بازیگران' union مسائل استاندارد برای اساتید راهنما از جنس

لس آنجلس - اتحادیه است که نشان دهنده بازیگران و تلویزیون اجرا صادر شده و یک سری از استانداردها و دستورالعمل ها

توسط MINERALNEWS در 9 بهمن 1398

لس آنجلس - اتحادیه است که نشان دهنده بازیگران و تلویزیون اجرا صادر شده و یک سری از استانداردها و دستورالعمل های جمعه برای اعضای خدمه که نظارت که شامل صحنه های جنسی و برهنگی. هدف این است که برای مبارزه در مجموعه, آزار و اذیت جنسی.

چارچوب اعلام شده توسط این صفحه نمایش انجمن صنفی بازیگران-آمریکایی فدراسیون رادیو و تلویزیون و هنرمندان را فراهم می کند با یک مجموعه مشترک از سیاست ها و شیوه های به اصطلاح `صمیمیت هماهنگ" برای کمک به تولید و بازیگران, حرکت جنسی صحنه های حساس.

تحت دستورالعمل صمیمیت هماهنگ باید قبل از تولید در نشست با تولید کنندگان و مدیران و نویسندگان برای ایجاد دقیق درجه از انجمن انتظار و ویژگی های شبیه سازی شده انجمن به عنوان تاسیس شده در اسکریپت. آنها باید یک در یکی از جلسات با بازیگران به روشنی در مورد آنچه آنها را به رضایت.

"این پروتکل و دستورالعمل کمک خواهد کرد که برای عادی سازی و تشویق به استفاده از صمیمیت هماهنگ در تولیدات بنابراین حصول اطمینان از ایمنی و امنیت SAG-AFTRA, اعضای, در حالی که آنها کار" اتحادیه رئیس جمهور گابریل Carteris در بیانیه ای گفت.

دستورالعمل ها می گویند که در مجموعه صمیمیت هماهنگ باید بررسی اصطلاح "عفت پوشاک" و موانع فیزیکی مورد استفاده در شبیه سازی از روی رابطه جنسی و آشنایی با راه برای کمک به مدیران چگونگی صحنه های در راه است که می تواند به نگه داشتن آنها را باور و هنری بدون به خطر انداختن حیثیت یا ایمنی از نوازندگان.

دستورالعمل های کشیده شده توسط یک تیم از رهبران اتحادیه بازیگران و صمیمیت هماهنگ به طور مستقیم به آدرس مشکل آزار و اذیت جنسی در مجموعه, اتحادیه ملی, مدیر اجرایی, David سفید در بیانیه ای گفت.

انحراف از استانداردهای حمل نیست اجرای مجازات.

آماندا Blumenthal, بنیانگذار صمیمیت حرفه ای انجمن کمک به ایجاد دستورالعمل ها و در بیانیه ای گفت که آنها "اعتصاب تعادل بین حق توصیف نقش ها و مسئولیت صمیمیت هماهنگ در حالی که هنوز هم اجازه می دهد برای انعطاف پذیری از خود نشان می دهد به نشان می دهد."

این حرکت آخرین چندین ساخته شده توسط SAG-AFTRA در طول #MeToo عصر در تلاش برای مبارزه با آزار و اذیت جنسی و دیگر سوء رفتار جنسی با هدف بازیگران. آنها عبارتند از تصویب در سال 2018 از یک کد رفتاری که می گوید در میان چیزهای دیگر است که ابتدائی و مشابه جلسات حرفه ای نباید برگزار شد در اتاق های هتل و یا خانه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب