناپدید شد از قفسه های فروشگاه به عنوان با ارزش مواد مصنوعی منحرف شد به بحرانی زمان جنگ منابع مانند چتر نجات توپخانه ضد هوایی, کت و هواپیما مخازن سوخت. در حال حاضر تحقیقات جدید نشان می دهد, نایلون, جوراب ساق بلند دوباره می تواند نقش مهمی در ملی نبرد — این بار با ساخت خانه پارچه ماسک به طور قابل توجهی بیشتر محافظ.

محققان در دانشگاه پیدا کرده اند که با اضافه کردن یک لایه بیرونی ساخته شده از نایلون, جوراب ساق بلند, به, در خانه, چهره پوشش می تواند به افزایش توانایی خود را برای فیلتر کردن ذرات ریز موجود در هوا با ایجاد یک مهر و موم تنگ تر بین ماسک و پوشنده لباس ، در برخی از موارد اضافی که لایه کمک, در خانه, پارچه ماسک مطابقت و یا بیش از فیلترینگ قابلیت پزشکی-درجه فولاد ماسک.

"این واقعا بهبود عملکرد همه از ماسک و آن را آورده و چند تن از آنها و بر پایه ماسک ما با استفاده از, که 3M فولاد نوع ماسک می گوید:" Loretta Fernandez, دستیار استاد مهندسی عمران و محیط زیست در دانشگاه یکی از دانشمندان که در انجام این پژوهش است.

حتی فولاد ماسک انجام بهتر در مطالعه خود: تست نشان داد آن رفت و از مسدود کردن 75 درصد از ذرات کوچک تا 90% با علاوه بر این از یک هوس overlayer. یک N95 ماسک, مقایسه طراحی شده است برای جلوگیری از حداقل 95 درصد از ذرات کوچک هنگامی که فرسوده به درستی.

"اضافه کردن یک لایه نگه می دارد که ماسک به صورت در حال رفتن به بهبود عملکرد هر یک از این ماسک" فرناندز توضیح میدهد: "از آنجا که چگونه به خوبی از آنها محافظت از ما نه تنها یک ماده از چه مواد ما با استفاده از به انجام فیلترینگ بلکه چگونه به خوبی [نقاب] مهر به صورت, به طوری که ما در حال تلاش برای جلوگیری از هوا ساخت آن را در اطراف ماسک به منطقه تنفسی." جوراب شلواری, لایه, او می گوید: کمک می کند تا ایجاد یک مهر و موم تنگ تر اطراف صورت را کاهش می دهد چقدر نشت هوا در اطراف سست لبه — شبیه به مهر و موم در یک N95 ماسک.

یافته های آمده در زمانی که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه است که آمریکایی ها پوشیدن پارچه پوشش صورت در عمومی برای کمک به کاهش انتقال coronavirus اما بدون ارائه راهنمایی های بسیار در بهترین شیوه برای ساخت چنین پوشش.

پژوهش نشده است کارشناسی بود اما ارسال شده در چهارشنبه علمی قبل از مطبوعات و سایت medRxiv و در دانشگاه سایت در بهره از به اشتراک گذاری اطلاعات به سرعت. دانشمندان که به بررسی و مطالعه در NPR درخواست ستایش از آن به عنوان حیاتی مورد نیاز کار می کنند.

"من فکر می کنم آن را واقعا بسیار مهم مطالعه می گوید:" بن Cowling, استاد بیماری های عفونی اپیدمیولوژی در دانشگاه هنگ کنگ که مورد مطالعه اثر ماسک صورت. "ما باید بهتر اطلاعات در مورد چه نوع از ماسک های خانگی چه نوع پارچه ماسک بهترین هستند و چگونه ما می توانیم بهبود یا ارتقاء پایه ماسک را به آنها بهتر است."

CDC دستورالعمل بر روی پارچه پوشش صورت در نظر گرفته شده برای محافظت از افراد دیگر از پوشنده لباس از آنجایی که شواهد نشان می دهد که مردم می توانند گسترش coronavirus قبل از آنها حتی از نشان دادن علائم عفونت. اما تحقیقات جدید نشان می دهد که با اضافه نایلون, لایه, ماسک های خانگی نیز ممکن است ارائه بسیاری از مزایای بیشتری برای پوشنده لباس است.

"پارچه ماسک" Cowling می گوید: "به احتمال زیاد ارائه برخی از حفاظت شاید نه به عنوان خوب به عنوان فولاد ماسک" — که در حال ساخته شده با پارچه های غیر بافته شده ساخته شده از پلاستیک. "اما اگر ما می توانید ارتقاء [پارچه ماسک] با نایلون بسته بندی در اطراف خارج و یا برخی از دیگر ویژه قطعات پس شاید ما می توانید یک ماسک پارچه است که فقط به عنوان خوب و یا حتی بهتر از فولاد است."

"این یک طراحی خوب از ویژگی های است که آنها می آیند تا با" می گوید: Raina مک اینتایر یک امنیت زیستی محقق در دانشگاه نیو ساوت ولز در استرالیا و نویسنده یکی از معدود مطالعات مقایسه اثربخشی پارچه پوشش صورت به فولاد ماسک. فعلی کمبود پزشکی-درجه ماسک های او اشاره می کند که طی روزهای اخیر موج جدیدی از تحقیقات به ایجاد بیشتر موثر ماسک های خانگی. "وجود دارد برخی از راه حل های خوب در خارج وجود دارد, برخی از واقعا امیدوار کننده ایده در این. این به نظر می رسد مانند یکی از آنها است."

به عنوان بخشی از تحقیقات فرناندز و همکارانش بینی ماسک های خانگی از داوطلبان آنها را به کمک به بوستون بيمارستان منطقه. برای تست های مختلف ماسک' تصفیه قابلیت های آنها با استفاده از یک ابزار به نام PortaCount — که به طور معمول مورد استفاده به جا تست فیلتر قابلیت of medical-grade ماسک مانند N95 ماسک — برای اندازه گیری توانایی برای جلوگیری از ذرات در اندازه گرفته از 20 نانومتر تا 1000 نانومتر. (Coronavirus که باعث COVID-19 حدود 60 - 140 نانومتر در قطر — بیش از حد کوچک به صورت قابل مشاهده برای چشم انسان.)

دستگاه اندازه گیری میزان ذرات بلافاصله خارج و داخل هر یک از ماسک در حالی که کسی آن پوشیده بود. جراحی ماسک نیز آزمایش به عنوان یک پایه اندازه گیری آن مسدود کردن 75 درصد از ذرات در دمای — است که در خط با تست دیگر که پیشنهاد کرده است که فولاد ماسک فیلتر کردن بین 60% و 80% از ذرات کوچک در یک آزمایشگاه تنظیم.

سپس محققان اضافه, نایلون, جوراب ساق بلند overlayer به ماسک ساخته شده با برش حلقه ای از مواد حدود 8 تا 10 اینچ عمیق از یک پا بر روی یک جفت از هوس. "من توصیه می کنم شاید یک ملکه به اندازه [جفت جوراب شلواری] فقط به تنفس آسان تر," او می گوید. پوشنده لباس می دهد و این حلقه بیش از سر خود را مانند یک پیشانی بند می کشد و سپس آن را در بالا از ماسک های پارچه ای, ایجاد یک جا به صورت. که نیروهای ذرات که ممکن است در غیر این صورت رفته در اطراف سست لبه های ماسک شده و استنشاق به جای رفتن را از طریق ماسک که می توانید آنها را از فرناندز توضیح می دهد.

زمانی که فرسوده به تنهایی در خانه ماسک توانایی برای فیلتر های متنوع به طور گسترده ای با برخی از مسدود کردن کمتر از 30 درصد از ذرات. اما با اضافه کردن جوراب شلواری لایه تقویت تمام ماسک' عملکرد در هر نقطه از 15 درصد به 50 درصد این مطالعه نشان داد.

فرناندز می گوید این ایده را امتحان کنید, جوراب ساق بلند آمد از یک همکار در شمال شرقی که قبلا مورد مطالعه چگونه به ماسک های خانگی موثر در اوایل 1980s, در پی از سال 1979 سه مایل آیلند حادثه هسته ای در پنسیلوانیا است. "و آنچه را که آنها در بر داشت در '80s در این بود که اگر شما فقط با قرار دادن یک بخش از هوس بیش از صورت خود را و پر هر چیزی در آن وجود دارد که انجام یک کار خیلی خوب از نگه داشتن ذرات, ذرات," او می گوید.

خانگی, ماسک پارچه که انجام می شود بهترین در تست شد همه ساخته شده از محکم بافته شده پنبه از نوع مورد استفاده برای گلدوزي و همه آنها شامل یک فیلتر نوعی – یا پنبه آلی پنبه حلاجی شده یا آنچه شناخته شده به عنوان واسط و سبک وزن gauzy نساجی مورد استفاده برای پارچه های سفت مانند قلاده های پیراهن.

مک اینتایر یادداشت تحقیقات بیشتری باید انجام شود مانند این که چگونه بسیاری از شستشوی ظریف, نایلون, جوراب بافی می تواند مقاومت در برابر قبل از آن را از دست می دهد و اثربخشی. اما در اصل او می گوید: این باعث می شود که معنا که افرادی که در حال پوشیدن ماسک های خانگی شروع به برش دور در پنت هوس, و, و اضافه کرد که به عنوان یک لایه اضافی در حال حاضر. Cowling موافق است که آن را "می تواند یک جنبه مهم از همه پوشیدن ماسک صورت است."

به عنوان پژوهش به ماسک های خانگی رشد می کند "ما می خواهم برای دیدن توصیه از CDC و یا در جای دیگر در جهان را از دیگر مقامات بهداشت عمومی در چیست بهترین راه برای انجام آن است," او می گوید.

که گفت: Cowling تاکید می کند که ماسک به تنهایی نمی تواند به اندازه کافی برای مدیریت انتقال coronavirus به عنوان جهان شروع به تامل نحوه ظهور از مستندات. اما در ترکیب با استراتژی های دیگر مانند پیشرفته تست و ردیابی تماس برای تایید موارد و ادامه داد اجتماعی فاصله اقدامات ماسک می تواند کمک به حفظ و انتقال این ویروس در سطح پایین.

بنابراین چه چیزی باید استفاده کنم من را در خانه ،

در حالی که گرفتن یک جفت از نایلون است بسیار آسان (در حال حاضر) سوال باقی می ماند در ذهن در مورد بهترین مواد برای یک ماسک خانگی. در اینجا برخی از راهنمایی از ماسک محققان:

استفاده از یک ضخامت بافت پنبه ای: به طور کلی ضخیم درجه بالا پنبه ماسک تمایل به انجام یک کار بهتر از فیلتر کردن ذرات کوچک می گوید. دکتر اسکات سگال استاد و صندلی از بیهوشی در ویک فارست دانشکده پزشکی است که با قرار دادن انواع پارچه ماسک به آزمون از مارس. خود قاعده کلی: نگه دارید تا پارچه به نور و یا به خورشید است. اگر "شما می توانید نور ترسیم فردی الیاف در پارچه آن را احتمالا نه یک فیلتر خوب. و اگر شما نمی توانید آن را احتمالا رفتن به فیلتر بهتر است." نازک تی شرت مواد نمی انجام یک کار بزرگ در تست هر چند "احتمالا چیزی بهتر از هیچ چیز" او می گوید. ضخیم تر سنگین وزن تی شرت احتمالا بهتر خواهد بود, درگاه او می افزاید.

لایه خود پارچه: پارچه ماسک ساخته شده از لایه های متعدد به نظر می رسد به انجام یک کار بهتر از یک لایه آنهایی که می گوید: Yang Wang, استادیار مهندسی محیط زیست در دانشگاه میسوری علم و تکنولوژی که در مطالعات چگونه ذرات ریز مانند ذرات معلق در هوا هستند منتقل شده است و تست های مختلف آیتم های خانگی نگه دارید تا به عنوان ماسک مواد. یک تک لایه ماسک ساخته شده از 400-تعداد موضوع مورد بالش بود و راندمان تصفیه در حدود 10 درصد اما اگر شما ضربه آن را به چهار لایه از پارچه های با راندمان بالا رفت و به حدود 20 درصد است. "این ایده آل نیست اما با استفاده از لایه های بیشتر شما می توانید بالا بردن راندمان تصفیه" وانگ می گوید: — فقط مطمئن شوید که به استفاده از لایه های بسیاری است که شما نمی تواند نفس بکشد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب